A bona nova di u portu di Karasu è a ferrovia da u Ministru Islam

Bona nutizia da u Ministru İslam, Portu Karasu è Ferrovia: Ministru di FAMIGLIA è Politiche Suciali Ayşenur İslam hà annunziatu à a ceremonia di Eid à a quale hà assistitu à a Càmera di Cummerciu è Industria di Sakarya chì u Prughjettu Portu di Karasu è l'offerta di a linea ferroviaria di Karasu seranu tenute di novu è finite à u listessu tempu. U Ministru İslam hà dettu: "U nostru Primu Ministru hà urdinatu à u nostru ministru in u Cunsigliu di i Ministri per compie u Portu di Karasu è a Ferrovia Occidentale di u Mari Neru à u stessu tempu".

U Ministru di Famiglia è Politiche Suciali Ayşenur İslam hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti dopu a celebrazione di a festa in a Camera di Cummerciu è Industria di Sakarya (SATSO). U Ministru İslam hà cuntinuatu u so discorsu dicendu chì anu iniziatu u travagliu finali per a consegna di u situ di u portu di Karasu:

"Dopu à l'Eid, a cumpagnia di l'imprenditore furnisce u prossimu situ è ​​cusì, i travaglii ligati à u portu ripartenu à grande velocità. Cum'è avemu seguitu u travagliu finu à questu puntu, continueremu à seguità da avà. Una linea ferroviaria di 62 km deve esse custruita per cunnette u portu di Karasu à a ferrovia. Ci hè un prublema quì avà. L'offerta deve esse rinnuvata. Hè assai impurtante per i nostri industriali è l'affari di compie à u stessu tempu u Portu di Karasu è a ferrovia. Aghju discututu questu cù u nostru stimatu Primu Ministru a settimana passata. Anu datu struzzioni à u nostru stimatu ministru in u Cunsigliu di i Ministri. Seguiraghju a re-offerta di a ferrovia da esse cumpletata à tempu à u portu di Karasu. Avemu tuttu, farina, oliu, zuccheru, tuttu ciò chì avemu da fà hè di fà halva. "Sperendu, cucineremu tutti stu halvah inseme".

U presidente di SATSO, Mahmut Kösemusul, hà dettu in a so dichjarazione chì a bona nova li fece felice. U sindaco Kösemusul hà dettu ch'elli eranu assai felici chì u prublema di u Portu di Karasu hè statu messu à l'agenda di u Cunsigliu di i Ministri è cuntinueghja cusì:

"Cum'è SATSO, avemu travagliatu diligentemente per riceve sta bona nutizia. Cù u nostru protokollu di a cità, avemu espressu cù tutti i nostri stakeholder quantu hè impurtante u Prughjettu Portu è Ferroviaria per Sakarya à ogni opportunità. Vogliu ringrazià u nostru Primu Ministru per a so attenzioni sensibile à u prublema è esprime a nostra gratitudine. Vogliu ringrazià u nostru Ministru è tutti quelli chì ci anu sustinutu in u seguimentu di u prublema. L'obiettivu di Sakarya hè di esse trà e prime 5 pruvince in l'esportazioni. Averemu stu scopu da 2023. Sakarya, chì apre à u mondu da Karasu, hè u stadiu più impurtante in questu scopu. Cridemu è sapemu chì a crescita di Sakarya significa a crescita di Turchia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*