A nova versione di Imamoglu per Kanal Istanbul 'Istanbul ci hè stata affidata da u 1453. Ùn tradiremu micca a fiducia "

nova liberazione da imamoglu per u canale Istanbul ùn tradiremu micca a fiducia affidata à noi da Istanbul
nova liberazione da imamoglu per u canale Istanbul ùn tradiremu micca a fiducia affidata à noi da Istanbul

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu a so 2020a visita à e municipalità di u distrittu, a prima di 17, à a municipalità di Büyükçekmece. Imamoglu, chì hà ricevutu una presentazione dettagliata di i prublemi di u distrittu da u sindaco Hasan Akgun, hà scontru cù i citadini chì anu prublemi di zoning in u caffè di u paese in Celaliye. Enfatizendu chì a "mente cumuna" hè in u centru di a cumpressione municipale di a nova generazione, İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda in u paese. Imamoglu, à a quistione di Kanal Istanbul, "Hè un affare fastidiosu per tutti i motivi. S'elli dicenu: "Avemu trovu una terra in u desertu. Ci sò 50 canali in u mondu, faremu u 51.' Ch'elli facenu. Ma questu ùn hè micca u desertu. Questu hè Istanbul. A mela di u mondu. Dapoi u 1453, Fatih Sultan Mehmet hè stata affidata à noi da u ghjornu chì hà cunquistatu sta cità. Ùn vulemu tradisce a fiducia ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà iniziatu u primu ghjornu di travagliu di u 2020 facendu ispezioni in Ambarlı Advanced Biological Wastewater Treatment Plant. Prima di u viaghju in campu, İmamoğlu hà ricevutu una presentazione nantu à e strutture da u Direttore Generale di İSKİ Raif Mermutlu, è era accumpagnatu da u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık, u sindaco di Avcılar Turan Hançerli è l'alta dirigenza IMM. Dopu à a presentazione, İmamoğlu hà fattu esami in u stabilimentu, chì hè statu messu in serviziu in u 2012 è tratta l'acqua residuale di circa 400.000 milione 3 mila persone in i distretti di Arnavutköy, Avcılar, Başakşehir, Beylikdüzü è Esenyurt cù una capacità di trattamentu di 1 m600 ogni ghjornu. Dichjarà chì a zona verde intornu à a facilità hè insufficiente, İmamoğlu hà dumandatu novi piantazioni d'arburi.

İMAMOĞLU: "OGNI CONTATTU VANTAGGIA U PAESE"

İmamoğlu si trasfirìu à a municipalità di Büyükçekmece dopu i so esami à l'Impianto Biològicu Avanzatu di Trattamentu di Acque Reflue Ambarlı. İmamoğlu, chì hà fattu u 17esimu di e so visite à a tavola cumuna in i cumuni di u distrittu, à Büyükçekmece, hè statu accoltu da u sindaco Hasan Akgün. Evaluendu a visita di Akgün à l'uffiziu, İmamoğlu hà dettu: "Spergu chì u 2020 serà un annu in u quale avemu da travaglià dura è ottene ricumpensa per i nostri sforzi". Dichjarà chì Istanbul hà prublemi assai impurtanti, İmamoğlu hà dettu: "Sapemu chì ogni cuntattu chì facemu nantu à questi prublemi beneficerà assai u nostru paese. A manera di fà questu hè attraversu u sensu cumunu è l'esperienza. I più preziosi di sta mente cumuna sò i 39 merri di sta cità. Avemu cura di pruduce l'affari cù a cultura di travaglià inseme senza siparà nimu da l'altri, è avemu fattu passi assai serii in questu sensu. Avemu visitatu i nostri distretti è avemu avutu briefings. Avemu ancu stallatu desk regiunale. Anu ancu principiatu e so riunioni stu mese. I so ghjorni sò pianificati. Dunque, seremu in cumunicazione constante. Hè una festa, hè quella, ùn ci hè nunda. Tutti i scelti per Istanbul anu un postu nantu à a nostra testa.

