L'apertura di a linea YHT Ankara-Istanbul hè stata di novu posposta

L'apertura di a linea Ankara-Istanbul YHT hè stata rinviata di novu: A linea di trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, chì u primu ministru Tayyip Erdogan vulia utilizà cum'è "investimentu elettorale", era da esse messu in serviziu cù un grande. cerimonia l'11 di lugliu, ma l'apertura hè stata posposta à una data indefinita.

U Primu Ministru Erdogan attribuisce una grande impurtanza à a Linea di Trenu d'Alta Velocità è à i "prughjetti pazzi" cum'è Kanal Istanbul è u 3rd Airport. Videndu Fast Ten, chì hà da scopu di riduce a distanza trà Ankara è Istanbul à 3.5 ore, cum'è un travagliu di prestigiu, Erdogan hà purtatu u sughjettu in quasi ogni manifestazione, è ancu insultatu Atatürk è İsmet İnönü travagliendu nantu à a tesi chì "U veru Turchia hè stata magliata cù reti di ferru in u nostru tempu ". Prima di l'elezzioni lucali, Erdogan hà pigliatu personalmente u test drive durante a manifestazione di Sakarya.

11 VOLTE A DATA D'APERTURA HAN STATA DATA !

Tuttavia, a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, chì u guvernu AKP vede cum'è un prughjettu di visione, hè colapsatu à u puntu ghjuntu! Hè statu annunziatu chì a linea, chì hè stata aperta 11 volte da u ghjornu chì hà cuminciatu à esse custruitu, ma hè stata posposta ogni volta, entrerà infine in serviziu u 5 di lugliu. Tuttavia, sta volta, l'apertura hè stata posposta à l'11 di lugliu per via di l'incomodità di Lütfi Elvan, u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni.

Recentemente, mentre YHT facia una prova di guida da Ankara à Istanbul, s'hè sbattutu in u veiculu chì stava sguassendu u rail à l'entrata di u tunnel di u locu Dilovası Diliskelesi.

Stu accidentu hà causatu un grande panicu in i funzionari AKP è TCDD perchè hà revelatu chì u prughjettu "ambiziosu" assai fiduciale hè statu realizatu cù metudi sloppy. I sperti accunsenu chì mette a linea in serviziu in questu statu ùn hè micca sfarente di l'assassiniu è hè un invitu à un novu disastru di Pamukova.

BRIGHT AVVISU

AYDINLIK avia signalatu stu periculu è avvirtenu l'autorità in a so nutizia datata u 22 di maghju di u 2014, "Ùn lasciate micca u destinu di u Trenu d'Alta Velocità cum'è u Trenu Acceleratu". Dopu à l'accidentu, l'apertura di a linea YHT Ankara-Istanbul l'11 di lugliu hè stata fermata finu à un altru avvisu. Intantu, hè statu revelatu chì a delegazione di l'Unione Europea hà scrittu una lettera à u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione in quantu à a linea di treni à alta velocità trà Ankara è Istanbul, avvistendu "Ùn hè micca pronta, ùn apre micca a linea". .

Sò pressati per 'cresce un mumentu'

Hè dichjaratu chì u latu di u guvernu culpisce u Direttore Generale Süleyman Karaman per l'accidentu, mentre chì i burocrati di TCDD si lamentanu di u guvernu per i motivi chì li pressanu troppu. Hè statu dichjaratu chì l'ufficiali di TCDD vulianu più tempu per u trenu, chì hè destinatu à esse usatu cum'è "carta di triunf" in l'elezzioni lucali, affirmannu chì hè un prughjettu speciale assai cumpletu è d'alta tecnulugia, è l'amministrazione di l'AKP hà dichjaratu. chì Erdogan vole usà stu prughjettu durante u prucessu di l'elezzione presidenziale. Hè enfatizatu chì u General Manager Süleyman Karaman serà licenziatu per questu mutivu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*