Espropriazione urgente per i Tunnel Konak

Espropriazione urgente per i Tunnels Konak: U prucessu di espropriazione hè ufficialmente principiatu in Damlacık, u distrittu storicu di Izmir, chì hè in periculu di estinzione per via di a custruzzione di Tunnels Konak. Una notificazione ufficiale hè stata fatta à 50 di e 11 residenze situate à l'entrata di Konak di a strada di u tunnel, chì prima era annunziatu per esse demolita, per u "prughjettu di sognu" di u Ministeru di i Trasporti, chì hà ricevutu assai critichi per via di l'uffiziu. documenti di espropriazione distribuiti à u publicu recentemente.
U Prughjettu di Tunnels di Konak, chì hè un prughjettu cumunu di u Ministeru di i Trasporti è a 2ª Direzzione Regionale di l'Autostrade è hà una lunghezza tutale di 700 metri è unisce Yeşildere è Konak, cuntinueghja à minacciare u distrittu storicu di Damlacık. Mentre chì u soffrenu causatu da u prugettu chì hà creatu "vittimi di u tunnel" aumentava ogni ghjornu, a 2ª Direzzione Regiunale di Autostrade, chì pressava u buttone per e prucedure d'espropriazione urgente dopu à l'informazioni non ufficiali "Evacuate e vostre case" fatte à i pruprietarii, hà mandatu una notificazione. à i pruprietarii per a demolizione di 11 residenze in u distrittu. E persone di u distrittu, chì anu dumandatu à abbandunà e so case in 30 ghjorni, anu annunziatu ch'elli anu da andà in tribunale è luttà per i so diritti di pruprietà, presentandu una demanda contru l'espropriazione.
"CUSTRUIMI UN TUNNEL, EVACUAREmu E CASE"
Tunnels Konak, chì mette u distrittu storicu Damalcık di Izmir, chì hà centu anni di storia, in periculu d'estinzione, hà datu u colpu finale à i citadini. Una notificazione ufficiale hè stata fatta à i beneficiari per l'evacuazione di 2 di e 50 residenze annunziate da a 11ª Direzzione Regiunale di l'Autostrade per esse demolite perchè eranu nantu à a strada di u tunnel. Citendu a decisione d'espropriazione urgente presa da u Cunsigliu di i Ministri per 49 case in u District di Sümer, situata nantu à a strada d'entrata di u distrittu in a prima fase di i travaglii di custruzzione di u tunnel l'annu passatu, a 2a Direzzione Regionale di Autostrade si n'andò à u tribunale è hà iniziatu u prucessu ghjudiziariu per evacuà e case. Per d 'altra banda, sta mossa di l'istituzione, chì hà pigliatu ufficialmente l'iniziativa per a prima volta dopu chì a cumpagnia di l'imprenditore chì hà intrapresu i travaglii di custruzzione per inizià i travaglii di demolizione in a regione, chì hà u statutu di zona storica prutetta, hè stata accolta cù grande reazione da e persone chì campanu in a regione.

FUMINI CURRINATI A GOCCA
A settimana passata, u stessu ghjornu chì l'anzianu Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım hà visitatu a cità, hè statu notificatu chì i travaglii di espropriazione avianu ufficialmente iniziatu cù i ducumenti mandati à i pruprietarii di e case in u distrittu di Damalcık, è i citadini sò stati dati 30 ghjorni per lasciate e so case. A Direzzione Regiunale di l'Autostrade hà annunziatu chì 425 case situate in 426th Street, 428th Street è 11th Street sò state sequestrate immediatamente per a salvezza di a vita è di a pruprietà di u publicu, è hà dumandatu l'evacuazione di e case, mentre chì l'avvenimenti creanu un effettu di terramotu in u distrittu. Mentre a ghjente di Damalcık, chì hà pigliatu numerosi azzioni per i so diritti di pruprietà è era sustinutu da i partiti pulitichi, l'urganisazioni non governamentali, e camere prufessiunali è l'amministrazione lucale, anu annunziatu ch'elli seranu cacciati da e forze di l'ordine s'ellu ùn lascianu micca e so case. , i citadini sò stati scunfitti prima di a festa.
I CITTADINANI PRESENTARÀ UNA QUESTA CONTRA L'ESPROPRIA
A ghjente di u distrittu hà annunziatu ch'elli cercheranu i so diritti legali contr'à a decisione chì hà distruttu u distrittu di Damlacık, chì include parechji edifici registrati è a Moschea storica di Damlacık, è andaranu in tribunale in i ghjorni à vene contr'à a decisione. Dichjarà chì a decisione d'espropriazione d'urgenza era illegale è chì l'espropriazione normale duverebbe esse realizata in a regione, i citadini anu dichjaratu ch'elli presentanu un totale di dui prucessi separati, cumpresu unu per oppone à i costi d'espropriazione, è anu annunziatu ch'elli anu da perseguite i so diritti. à a fine è ùn anu micca evacuatu e so case.

"SCONFIGRA A STORIA DI IZMIR"
Filiz Çetin, unu di i pruprietarii di a casa, hà invitatu l'autorità ufficiali à esse sensibili è hà dichjaratu chì e persone chì anu campatu in a regione per più di 70 anni anu da esse trattate equamente è hà dettu: "Sfurtunatamente, sta festa serà male per noi. . Eramu stati capovolti dopu l'arrivu di i ghjurnali. Vivemu cum'è nomadi in casa nostra è ùn sapemu micca ciò chì ci sarà dumani. Ci volenu caccià immediatamente fora di e nostre case perchè un tunnellu hè custruitu. Eramu digià in traumu suciale per via di i rumuri è i ducumenti micca ufficiali distribuiti. Questu hè l'ultimu colpu à u quartieru è a storia di Izmir. "Ùn vulemu esse separati da e nostre case, u nostru quartiere, a nostra cultura, a nostra storia è u nostru ambiente suciale", disse.
UN ALTRO PERICULU PÀ GOCCI: LEGGE BAG
Mentre chì a soffrenza di u distrittu di Damlacık, una di e zone più impurtanti chì riflette l'identità urbana di Izmir, ùn hè micca finita cù l'ultimi sviluppi, un altru prughjettu di legge chì deve esse implementatu in u scopu di a lege omnibus chì cuntinueghja à esse discutitu in u A Gran Assemblea Naziunale Turca era un altru sviluppu chì hà disturbatu u publicu. Se l'articulu di a lege pertinente hè accettatu è entra in vigore, e case di i citadini saranu direttamente sequestrate in u scopu di l'investimenti cum'è a custruzzione di ponti, strade è diga realizati da u statu, è l'istituzioni ufficiali ùn effettueranu micca u travagliu di espropriazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*