İMAMOĞLU: "VULEMU SPANDA STA GIUSTIZIA À OGNI PUNTU DI A CITTA'"

Enfatizendu chì insisteranu à pruduce l'affari inseme, İmamoğlu hà dettu: "Oghje, cuntinuemu e nostre riunioni di distrittu cù Büyükçekmece. Avemu visitatu u nostru presidente, Hasan Akgün, unu di i presidenti esperti di Istanbul è Turchia. Oghje avemu da parlà cun elli longu nantu à Büyükçekmece. Ancu s'ellu hà stabilitu boni dialoghi cù a Municipalità Metropolitana per parechji anni, cunnoscu ancu e parti mancanti cum'è u distrittu vicinu. Intendemu di parlà rapidamente è di pianificà ciò chì pudemu fà per cumpensà questi è ciò chì pudemu fà per l'anni à vene. In altri palori, in l'ultimi rapporti chì aghju ricevutu, per esempiu, Büyükçekmece era quasi assente in u riassuntu di i prughjetti iniziati è cumpletati da a Municipalità Metropolitana. Questu hè certamente micca una bona cosa. Vulemu sparghje sta ghjustizia in ogni angulu di a cità. Semu quì per ellu. Tramindui prufittàremu di a so sperienza è parlemu longu di Büyükçekmece ".

AKGUN: "IMAMOGLU Hè A PIU GRANDE CHANCE DI ISTANBUL"

Akgün hà ringraziatu İmamoğlu è a so squadra per a so visita è hà dettu: "Avemu lasciatu un 2019 difficiule. Avemu lasciatu daretu à un 2019 chì hè passatu in a storia di a demucrazia turca, induve una lezziò serà amparata è e lezioni sò amparate. A più grande chance d'Istanbul hè di avè un sindaco metropolitanu intellettuale assai dinamicu, amante di e persone. Caru Ekrem İmamoğluAvemu piena fede chì farà travaglii assai impurtanti in Istanbul. Diu hà lasciatu apre u caminu. Qualunque sia a nostra forza è pussibulità, continueremu à stà vicinu à voi finu à a fine. Oghje parlemu di Büyükçekmece, micca di Istanbul. Ùn importa micca quantu sò pesanti e cundizioni ecunomiche, simu determinati è decisi à truvà modi per risolve i prublemi urgenti di i citadini inseme. Dopu à i discorsi, hè stata passata à a sala induve a presentazione di i prublemi di Büyükçekmece serà fatta. L'alta dirigenza di IMM era ancu presente à a presentazione, cù İmamoğlu. U sindaco Akgün è l'amministratori di a municipalità di u distrittu chì l'accumpagnavanu anu fattu una presentazione à a delegazione IMM. Dopu à a presentazione, İmamoğlu è Akgün scontru cù i citadini chì anu avutu prublemi di zoning in Celaliye Square Cumhuriyet Kıraathanesi. U capu di u distrittu di Celaliye, Kemal Soyat, hà ancu accumpagnatu i dui presidenti in questa riunione.

SCONTU CU CITTADINI À U CAFFE DI PAGAGLIA

Dichjarà chì anu riservatu u primu ghjornu di travagliu di 2020 per a municipalità di Büyükçekmece, İmamoğlu hà dettu: "U nostru sindaco ci hà dettu tutti i prublemi è i desideri di Büyükçekmece, è tuttu ciò chì a municipalità metropolitana ùn pudia fà per anni prima, unu per unu. Celaliye hà un puntu speciale per noi. Kumburgaz Kamiloba, Türkoba, Tepecik... Avemu parlatu di tutti. U prublema cù u pianu veramente ferisce a ghjente. U nostru presidente hà dettu chì stu prublema hà stancu a ghjente dapoi anni. Avemu ancu struitu à i nostri amichi è si inchinaranu à u prucessu assai rapidamente. A nostra spiaggia hè veramente bella. Vulemu dà una impurtanza particulare à a spiaggia. Ùn vi preoccupate micca di questu. Hà parlatu chì e persone chì campanu quì anu un prublema cù u cimiteru. Seremu ancu sensibili à questu prublema ", disse.

