Anu giratu u ponte di 17 mila tunnellate di 106 gradi

3 ponti
3 ponti

Hanu giratu u ponte di 17 mila tunnellate 106 gradi: un avvenimentu di "meraviglia di l'ingegneria" hè statu fattu recentemente in Cina.

Ci hè più di una "meraviglia di l'ingegneria" in u mondu. Sti strutturi, chì sò stati custruiti per diversi scopi gastendu grandi quantità di soldi, sò u risultatu di sforzi longu di ingegneri, architetti è custruttori. A custruzzione di certi edifici hè assai sfarente da l'altri. Pudemu cità un esempiu di questu cum'è u passaghju chì si faci in a cità di Wuhan, Cina.

U passaghju di 17 mila tunnillati, chì hè statu realizatu cù un metudu sfarente per via di u passaghju di una pista di treni d'alta velocità in u so latu più bassu, hè stata prima custruita parallella à a strada di u trenu è dopu vultò 106 gradi è cunnessu à a strada principale.
Sicondu a dichjarazione, hà pigliatu circa 15 minuti per cunnette u ponte di 90 metri di larghezza à a strada principale.

Stu metudu hè stata utilizata per a prima volta in u cuntinente asiaticu è per a seconda volta in u mondu. Stu metudu hè stata utilizata prima in u 1968 quandu u Kingsgate Bridge hè statu custruitu in Inghilterra è u ponte hè stata rotata 90 gradi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*