U trenu d'alta velocità passava per Izmit in modu eventu

U trenu d'alta velocità passava per Izmit cun un avvenimentu: u passaghju di u trenu d'alta velocità Izmit hè stata avvenuta. Dopu chì u trenu d'alta velocità passava per a stazione di Derbent, i cables di catenel nantu à a strada cuminciaru à rompe. A causa di l'interruzzione, u trenu si firmò versu 42 Evler. Intensi misure di sicurità sò state pigliate per u trenu, chì include ancu u Primu Ministru. Un gran numaru di squadre di pulizzia sò stati spediti à u puntu induve u trenu si firmò. Elicotteri militari, chì aspiravanu à furmà da Ankara, anu pigliatu ancu misure di sicurezza da l'aria. Era chjusu à u trafficu in a strada Salim Dervişoğlu. A squadra tecnica di u trenu intervene subitu in u malfunzionamentu.
Aspittatu 20 MINUTI

U trenu tornò à Istanbul dopu à circa 20 minuti di travagliu. Quandu u trenu d'alta velocità hè ghjuntu, cuntinueghja a so strada da a Stazione Izmit senza piantà. Binali Yıldırım, ex Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu in una dichjarazione annantu à u sughjettu, "I cunnessione di i fili elettrici sò stati rotti. Allora u trenu si ferma ", disse. U guvernatore di Kocaeli, Ercan Topaca, invece, hà dettu in a so dichjarazione chì ùn cunnosci micca a causa esatta di u malfunction, è chì hà da fà una dichjarazione dopu avè ricevutu l'infurmazioni necessarii.
U PRIMU TRENU ùn si ferma in IZMIT

U YHT, chì aspetta u Trenu d'Alta Velocità (YHT) dapoi u 100 d'ottobre di u 3, aspetta u trenu chì hè passatu più di 29 anni dapoi 2013 anni, è hè statu aspittatu da Izmit, in più. , hè passatu cù u Primu Ministru Erdogan. I priparazioni sò stati fatti in a Stazione Izmit per accoglie u trenu cù u Primu Ministru, è ancu un lutrinu hè statu stallatu. Ma u primu trenu ùn si firmò in Izmit.
ANCORA NON DISPONIBILE

Vulemu cumprà un bigliettu per ogni ghjornu per u Trenu d'Alta Velocità da a Stazione Izmit à Ankara o direzione Pendik. Tuttavia, i funzionari di a Stazione di Izmit anu dettu chì ùn anu micca ancu i biglietti è chì ùn anu micca l'autorità per emette biglietti. Ùn hè micca cunnisciutu ancu quandu a ghjente di Izmit ghjunghjerà in u YHT còmode è sicuru, chì pigliarà a distanza trà Istanbul è Ankara in 3.5 ore.
I presidenti si sò imbarcati

U sindaco metropolitanu Karaosmanoğlu è u presidente provinciale AKP Civelek anu viaghjatu ancu in a nostra cità in u primu YHT, chì includeva ancu u primu ministru Erdoğan, partendu da Ankara è passendu per Izmit à Pendik. Karaosmanoğlu è Civelek anu pruvatu è li piacia assai YHT. Ùn hè micca cunnisciutu quandu Izmitli prufittà di stu trenu è quantu soldi hà da pagà.
OGNI TRENU ùn fermarà

U calendariu di spedizione di YHT, chì operarà trà Istanbul è Ankara, in questa linea hè statu ancu determinatu. YHT farà 6 voli reciproci trà Istanbul è Ankara ogni ghjornu. I primi treni di u ghjornu, chì parteranu da Ankara à 06.00:06.15 di a matina è da Istanbul à 19.00:19.15 di a matina, ùn si fermanu micca in Izmit. L'ultimi treni di u ghjornu, chì parteranu da Ankara à XNUMX è da Istanbul à XNUMX, transitanu ancu per Izmit.
UN TRENU PER GEBZE PER DAY

Sicondu u prugramma ufficiale annunziatu da DDY, solu 12 di i 2 voli reciprochi chì YHT farà in un ghjornu fermanu in Gebze. Ci sarà un trenu ogni ghjornu per Polatlı, Bozüyük è Arifiye. In Eskişehir, induve l'AKP hà persu l'elezzioni u 30 di marzu, tutti i treni si fermanu, piglianu è lascianu i passageri. Qualchissia hà bisognu di spiegà à a ghjente di sta cità chì Izmit ùn puderà micca prufittà di i primi voli di a matina è di a sera, chì sò più necessarii.
ORE DI PARTENZA DA IZMIT

Sicondu u prugramma ufficiale annunziatu, YHT partirà da Izmit à Pendik ogni ghjornu à 11.32, 14.40, 16.30, 19.07. I tempi di partenza di u trenu da Izmit à Ankara sò stati annunziati cum'è 09.19, 11.41, 14.39, 16.49. YHT si ferma per 5 minuti quandu entra in a stazione di Eskişehir. À a stazione di Izmit, u trenu parterà dui minuti dopu chì si ferma.
A SICUREZZA È TAN STRAORDINARIA..

U fattu chì u trenu d'alta veloce truvata in u Primu Ministru Erdogan passava per Izmit hà alarmatu e forze di sicurezza. Una misura di sicurità incredibbilmente esagerata hè stata presa. Nant'à a strada di u Trenu d'Alta Velocità, ci era una squadra di polizia quasi ogni passu di a strada. A zona intornu à a stazione era quasi assediata da a polizia. Ancu i pedoni ùn anu micca permessu di passà sopra i passaghji prima di passà u trenu d'alta veloce. Per d 'altra banda, l'helicopteri di cummattimentu accumpagnavanu u trenu d'alta veloce da l'aria in tuttu u viaghju.
COME UNA BANDA DI SALMON

À a stazione d'Izmit, ancu u lutrinu hè statu preparatu in casu chì u Trenu d'Alta Velocità si ferma è u Primu Ministru scende è dice qualcosa à a ghjente. Ci hè unu di i filmi indimenticabili di u cinema turcu, "The Greeting Band", in quale Hani Şener Şen ghjoca u rolu principali. Izmit hè cascatu in a stessa situazione cum'è a cità di Selamsız. lutrinu; A banda hè stata preparata per u trenu è u primu ministru, ma u trenu è u primu ministru passanu per Izmit senza firmà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*