"U LAVORO AMMINISTRATIU INTELLIGENTU PER BENEFICIÀ DA QUESTA BONUS"

Dicendu: "Avemu cuminciatu un novu prucessu inseme in Istanbul", İmamoğlu hà dettu, "Ancu quì, avemu centinaie di compatrioti chì ponu dà direzzione cù a so mente è idee. Hè una tale benedizzione. Avà tocca à u sàviu amministratore di prufittà di sta benedizzione. Avemu bisognu di prufittà di sta benedizzione. U cuntrariu ùn hè micca veru. Vogliu dì, imagine chì un omu hè ghjuntu quì. "Sò tuttu", dice. Quale di voi serà felice ? Ùn valore micca alcuna di e vostre opinioni. Mentri risolviri i vostri prublemi, ùn ci hè micca suluzione cù usu di a vostra sperienza nantu à i prublemi chì vi sperienze ogni ghjornu. "Hè cusì, questu hè cusì ..." si discute. Questu hè micca veru. Ùn tene mancu. Ùn porta micca a pace. Oh, vi farà fà sbagli. In questu rispettu, l'opinione di e persone chì campanu quì hè l'idea più preziosa per noi. Eccu l'anelli di a demucrazia lucale. Allora aghju da dà assai valore à u mo mukhtar per ellu. Per mezu di ellu, aghju da valurizà u mo citadinu. Cù sta sulidarità, induve hè a festa ? A festa hè finita. Sta elezzione hè finita. Avà hè u tempu di serviziu. Se una decisione deve esse presa in quantu à Istanbul, sò u sindaco chì seguita da vicinu ciò chì a ghjente sente è pensa à questu, è chì hà pigliatu u postu cù a fiducia di i vostri voti ".

"Ùn sò micca diventatu sindaco per soddisfà u mo ego"

Esprimendu chì hè imperativu di piglià l'opinioni di i citadini nantu à ogni prublema, İmamoğlu hà enfatizatu chì questu ùn hè micca una benedizzione, ma una necessità. İmamoğlu cuntinuò e so parolle cusì:

"Veramente hè questu. L'altru hè sbagliatu. Credimi, u mo cunsigliu à tutti, sia à u presidente sia à u ministru, hè questu: ci hè un prublema cù Istanbul ? chjama lu. Fighjate, sapemu a ghjerarchia. Andemu à corre. Pruvemu di risolve quellu prublema, quellu prublema. Fighjate, daraghju un esempiu. Duranti u periodu elettorale, u Signore presidente hà dettu: "Aghju risoltu i prublemi di Istanbul finu à u 2040". Ok. Avemu dettu: "Diu ti benedica". Quantu felice. Ma simu ghjunti una volta, ùn hè micca cusì. Avemu vistu chì Melen s'era firmatu è ùn caminava. Diga rotta. Chì avemu fattu ? L'avemu purtatu fora. Avemu scrittu à l'Opere Idrauliche di u Statu. Avemu dettu: "Fate questu". DSI hà dumandatu l'appropriazione. Avemu ancu dichjaratu chì l'indennità ùn era micca datu. Chì hà fattu u sgiò presidente à a fine di u ghjornu ? U cuntu hà dumandatu: "Perchè questu ùn hè micca finitu?", disse. S'è noi ùn aviamu pigliatu stu prublemu da quì è l'avemu purtatu, s'è a demucrazia ùn avia micca travagliatu, ci serebbe ferma per mesi, ùn saria micca travagliatu. Perchè ùn hà micca pagatu. Ferma cusì per un annu, si ferma almenu un altru annu. Quale sarà u perdente ? Ci saranu Istanbuliti. Ci hè una festa ? Innò. U prublema principia à u mumentu chì u partitu s'avvicina di tuttu. I citadini veneranu prima. Ekrem İmamoğluU merre oghje, micca dumane. Un altru hè in un altru postu. Dumane ci hè un altru in u so locu. Quandu pensate cusì è mette u citadinu prima, a suluzione hè assai faciule. Semu quì per quessa. Questu hè cumu si tratta di ogni prublema di Istanbul. Questu hè cumu si tratta di ogni prublema in u distrittu, in u quartiere, in a strada. Ogni decisione da piglià in quantu à l'avvene di Istanbul, in particulare e decisioni maiò, ùn pò esse fatta senza a vuluntà di i citadini. Hè cusì chjaru. Risolvemu sti cose inseme. Pudemu à a listessa tavula, ùn avemu micca bisognu di nunda. A dicu di novu; Parlemu di quale unità, chì istituzione, quale ministru hè à u livellu più altu di u statu, cumpresu u nostru presidente. Pigliate e so infurmazioni, i ducumenti, e persone chì sanu... Andemu in corsa. Facemu questu per questa nazione. Ùn avemu micca altri prublemi. Allora ùn sò micca diventatu merre per suddisfà u mo ego. Ùn sò micca diventatu u sindaco per esse simpaticu cù qualcunu. L'unica persona ch'e aghju da prufittà hè l'interessi di 16 milioni di Istanbuliti. Puntu!"

