A strada di cunnessione trà Dodurga è Osmancık hè stata asfaltata

A strada di cunnessione trà Dodurga-Osmancık hè stata asfaltata: I travaglii iniziati da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale nantu à a Strada di u Gruppu di Cunnessione Distrettu Dodurga-Osmancık per u scopu di migliurà secondu i standard di l'Autostrade sò ghjunti à a tappa finale è u prucessu di asfaltamentu hè iniziatu.
Ömer Arslan, Sicritariu Generale di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale, hà fattu un esame nantu à a Strada di u Gruppu di Cunnessione Distrettu Dodurga-Osmancık è hà ricevutu infurmazioni da u Direttore di l'Amministrazione Provinciale Speciale di Strada è Trasportu Recep Çubuk.
In questu cuntestu, a migliione hè stata fatta nantu à a strada di u gruppu in u scopu di u travagliu iniziatu u ferraghju scorsu. I travaglii di scavazione sò stati realizati nantu à a superficia stradale di circa 35 mila metri è i so bordi, è torna circa 20 mila metri cubi di riempimentu. 5 box culverts è tubi HDPE sò stati posti in 15 punti diffirenti nantu à a strada stradale.
U flussu di trafficu hè stata allevata cù l'opere è a distanza di visibilità hè stata fatta in cunfurmità cù i normi di l'Autostrade. Dopu chì i travaglii di l'infrastruttura sò stati cumpletati, u prucessu di pavimentazione asfaltata hè stata cuminciata nantu à a strada cù una larghezza di 6 metri.
Hè previstu di compie u travagliu di asfaltatura di 1 metri in totale, 13,650 metri nantu à u 2u Pianu Asfaltu è 2,50 metri nantu à u 16u Pianu Asfaltu, u venneri 150 di lugliu 11.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*