World Tattoos in Turchia

World Tattoo Manufacturers in Turchia: U Cungressu Internaziunale di Tattoo, tenutu ogni 3 anni, hè statu tenutu in Berlinu trà u 30 di ghjugnu è u 1 di lugliu 2014. I participanti di 27 diverse cumpagnie di 700 paesi diversi sò venuti à u cungressu. Dopu à u cungressu, circa 3 CEO è senior manager di queste cumpagnie sò ghjunti in Turchia, in particulare Kanca A.Ş., u 4-2014 di lugliu 36. Hà visitatu i fabbricanti di pezzi forgiati è istituti universitari in Kocaeli è Ankara.

Hook Inc. I visitori, chì eranu assai impressiunati da a machina di punta in l'installazione, l'alta infrastruttura tecnica, l'urganizazione è l'ordine, è u più impurtante, i ghjovani impiegati cuncintrati nantu à u so travagliu, felicitavanu a subindustria di l'automobile turca. per questu puntu hè ghjuntu.

*Quale hà urganizatu a riunione ?: Questa reunione, tenuta in Berlinu, hè stata urganizata da l'Associazione Europea di Tatuatori.

Breve storia di l'Associazione Europea di Tatuatori (EUROFORGE):
L'Associazione Europea di Tattooists, chì i fundamenti sò stati posti in Parigi u 9 di nuvembre di u 1961, cù a riunione di paesi cum'è a Germania, a Francia è l'Inghilterra, hà crisciutu cù u tempu cù a participazione di altre associazioni di paesi europei.
Cù una nova struttura in 2000, hè diventatu attivu in parechji campi, chì coprenu tutta l'Europa, cumpresi tutti i tipi di tecnulugia di forgiatura, da l'automobile à l'aviazione, da a machina di custruzzione à a minera.
Turchia hà unitu à Euroforge in u 2006 in l'Associazione Forging Industrialists (DÖVSADER).
L'Associazione Industriali di Tatuaggi (DÖVSADER) hè una associazione chì include cumpagnie di tatuaggi chì sò stati membri di TAYSAD per parechji anni, cum'è ÇİMSATAŞ, KANCA, OMTAŞ è PARSAN, è chì e so iniziative di creazione sò state iniziate in 2003.
EUROFORGE; Cù più di 350 membri di l'industria di forgiatura in undici di i paesi più sviluppati d'Europa, rapprisenta circa 80.000 impiegati, 6 milioni di tunnellate di volumi di forgiatura è un volume d'affari di circa 15 miliardi d'euros.
* Quantu spessu si facenu e riunioni è cumu ?

U Cungressu World Tattooists hè tenutu ogni 3 anni è si svolge in un cuntinente sfarente ogni volta. L'India hà ospitatu l'avvenimentu in 2011. A prossima volta, in 2017, a Cina l'ospiterà per a prima volta.

* L'influenza di i Turchi in a Reunione di Berlinu:
Era a prima volta chì tanta influenza turca si sentia in un cungressu.
U vicepresidentu di Euroforge, Alper KANCA, hà participatu à u Cumitatu d'Organizazione di u Cungressu dapoi u principiu, chì hà realizatu i preparativi chì anu cuminciatu un annu è mezu fà.

Unu di i più impurtanti sponsors di u cungressu era Asil Çelik, a stella di l'industria turca di l'acciaio.
Dui di i 20 documenti presentati durante u cungressu appartenevanu à i Turchi. Unu di elli hè u prufessore famosu in u mondu, chì hè u capu di u Dipartimentu di Meccanica è Vice Dean in l'Università di Dortmund. Interpretatu da Erman Tekkaya. L'altru hè Gürbüz Güzey, chì descrive un prughjettu di l'Unione Europea di a cumpagnia Omtaş.

Inoltre, in quantu à a participazione, Turchia hà attiratu l'attenzione cù più delegati chì parechji paesi industriali avanzati.
U fattu chì Turchia era u paese chì hà ricivutu u più dumande dopu à l'Alimagna durante i tour di visita di a fabbrica urganizata in ogni paese dopu à u cungressu deve esse percive cum'è un signu di l'interessu vicinu di i stranieri in i sviluppi in u nostru paese.

*Comu hè stata a visita à Hook:
I gestori è i pruprietarii di e principali organizzazioni di l'industria di forgiatura in u mondu, chì anu visitatu e strutture di KANCA Tattoo Çelik A.Ş. in Şekerpınar, anu apprezzatu assai a sensibilità ambientale di KANCA (ISO 14001) è u sistema di qualità (ISO 9001:2000, ISO TS 16949: 2002) anu dichjaratu.

In a presentazione fatta à KANCA, infurmazione hè stata data nantu à i sviluppi in l'Industria Automobilistica Turca, l'attività di TAYSAD è TOSB, a prima è sempre l'unica zona industriale specializata di sub-industria automobilistica in u mondu.

Hè statu ancu dichjaratu da i visitori chì KANCA, chì serve cumpagnie domestiche cum'è Toyota, Fiat, Renault è Ford, è ancu grandi clienti stranieri cum'è BMW, Audi, Volkswagen è Scania, hà un rendimentu superiore à i so cuncurrenti europei in parechji. rispetti.

U sgiò Dr Landgrebe, Direttore Generale Tecnicu di Hirschvogel, unu di i più grandi tatuatori mundiali di Germania, hà spressu cusì cusì; "Aghju intesu cose bè nantu à KANCA da i mo amichi. Quandu sò ghjuntu è vi aghju vistu, aghju veramente trovu chì u vostru livellu era abbastanza altu. U livellu chì Turchia hà righjuntu in a so industria, è soprattuttu in a so industria di l'automobile, ùn pò mancu esse preditu da parechje persone chì vivenu in Germania. "Duvete fà cunnosce megliu stu putere, questu latu di voi."
In u risultatu, i visitori sò tornati in i so paesi cun impressioni assai pusitivi nantu à u nostru paese è l'industria di l'automobile, pensendu chì Turchia hè un cumpagnu impurtante in l'industria è chì saria benefiziu per elli à aumentà a so cooperazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*