"Questa voce ùn hè micca mè, hè a voce di 16 milioni di persone"

Dopu u so discorsu, İmamoğlu si n'andò davanti à e camere è rispose à e dumande di i ghjurnalisti. E dumande fatte à İmamoğlu è e risposte date da u presidente İBB eranu i seguenti:

"I terreni venduti intornu à Kanal Istanbul sò venduti cum'è terreni agriculi, ma una nova cità hè ancu citata in u rapportu EIA. Hè mintuatu ancu in u pianu 1/100.000. Chì ne dite di i terreni venduti à questu tempu ? Ci hè ancu un cambiamentu in i sistemi di ricerca di u titulu di i cumune. Stu sistema, chì serà inclusu in u portale web di u Ministeru di l'Interior ... "

Una volta chì un sbagliu hà iniziatu, i seguenti sbaglii tornanu cum'è domino. Questu hè ciò chì hè avà. Sò arrabbiatu. U Ministru hà dettu: "Ùn ci era micca muvimentu di a terra". Avemu determinatu finu à 30 milioni di metri quadrati. Quandu l'avemu revelatu, hè una mossa per pruibisce a spartera di l'infurmazioni. Hè stata utilizata da e municipalità per anni, è hè una spartera utile. Ddu permessu hè dispunibule in e municipalità di distrettu è ancu in e municipalità metropolitane. Parechji prucessi burocratici travaglianu grazia à ellu. Ùn pare micca sensu. Hè cuminciatu completamente sbagliatu. Milioni di metri quatratu di terra sò stati acquistati. E persone chì anu compru sti parcelle anu compru perchè anu amparatu nantu à u cambiamentu quì. Trè o quattru anni fà, i filmi eranu ghjucati, guardati è guardati in i paesi arabi, ancu quandu Turchia ùn era micca quì. Ma lasciami dà a bona nutizia: spergu chì stu sbagliu serà invertitu. Spergu chì questi cumpratori cuntribuiscenu à l'agricultura urbana in i zoni cù terreni agriculi. A ghjente di Istanbul aspetta questu da noi. A ghjente d'Istanbul volenu ancu chì l'agricultura sia fatta nantu à quelli terreni. Ellu voli chì i bacini d'acqua sò prutetti in u listessu modu. Sti cumpraturi, avemu un bonu Dipartimentu di Agriculture è u Center for Strengthening Agricultural Policies, ponu cunsultà quì in anticipu, ponu cunsultà, "In quale regione, quale pruduttu pudemu cultivà". Ùn deve micca imaginate un edifiziu di 3 piani, 4 piani, 5 piani. Parlu cusì perchè i Istanbuliti ùn volenu micca questu. Ùn sò micca mè, l'aghju messu in questu modu perchè i scientisti anu dettu chì stu prucessu hè sbagliatu. Sta voce ùn hè micca a mo voce, hè a voce di 10 milioni di persone.

