Reazione à u travagliu di u Tramway Alaaddin Mevlana

Reazione à u travagliu di a linea di Tram Alaaddin-Mevlana: I travaglii di a linea di tram Alaaddin-Mevlana, chì sò stati iniziati da a Municipalità Metropolitana di Konya, anu infuriatu i citadini. Una reazione hè ghjunta da Altunel per u travagliu chì coincide cù i ghjorni di Ramadan.

U ghjovanu imprenditore Mehmet Emin Altunel, chì hè u candidatu à a sindaca di a Municipalità Metropolitana di Konya da u Partitu di u Muvimentu Naziunalistu, hà fattu valutazioni nantu à i travaglii di tram. Dichjarà ch'ellu hà spiegatu l'errori fatti in quantu à e linee di tramvia prima di l'elezzioni, Altunel hà dettu: "Avemu dettu à i nostri citadini chì u travagliu da fà quì li fera male". U travagliu fattu ùn hè micca necessariu. "Hè cusì simplice chì ùn vale micca a pena taglià tutti quelli arburi", disse.

Altunel hà dettu: "Ci hè un prublema turistica in u nostru Konya. Ùn pudemu micca sustene i turisti. Scende da l'autobus, visita i nostri musei è torna in vittura. "Avemu da gestisce i turisti entranti in modu chì i nostri cummercianti quì ponu guadagnà soldi", disse. Dichjarà chì a strada in a regione hè assai stretta, Altunel hà dettu chì a strada serà ancu più stretta cù u travagliu fattu. "In u risultatu, i nostri cummercianti soffreranu più da questu", disse.

Dichjarà chì hà avvistatu à tutti, in particulare u sindaco Tahir Akyürek, annantu à sta questione prima di l'elezzioni è l'hà spiegatu parechje volte in i media è in a televisione, Altunel hà dettu: "Vi l'aghju dettu à quellu tempu. Questa offerta deve esse annullata immediatamente. L'azzioni pigliate sò eye-candy. Ogni azzione fatta hè data à i sustenidori. "E spese inutili dannu e risorse di Konya è diventanu un pesu per a nostra cità", disse. "Questa zona pò esse usata in modu più efficau", hà dettu Altunel, aghjustendu: "Se a chjude à u trafficu, i nostri citadini è i turisti ponu ghjunghje à Mevlana Square camminendu da quella zona". I nostri citadini avereranu una strada comoda è i nostri cummercianti seranu cuntenti. "Questa tortura per a linea di tram 2 km hè completamente sbagliata", disse.

Dichjarà chì una valle culturale ùn pò micca esse creatu da tagliate l'arburi è ristrette e strade, Altunel hà dettu: "A nostra cità hè una regione piatta è larga. Ma grazia à i nostri amministratori, ùn pudemu micca respira in a piazza affollata di a cità. A strada Alaaddin-Mevlana hà un postu impurtante in a storia di a nostra cità. "Invece di chjappà cù spazii verdi lussureggianti è assicurendu chì e persone ponu realizà attività suciale còmode in quella zona, chì hè questu amore è turmentu per questu tram dilapidatu?"
Altunel hà dettu: "Ùn avemu micca scurdatu chì l'arburi davanti à u Museu di Mevlana sò stati tagliati senza ragiuni, è un ghjornu seranu rispunsevuli".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*