U Ministru Turhan hà annunziatu "U Canale Istanbul ùn serà micca rinviatu"

A nutizia chì a data prevista di licitazione per u prugettu Kanal Istanbul ùn hè micca stata annunziata è chì i prughjetti publichi seranu postponati in u scopu di salvà in u publicu, "Canal Istanbul annullatu?" avia suscitatu dumande.

U Canal Istanbul hè trà i prughjetti seguiti da tutta a Turchia, postu chì hè u più grande prughjettu di Turchia è rinfurzà a manu di Turchia in u Bosforu.

U destinu di u prughjettu di u Canal Istanbul hè diventatu una questione di curiosità dopu a decisione di posponà l'offerte di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, prima espressa da u presidente Recep Tayyip Erdoğan è dopu annunziata cù u New Economy Program.

U Ministru Turhan "U Canale Istanbul ùn serà micca rinviatu?"
U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà ancu fattu dichjarazioni annantu à l'offerta di Canal Istanbul nantu à e dumande di i membri di a stampa.

I membri di a stampa anu dumandatu "Kanal Istanbul hè statu annullatu?" In quantu à a quistione di a sospensjoni di l'offerta publica per u risparmiu in u settore publicu, u Ministru Turhan hà dettu: "Ùn sò micca validi per certi prughjetti. Posponeremu l'offerta di novi prughjetti urgenti è senza priorità per un altru ghjornu. "Acceleremu i nostri prughjetti in corso è li mette in serviziu u più prestu pussibule", disse.

Chì succederà à e Linee di Treni d'Alta Velocità YHT Tenders?
U Ministru Turhan, chì hè una di l'istituzioni più affettate da a decisione di risparmiu, hà dettu chì a priorità serà data à quelli chì anu urgenza in l'offerta di linee di treni d'alta velocità è hà dettu: "Una tale decisione hè stata presa per ritardà i prughjetti chì avemu previstu. per principià un pocu, per accelerà quelli esistenti, è per aduprà e risorse in modu efficace è efficace. "U scopu hè di utilizà e nostre risorse esistenti in modu efficace è efficiente", disse.

source: Emlak365.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*