Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità da Cina à Turchia

Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità da a Cina à a Turchia: A linea di trenu d'alta velocità di 6 mila chilometri, chì partirà da Xinjiang, Cina, si estenderà à Kirghizistan, Tadjikistan, Uzbekistan, Turkmenistan, Iran è Turchia.

Per chì u prughjettu giganti, chì ghjunghje à l'Europa via Istanbul, vene à a vita, prima di tuttu, un cunsensu geopuliticu deve esse rializatu trà i paesi di l'Asia Centrale.

L'amministrazione chinesa hà sacrificatu 150 miliardi di dollari per a linea di treni d'alta velocità chì si estenderà da a Regione Autònoma Uyghur di Xinjiang à Turchia. Zhao Xiaoyang, capu di CSR, u più grande fabricatore di locomotive è vagoni di a Cina, hà dettu chì a linea di treni d'alta velocità di 6 XNUMX chilometri chì parterà da Xinjiang si estenderà à Kirghizistan, Tadjikistan, Uzbekistan, Turkmenistan, Iran è Turchia.

Parlendu à u ghjurnale China Daily, Zhao hà dichjaratu chì a linea, chì richiede un investimentu tutale di 150 miliardi di dollari, pò esse messa in serviziu in larga misura in 2020 è pò esse cumpletata in 2030. Definisce a detta linea cum'è a "Nova Strada di a Seta", Zhao hà dichjaratu chì a velocità di crociera serà di 200 chilometri per ora per i treni di passageri è di 160 chilometri per ora per i treni di merci.

Hè cunnisciutu chì l'amministrazione di Pechino dà una grande priorità à u prughjettu, chì l'esperti chinesi chjamanu a "Roda di a Seta di Ferru", è hè pronta per esse aperta in u finanziamentu. In ogni casu, hè dichjaratu chì, per chì u prughjettu giganti chì ghjunghje à l'Europa via Istanbul per vene à a vita, prima di tuttu, hè essenziale per ottene a cunciliazione geopolitica trà i paesi di l'Asia Centrale. Inoltre, numerosi prublemi finanziarii è tecnichi ligati à u prugettu deve esse superatu.

I FERROVII GAVANE IMPORTANZA
Cina, chì hà a seconda ecunumia più grande di u mondu, face circa a mità di u so cummerciu esteru chì supera i 4 trilioni di dollari cù l'Europa, u Mediu Oriente è l'Asia Centrale è i so paesi. Ma stu cummerciu hè largamente dipendente di e rotte maritime. L'amministrazione di Pechino attribuisce un'impurtanza strategica di primu gradu à u prughjettu di a ferrovia, soprattuttu per via di u risicu potenziale postu da i cunflitti marittimi chì implicanu l'USA.

Ci sò prublemi di sovranità trà a Cina è i so vicini marittimi, u Giappone, Filippine è Vietnam, chì ponenu un risicu di cunflittu caldu, è questi prublemi diventanu serii ghjornu per ghjornu.

LINEI YHT IN TURCHIA
Attualmente, 212 chilometri di Ankara-Konya è 355 chilometri di linee di treni d'alta velocità Eskişehir-Konya servenu in Turchia. A linea di treni à alta velocità, chì hè prevista per riduce a distanza trà Ankara è Istanbul à 3.5 ore, hè prevista per apre l'11 di lugliu. A sezione Ankara-Eskişehir di 533 chilometri di a linea YHT Ankara-Istanbul di 245 chilometri hè stata messa in serviziu in 2009.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*