U Cunsigliu di Statu ùn hà micca datu permessu per investigà u disastru di u ponte di Çaycuma

U Cunsigliu di u Statu ùn hà micca permessu di investigà u disastru di u ponte di Çaycuma: in quantu à u disastru di u ponte di u 11 d'aprile 4, in u quali 6 persone sò morti è 2012 persone sò sempre mancanti, in u District Çaycuma di Zonguldak, u Ministeru di l'Affari Interni nantu à Mithat Gülşen, u Sindaco di l'epica, è u Diputatu Direttore di l'Affari Scienti, Olcay Aydın L'obiezione fatta da u Cunsigliu di Statu per ùn dà permessu per una investigazione hè stata rifiutata da u Cunsigliu di Statu cù 2 voti à 3 voti.
Cù u colapsu di una parte di u ponte di Çaycuma di 252 metri di longu à l'entrata di u distrittu, 4 persone chì caminavanu nantu à u ponte è u minibus chì cuntene 11 persone cascò in u Stream Filyos. Mentre i corpi di 79 persone, cumpresu u babbu di l'allora sindaco Mithat Gülşen, Kemal Gülşen, 11 anni, sò stati trovati, u nipote di u presidente Gülşen, 21-year-old studente universitariu Sezgin Gülşen, 49-year-old Female Saraç, 66-year-old Tahir Özkara è Necati Azaklıoğlu, di 59 anni, ùn si pudia ancu ghjunghje.
3 ISTITUZIONI REJECTING PERMISSION A INVESTIGATION
L'Uffiziu di u Procuratore di Çaycuma, chì hà realizatu l'inchiesta nantu à u disastru, hà dumandatu l'autorizazione per investigà a Direzzione Regionale di l'Autostrade di Kastamonu, a Direzzione di a Filiale DSİ 232nd è a Municipalità di Çaycuma, chì hè statu dichjaratu rispunsevuli di l'incidentu in u rapportu espertu preparatu da Istanbul. Università Tecnica. Tuttavia, i guvernatori di Kastamonu è Zonguldak ùn anu micca permessu di una investigazione per l'Autostrade è DSI, è u Ministeru di l'Interior per a municipalità.
U Tribunal Amministrativu Regiunale, chì hè statu dumandatu per l'annullamentu di a decisione di Highways è DSI, hà ricivutu chì l'accusazioni di negligenza contr'à e duie istituzioni ùn eranu micca di natura per esige un procedimentu ghjudiziariu perchè ùn eranu micca direttamente rispunsevuli di u mantenimentu è riparazione di u ponte, chì hè statu cacciatu da a reta di l'autostrada u 22 dicembre 2010.
Cunsigliu di Statu, RIFIUTU 2 VU 3 VOTI
A 1a Camera di u Cunsigliu di Statu hà rifiutatu l'obiezione à a decisione di u ministeru di ùn dà permessu per una investigazione contr'à u sindaco Mithat Gülşen è u Direttore di l'Affari Scientifici, Olcay Aydın, per un votu di 2 à 3 membri.
I membri di 2 chì anu vutatu contru anu attiratu l'attenzione à u fattu chì a municipalità di Çaycuma ùn hà micca travagliatu nantu à a cundizione fisica è a struttura tecnica di u ponte dopu à u prucessu di trasferimentu. Dichjarà chì a municipalità ùn hà mancu dumandatu infurmazioni è documenti nantu à u ponte, i membri anu dettu in e so decisioni:
"Mentre si sà chì a rinuvazione fatta da a municipalità in u 2010 nantu à u ponte ùn hà micca eliminatu cumplettamente u periculu di colapsamentu per via di i cambiamenti in u lettu di u torrente Filyos, precauzioni supplementari duverebbe esse pigliatu per i passaghji pedonali nantu à u ponte secondu a i tassi di precipitazione è u flussu di l'acqua. U fattu chì i cracks, i rutti è i segni simili ùn sò micca stati rilevati nantu à u ponte prima di u colapsatu ùn hè micca una ghjustificazione per a fallimentu di a municipalità per determinà a cundizione fisica è a struttura tecnica di u ponte.
Malik Uçar, unu di l'avucati di i parenti di u mortu, hà dettu: "Hè vinutu à a luce cù a decisione di u Cunsigliu di Statu chì questu incidente hè mostratu cum'è divinamente urdinatu cum'è s'ellu hè accadutu da ellu stessu. Hè cum'è scherzà a ghjente. Aspittavamu una decisione pusitiva da u Cunsigliu di Statu. Ma ùn hè micca. E famiglie dicenu chì ùn anu micca fiducia in a ghjustizia. Cù sta decisione, sò stati distrutti una volta di più ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*