Erdogan prumette un trenu d'alta velocità à Şanlıurfa

Erdoğan Promette u Trenu d'Alta Velocità di Şanlıurfa: U Primu Ministru Erdoğan hà fattu prumesse impurtanti indirizzendu i citadini in Şanlıurfa, induve hè ghjuntu cum'è candidatu presidenziale.

U Primu Ministru è u candidatu presidenziale Recep Tayyip Erdoğan hà dettu chì portaranu a reta di treni à alta velocità in Şanlıurfa. Affrontendu i citadini in a piazza Topçu ieri in u quadru di a campagna di l'elezzioni presidenziale, Erdoğan hà dichjaratu ch'elli sò decisi à cuntinuà u prucessu di suluzione.

Dopu avè trattatu i prublemi nantu à l'agenda, Erdoğan hà dedicatu l'ultima parte di u so discorsu à a nostra pruvincia, hà dichjaratu ch'ellu attribuisce una grande impurtanza à Şanlıurfa è chì anu fattu 12 quadrillioni di investimenti publichi in 20 anni per revelà u so putenziale. Hà dichjaratu ch'elli anu finitu u tunnel di irrigazione Suruç di 17 chilometri. In riferimentu à l'investimenti in u campu di a salute, u Primu Ministru Erdoğan hà ripetutu a so prumessa di un ospedale di città di 1700 letti. Dichjarà chì un edifiziu supplementu cù 200 letti serà custruitu per l'Hospital Statale Balıklıgöl, Erdoğan hà dettu chì compie l'uspidale universitariu di 600 letti quist'annu. Erdoğan hà dichjaratu chì "Şanlıurfa diventerà a basa di salute di a regione in un futuru vicinu.

Prumettendu un Trenu d'Alta Velocità (YHT) à Şanlıurfa, Erdoğan hà dettu: "Connettaremu Şanlıurfa à Istanbul, Eskişehir, Ankara, Konya è Gaziantep da a reta di treni à alta velocità finu à u 100, u 2023 anniversariu di a Republica. "

GUVENC RIMANDE UN CAMPO AFFITTU
In una parte di u so discorsu, u primu ministru Erdoğan hà chjamatu u sindaco di a municipalità metropolitana Celalettin Güvenç è hà pigliatu a parolla per custruisce una zona di riunione per 150-200 mila persone. Erdogan, chì ùn hà micca menzionatu u prublema di l'electricità in u so discorsu, hà dichjaratu ch'ellu seguirà tutti questi prughjetti chì hà prumessu s'ellu era elettu presidente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*