U 93 ° Anniversariu di u Festival di Cabotage hè statu celebratu in Istanbul cù Diversi Eventi

l'annu di u festival di cabotage hè statu celebratu in Istanbul cù diversi avvenimenti
l'annu di u festival di cabotage hè statu celebratu in Istanbul cù diversi avvenimenti

U 1e anniversariu di u 93 di lugliu di u ghjornu di u Maritime è di u Cabotage hè statu celebratu cù diversi avvenimenti da esse tenuti in Istanbul. IMM sustene e celebrazioni cù navi 20 è diverse attività. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu hà publicatu ancu un missaghju nantu à e social media celebrendu l'anniversariu di u ghjornu di u Cabotage. İMAMOĞLU: "U CABOTAGE hè a nostra indipendenza nantu à u mare"

U 1 ° Anniversariu di u Festival Marittimu è Cabotage, chì hè statu dichjarata festa naziunale in u scopu di a Legge di Cabotage chì hè entrata in vigore l'1926 di lugliu di u 93, hè celebrata cù diversi avvenimenti chì sò tenuti in Istanbul.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluIn u so missaghju di u ghjornu di u Cabotage hà spartutu nantu à e social media, "A Legge di Cabotage, chì hè entrata in vigore l'1 di lugliu di u 1926, hè a nostra indipendenza in mare. 93 anni dopu, Turchia, chì hè ancu un paese marittimu, meriteghja esse in una pusizioni assai megliu in u cummerciu è u trasportu marittimu. Felice Maritime è #CabotageFeast ", hà scrittu.

RIFIUTI INTERESSANTI DA U MARE "À BEŞİKTAŞ

U prugramma di l'avvenimentu, urganizatu da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, u Governatore di Istanbul è a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà cuminciatu à esse realizatu nantu à i moli è e spiagge in tutta a cità, à partesi da l'ora di a matina.

U prugramma hà cuminciatu cù l'Innu Naziunale è un mumentu di silenziu davanti à u Monumentu Beşiktaş Barbaros Hayrettin Pasha à 10.00:XNUMX di a matina. Dopu chì u protocolu hà visitatu a tomba di Barbaros Hayrettin Pasha in a zona, u Museu Navale hè statu visitatu.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) sustene e celebrazioni cù una mostra di barche di pulizia di a superficia di u mare è di rifiuti interessanti. I veiculi marittimi, chì includeranu ancu barche İBB, anu realizatu spettaculi d'acqua à 12.00:XNUMX fora di Beşiktaş. A mostra "Rifiuti interessanti da u mare" da a Direzzione di i Servizi Marittimi IMM è İSTAÇ hè stata esposta in a Piazza Beşiktaş per tuttu u ghjornu.

A Direzzione IMM di a Squadra Mehter Handicapped hà datu un cuncertu chì era ammiratu da i citadini cum'è parte di a ceremonia di u ghjornu di u Cabotage in piazza Beşiktaş. L'avvenimenti di u 1u di lugliu di u ghjornu di u Maritime è di u Cabotage eranu aperti à i Istanbuliti è gratuiti.

In parte di e celebrazioni di u ghjornu di u Maritime è u Cabotage, u Ministeru di a Difesa Naziunale hà annunziatu chì 23 navi in ​​26 porti sò stati aperti à i citadini u 1 di lugliu 2019.

E celebrazioni, in quale si feranu ancu diverse gare di sport di mare, cuntinueghjanu in Istanbul per tuttu u ghjornu. celebrazioni; L'ITU, a Direzzione Generale di a Sicurezza Costiera, u Comandamentu di l'Area Navale di u Nordu, u Comandante di l'Accademia Navale di Tuzla, u Museu Navale di Istanbul, a Municipalità di Beşiktaş, TURMEPA, Moda Marine Club, l'Associazione Solidarità di i Marittimi, DENTUR AVRASYA è TURYOL anu ancu supportatu.

COSA È CABOOTAGE ?

U privilegiu di u cabotage cuncessu da l'Imperu Ottumanu à i navi stranieri in u quadru di e capitulazioni hè statu abulitu in u 1923 cù u Trattatu di Pace di Lausanne. Hè statu ancu accettatu u 20 d'aprile di u 1926. A Legge di Cabotage hè entrata in vigore u 1 di lugliu di u 1926. Sicondu sta lege ; Mantene i veiculi guidati da machini, vele è remi in fiumi, laghi, u Mari di Marmara è u strettu, in tutte e acque territuriali è in golfi, porti, baie è lochi simili in elli; I citadini turchi anu datu u dirittu di trasportà merchenzie è passageri cun elli. Hè statu dichjaratu chì e prufessiunali cum'è immersione, pilota, capitanu, wheelman, crewman è professioni simili ponu esse rializate da i citadini turchi. Hè stata accettata chì e navi straniere puderanu purtari solu persone è carichi trà i porti turchi è i porti di paesi straneri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*