150 miliardi di dollari da u Ferru à a Strada di a Seta chì ghjunghjeranu in Turchia

150 miliardi di dollari da u Ferru à a Strada di a Seta chì ghjunghjerà in Turchia: u prughjettu pazzu di a Cina, u Trenu Eurasiaticu d'Alta Velocità (AHT), ghjunghjerà in Turchia. L'AHT, chì costarà 150 miliardi di dollari, pò esse cunnessu à l'Europa via i tunnel di Marmaray è Eurasia.

U guvernu cinese si prepara per un novu prughjettu pazzi per rinvivisce a storica Strada di a Seta. U trenu di velocità d'alto Euro (AhT) righjunerà à Kirguez, Tadjebistan, Uzbekistan, Uzbekistan, Uzmbekistan, Uzmbekistan è Turkmenistan è Iran in una linea di 6 Mille chilometri. L'amministrazione di Pechino spenderà 150 miliardi di dollari in u prugettu, chì principiarà da a regione Uyghur di Xinjiang. À u listessu tempu, a linea di treni Kars-Ahılkelek-Tbilisi-Baku, guidata da Turchia, scontra AHT à l'intersezzione di l'Eurasia è u Caucasu. Capu di u Centru di Studi Strategici di u Mediu Oriente Hasan Kanbolat hà dichjaratu chì ancu a linea Kars-Ahılkelek-Tbilisi-Baku hè prevista per ghjunghje à una capacità annuale di 20 milioni di tunnellate in 30 anni, cù u fattore cinese. Grazie à sta linea di treni, Turchia aumenterà a so impurtanza strategica è puderà truvà mercati alternativi per i so prudutti d'esportazione. À traversu u Marmaray è u Tunnel Eurasia custruitu sottu u Bosforu, a linea Chine è Turchia ghjunghjerà in Europa senza interruzzione. A ferrovia (linea di trenu), chì passerà per u terzu ponte in custruzzione, permetterà di novu di e merchenzie di l'Asia Centrale è di l'Estremo Oriente per ghjunghje in l'Europa. A seconda ecunumia più grande di u mondu, a Cina face quasi a mità di u so cummerciu esteru chì supera i 4 trilioni di dollari cù i so paesi in Europa, Mediu Oriente è Asia Centrale. In cunsiderà chì stu cummerciu hè assai dipendente di e rotte maritime, u mutivu perchè a Cina hà spesu 150 miliardi di dollari in u prugettu hè comprensibile.

ENTRA SERVIZU IN 2020

Zhao Xiaoyang, capu di a cumpagnia CSR, u più grande fabricatore di locomotive in Cina, hà dettu chì a linea serà principalmente messa in serviziu in u 2020 è serà cumpletamente cumpleta da u 2030. Definisce u prugettu cum'è a "Nova Strada di a Seta", Zhao hà annunziatu chì a so velocità serà di 200 chilometri per ora per i treni di passageri è di 160 chilometri per ora per i treni di merci. I sperti anu dichjaratu chì a Cina dà priorità à a linea di trenu è hè pronta à esse aperta in u finanziamentu. L'amministrazione di Pechino attribuisce impurtanza à u prugettu, soprattuttu per via di u risicu potenziale postu da i cunflitti marittimi chì implicanu i Stati Uniti.

ZONA STRATEGICA DI CONCURRENZA EURASIA

L'obiettivu più impurtante di a Cina in questu investimentu hè di truvà mercati faciuli, economici è veloci per e merchenzie d'esportazione, è infine ghjunghje à l'Europa via Turchia. Oghje, l'aumentu di u pesu di l'ecunumia cinese è indiana è i bacini energetichi in i paesi di l'Asia Centrale è a regione di a Ruta di a Seta sò diventati i favoriti di u mondu, per via di l'aumentu di i prezzi di l'energia, l'aumentu di u benessere di i paesi nantu à u A strada di a Ruta di a Seta hà ancu riflessu positivamente in u cummerciu esteru. In l'ultimi anni, l'attività infrastrutturali di u bloccu cinese è russu versu i paesi di l'Asia Centrale è a Strada di a Seta anu attiratu una attenzione particulari.

Percorsu per e linee elettriche

Membro di a Facultà di l'Università Akdeniz Assoc. Dr. Dichjarà chì u cummerciu di i paesi in via di sviluppu di a Ruta di a Seta serà un campu di prosperità chì furnisce l'energia vitale à l'ecunumia glubale, Mustafa Yıldıran hà dettu: "Questu hè un magazinu d'energia cù ecunumie chì anu circa 55 per centu di e risorse di gas naturale di u mondu. 30 per centu di e risorse petrolifere. À u listessu tempu, hè un mercatu attraente perchè hà a pupulazione più populosa di u mondu, cum'è a Cina è l'India ", disse.

A manera di diventà una putenza glubale

Mustafa Yıldıran hà dichjaratu chì l'investimenti infrastrutturali d'oghje in e regioni energetiche riflettenu a visione di i paesi. Inoltre, attinendu l'attenzione à l'aspettu dinamicu di l'ecunumia cinese, Yıldıran hà riassuntu l'impurtanza di u prublema dicendu: "L'ecunumia turca hè una putenza à scala glubale dipende da a so capacità di prufittà di l'opportunità crescente in l'energia è u cummerciu di a regione di a Via di a Seta".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*