"Avete da sente à sta voce"

"U tema di u referendum hè chjusu da l'ala di u guvernu. Ministru di l'Ambiente, "In u 2011, u publicu hà digià fattu a so scelta. Ellu disse: "Chì anu fattu quelli chì dumandanu u referendum per dumandà à u publicu?" è hà dettu chì ùn ci hè bisognu di un referendum. In u rapportu EIA, a necessità di un canale per Çanakkale hè stata sottolineata. Chì ne pensate di stu prublema?"

Cume sò diventatu merre, avemu avutu u piacè di dumandà à u publicu è di piglià e decisioni in cunseguenza. E persone chì vivenu in Beylikdüzü m'hà ancu dettu di custruisce un "Paw Park" per l'animali vaganti o l'animali per ghjucà, è aghju fattu. Custruiremu e piazze è vulemu dumandà à tuttu Istanbul. Avemu da sparte parechje cose cù a sucetà, cumpresa l'illuminazione. Quessi sò prublemi impurtanti ma simplici per l'urbanismu. Ministru, questu hè u futuru di Istanbul. Ùn hè nè ghjustu per voi di parlà cun ellu in questu modu, nè per mè di dì "Sò decisu" per mè stessu, nè per qualcunu altru... Di sicuru, un referendum hè statu fattu. Si trattava di u sistema. Un presidente hè statu elettu. True. U sgiò presidente hè ancu u nostru presidente. Ma hè statu ancu elettu u sindaco di Istanbul. In 2019, a Municipalità Metropolitana di Istanbul hè stata elettu presidente cù u votu più grande in a so storia, è rapprisentanu a so voce. Dicu in u so nome; Queste persone sò contru à stu prughjettu. Sò duru-run-da-ascolta stu sonu. U restu hè una bugia. A voce di queste persone deve esse ascoltata. Hanu mudelli. Chjama, andemu. Parlemu. Spieghemu perchè simu contru. Facemu un attellu. Invitu ancu u Ministru. Eccu, venite, dì ; Perchè difendete ? Mostra e vostre imagine. Dì: "Fighjate", "Avemu da fà questu è quellu. Difendemu per ellu ". Avemu dettu: "No, ùn deve esse micca. Perchè anu i seguenti danni à Istanbul. Facemu questu per elli. Diciamu chì svilupperemu i zoni agriculi, prutege i zoni verdi è i zoni prutetti. A ghjente decide. Invitu tutti i rispunsevuli. Spergu chì venenu.

"QUÙ hè ISTANBUL. L'OCCHI DI U MONDU BABY"

In quantu à Çanakkale. Ci sò digià assai tesi nantu à stu travagliu. U Trattatu di Montreux hà dettagli. U Trattatu di Montreux hè un trattatu nantu à u strettu. Ùn hè micca solu un trattatu chì definisce u Bosforu. U cuncettu presentatu cum'è Montreux vale ancu per quellu locu. Chì serà allora ? Hè un travagliu duru per tutti i motivi. S'elli dicenu: "Avemu trovu una terra in u desertu. Ci sò 50 canali in u mondu, faremu u 51e. Ch'elli facenu. Ma questu ùn hè micca u desertu. Questu hè Istanbul. A mela di u mondu. Dapoi u 1453, Fatih Sultan Mehmet hè stata affidata à noi da u ghjornu chì hà cunquistatu sta cità. Ùn vulemu tradisce a fiducia.

"Mahir Ünal hà avutu critichi contru à voi," Parla cum'è u presidente. Parla di i prublemi di Turchia, micca di Istanbul. "A mente daretu à ellu vole cusì", disse. Chì vulete dì di questu?"

Ci sò 16 milioni di menti daretu à mè. Parlu di i sughjetti chì avemu parlatu avà dapoi ghjorni. Tutti questi sò prublemi assai impurtanti ligati à Istanbul unu per unu. Ma capiscu chì; Sfurtunatamente, certi amichi in u Partitu AK sò in cerca di "Qualunque cosa parlu, mi distingue". Probabilmente per dì qualcosa di u mo nome, chì hè premium quì. Sò u presidente di l'IMM. Divertitevi à fighjà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*