A Stazione Arifiye YHT colapsata ùn serà micca capace di ghjunghje à l'apertura

A stazione colapsata di Arifiye YHT ùn serà micca capace di ghjunghje à l'apertura: u novu custruzzione di a stazione Arifiye di u Trenu d'Alta Velocità, induve u colapsu hè statu sperimentatu un mese fà, ùn serà micca capaci di catturà l'apertura chì si terrà in lugliu. 5u.

Una parte di a stazione Arifiye, chì servirà cum'è un ponte trà e fermate di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) Sapanca-Pamukova, chì operarà trà Ankara è Istanbul, hà colapsatu u 29 di maghju per un mutivu scunnisciutu. I resti di u dent sò stati sguassati cù i travaglii di pulizia realizati subitu dopu, è dopu u travagliu nantu à u bastimentu di a stazione hè stata cessata. Mentre hè statu amparatu chì a stazione di Arifiye di novu custruita ùn serà micca capace di ghjunghje à l'apertura chì serà tenuta da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan u 5 di lugliu, a stazione sarà parzialmente aperta, è a caduta di i passageri è a vendita di i biglietti saranu fatti. da l'antica stazione.

Per d 'altra banda, u travagliu nantu à a linea di Trenu Sapanca d'Alta Velocità hè statu finitu, è hè tenutu prontu per a data di apertura sottu u cuntrollu di TİM speciale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*