Dopu à Atatürk

Direttore Generale TCDD İsa ApaydınL'articulu intitulatu "Dopu à Atatürk" hè statu publicatu in u numeru di dicembre di a rivista Raillife.

QUÈ L'ARTICULU DI TCDD GENERAL MANAGER APAYDIN

A storia di l'umanità hà vistu grandi persunalità chì guidanu u cambiamentu di u destinu di e nazioni.

A Lotta Naziunale, chì hè stata cuminciata cù u mottu "O l'indipendenza o a morte" da Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì hè mortu 79 anni fà è mortu, divintò a torcia di salvezza per e nazioni oppresse è ancu per a Nazione Turca.

U presidente di a Delegazione Parlamentaria Indiana, a Sra Sucheta Kripalani, in u missaghju ch'ella hà publicatu dopu a so morte, hà dettu: "Atatürk ùn era micca solu u capu di a Nazione Turca, ma di tutte e nazioni chì battenu per a so libertà. Sutta i so direttivi avete ottenutu a vostra indipendenza. Avemu ancu caminatu cusì per scuntrà a nostra libertà ". sottolinea stu fattu.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a nostra Republica, ùn era micca solu un statista chì lottava per l'indipendenza, ma ancu un capu di ferrovia.

Hà vistu personalmente è hà sperimentatu quantu vitale e linee ferroviarie Ankara-Eskişehir-Kütahya-Afyon eranu in manu di u nostru esercitu naziunale in a Guerra di l'Indipendenza. Enfatizendu l'impurtanza di e ferrovie in a guerra cù u mottu "I ferrovii sò un'arma di sicurezza più impurtante di un paese cà un fucile grossista", Atatürk hà numinatu u so cumpagnu Behiç Erkin, à quale hà fiducia assai in a cunniscenza di a ferrovia, per l'amministrazione di u ferrovia. ferrovie.

Dopu à a guerra vittoriosa, hà iniziatu a custruzzione di a nova Turchia cù a mubilizazione ferroviaria. Duranti u so regnu, a custruzzione di circa 3 mila km di ferrovia hè stata cumpletata.

Cunsiderendu chì e nostre ferrovie sò state lasciate à u so destinu per più di una mità di seculu, soprattuttu dapoi u 1950, cù a partenza di u grande capimachja, travagliemu ghjornu è notte sia per chjude sta lacuna di mezu seculu è per fà chì u nostru paese hà. una parolla in a cumpetizione globale.

Quandu ghjunghjemu i nostri obiettivi per u 2023, capimu chì pudemu diventà ferroviari degni di Atatürk.

Cummemurà Gazi Mustafa Kemal Atatürk cun gratitùdine è gratitùdine in u 79 anniversariu di a so morte.

Bon viaghju…

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*