Ankara Istanbul YHT Line hè affidata à ellu

iht
iht

A Linea YHT Ankara-Istanbul hè affidata à ellu: Mentre l'apertura di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) trà Ankara è Istanbul hè posposta, e patrulle di sicurezza di e squadre di gendarmeria in a linea cuntinueghjanu. L'ufficiale femminile di u Comandante di Gendarmeria di u District di Bozüyük, chì face parte di a squadra, osserva l'intornu cù binoculi.

U travagliu nantu à a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, chì l'apertura era stata posposta duie volte per via di sabotage, hè stata finita. L'apertura di u trenu d'alta velocità da u Primu Ministru Erdoğan u 2 di lugliu hè stata posposta sta volta per via di a malatia di u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Lütfi Elvan. E squadre di gendarmeria anu aumentatu ancu e so pattuglie contr'à eventuali incidenti di sabotaggio in linea. Mentre chì l'ispezioni realizate da a gendarmeria in l'ultimi mesi anu datu fruttu in pocu tempu, assai persone chì anu pruvatu à arrubbari nantu à a linea sò stati chjappi è rimessi à l'autorità ghjudiziarie.

U FEMMINILE NCO OFFICER hè in YHT DUTY DAY AND NIGHT

E squadre di cummandu di a gendarmeria di u distrittu in u distrittu di Bilecik Bozüyük cuntinueghjanu e so patrulle di rutina nantu à a linea YHT in i so campi, ghjorni prima di l'apertura di a linea. Un ufficiale femminile di u Comandante di Gendarmeria Distrettu participa ancu à e patrulle nantu à a linea YHT cù a so squadra. L'ufficiale femminile, chì participa à a patrulla cù tuttu u so equipamentu, cuntinueghja u so duvere cù a squadra à intervalli regulari di ghjornu è di notte, utilizendu binoculi è cuntrolli per eventuali furti.

E squadre di gendarmeria, chì cuntinueghjanu e so pattuglie cù u slogan "A Linea di Trenu d'Alta Velocità appartene à tutti noi, per piacè ùn fate micca male", mostranu un cumpurtamentu esemplare infurmandu à i citadini in i stabilimenti vicini nantu à pussibuli avvenimenti negativi.

Una volta operativu, u trenu hè previstu di passà à una velocità di 523 chilometri à l'ora nantu à a linea Ankara-Istanbul di 250 chilometri. A distanza trà sti dui cità, chì hà pigliatu 7 ore cù a vechja reta ferroviaria, hè destinata à esse ridutta à 3 ore cù a nova linea, chì hè attualmente in prova.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*