Çorum hà solu un prublema di ferrovia

Çorum hà solu un prublema di ferrovia: u deputatu di l'Ak Party Çorum Cahit Bağcı hà dichjaratu chì solu u prublema di a ferrovia restava in Çorum.

Parlendu à l'apertura di l'Hitit University Training and Research Hospital Tube Center, Bağcı hà dichjaratu chì 12 miliardi di lire sò stati spesi è investiti in Çorum in 6 anni è hà dettu: "Una media di 500 milioni di TL hè investita è spesa in Çorum ogni annu".

Dichjarà chì quelli chì dicenu "Nunda hè statu fattu à Çorum" deve vultà è guardà intornu, Bağcı hà dettu chì i pulitici chì venenu à Çorum da fora ùn ponu micca fà queste dichjarazioni quandu esaminanu l'indicatori ecunomichi.

In u so discorsu, Bağcı hà dichjaratu chì ci era solu un prublema davanti à elli, è chì era a ferrovia:

"A nostra cità, da una infrastruttura sanitaria è strutture chì furnia servizii di salute in spazii limitati 10 anni fà, oghje; furnisce servizii di salute à i citadini chì anu un ospedale di malatie toraciche regiunale indipendente, un ospedale di salute orale è dentale indipendente è centri di salute orale è dentale di distrittu, centru di medicina nucleare, unità di terapia intensiva materna è neonata, unità di CV-cardiologia è angiografia è in vitro. centru di fecundazione diventa pruvincia.

Semu una di e 10 pruvince cù u più bassu disoccupazione. Chì nimu sia inghjustu è pruvà à ignurà i servizii di e persone elettu da a nazione chì anu fattu a Turchia fiera per 12 anni. Hè necessariu esse onestu è ringrazià ùn sminuisce nimu. A pulitica hè un travagliu di visione, è a nazione hà cridutu, cunfidatu è supportatu à Recep Tayyip Erdoğan è a so squadra, chì anu presentatu sta visione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*