Decisione in u casu d'accidentu di trenu à a stazione di Feneryolu

Decisione in u casu di l'accidentu di u trenu à a stazione di Feneryolu: In u casu di Ilıcalı, chì hà persu a vita impiccatu trà a piattaforma è u trenu per via di a mossa di u trenu mentre prova à cullà in u trenu cù u so figliolu in u carru di u zitellu. , u cunduttore Abdullah Çiğdem, unu di l'accusati chì hè statu pruvatu cù una dumanda per una pena di prigiò finu à 6 anni per u crimine di "causà a morte per negligenza", hè statu assoltu, mentre chì u cunduttore hè statu assoltu. Süleyman Uğur Özkoç hè statu cundannatu. à 1 annu, 11 mesi è 10 ghjorni in prigiò, è a sentenza di Özkoç hè stata posposta.

A moglia di Ebru Gültekin Ilıcalı, u denunciante Sabri Akın Ilıcalı, u direttore d'imputatu inghjustu Süleyman Uğur Özkoç è l'avucati di u partitu anu assistitu à l'udienza di decisione tenuta à a 30a Corte Penale Anatolica di Prima Istanza. Parlendu à l'udienza, l'avucatu di a famiglia Ilıcalı, Abdullah Kaya, hà dichjaratu chì e so lagnanze contr'à l'accusati cuntinueghjanu è hà dumandatu a so punizione. In riferimentu à u fattu chì u cunduttore Özkoç hè statu fondamentalmente culpatu in u terzu rapportu d'espertu in quantu à u casu, l'avucatu di l'accusatu Ramazan Atilla Çeltik hà dichjaratu ch'elli ùn anu micca d'accordu cù u rapportu di l'espertu è hà dumandatu chì e cuntradizioni trà l'altri rapporti sò risolte. . U tribunale hà dichjaratu chì u rapportu di l'espertu ùn era micca ubligatoriu per u tribunale è chì l'ottenimentu di un altru rapportu d'espertu prolongà u casu.

PROSECUTOR: UNA DENUNCIA CRIMINALE DEVERE ESSERE PRESENTATA CONTRA L'OFFICIALI TCDD
U Procuratore Pùblicu, chì hà presentatu u so parè à l'audizione, hà dichjaratu chì u trenu, in quale Abdullah Çiğdem, unu di l'accusati, hà travagliatu cum'è cunduttore è Süleyman Uğur Özkoç hà travagliatu cum'è cunduttore, si fermava à a stazione di Feneryolu, è dopu tuttu Ebru Gültekin Ilıcalı hà purtatu prima u so zitellu di 3 anni in un passegginu, è quandu era per andà, hà dichjaratu chì a porta di u carru era chjusa è u carrughju era appiccicatu in a porta. Dichjarà chì Ilıcalı hà persu u so equilibriu è hè cascatu in u gap di a piattaforma, u procuratore hà dumandatu l'assoluzione di u machinista Abdullah Çiğdem per u crimine di "causà a morte per negligenza" è u cunduttore Süleyman Uğur Özkoç per esse punitu per u crimine di "causà a morte per negligenza". ", affirmannu chì era primurosu di culpa in l'incidentu. U procuratore hà ancu dumandatu chì una denuncia penale sia presentata contr'à i funzionari di TCDD à l'Uffiziu di u Procuratore Generale di l'Anatolia.

"A GUARDIA DI SICUREZZA hè ancu difettu"
Parlendu dopu à l'opinione, u cunduttore di l'accusatu detenutu Süleyman Uğur Özkoç hà dettu chì dopu chì l'imbarcu di i passageri di u trenu hè finitu, hè obligatu à informà u cunduttore chì l'imbarcu hè finitu è ​​hà dettu: "U cunduttore hà l'obbligazione di cuntrullà a piattaforma durante partenza è mentre in muvimentu. U guardianu di sicurità chì hà pruvatu à mette a vittima è u zitellu nantu à u trenu durante l'incidentu era ancu in culpa. "Sò senza culpa in l'incidentu, dumandu a mo assoluzione", disse. L'avucatu di l'accusatu, Ramazan Atilla Çeltik, hà dettu: "In particulare durante l'incidentu, a vittima si n'andò cù u trenu per 30-40 metri malgradu chì era constantemente molestatu è ùn hà micca lasciatu u manicu di u carricu di u zitellu malgradu tutti l'avvirtimenti".

U MACHINISTU ACCUTTA, A SENTENZA DI 1 ANNU, 11 MESI E 10 GIORNI DI U CONDUTTORE FUT POSTPONATA.
Mentre u ghjudice di u tribunale hà assoltu l'accusatu machinist Abdullah Çiğdem da u crimine di "causà a morte per negligenza", affirmannu chì l'elementi di u crimine accusatu contru à ellu ùn sò micca stati formati, hà cundannatu u direttore Süleyman Uğur Özkoç, unu di l'accusati, à 2 anni. è 4 mesi di prigiò per u crimine di "causà a morte per negligenza". Cunsiderendu u bonu cumpurtamentu di Özkoç à l'udienza, u tribunale hà riduciutu a pena à 1 annu, 11 mesi è 10 ghjorni è l'hà postponatu.

DENUNCIA CRIMINALE DI TCDD
A tribunale hà ancu stabilitu chì una denuncia penale deve esse presentata à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di l'Anatolia per valutà se l'azzione deve esse pigliata in questu sensu, postu chì hè statu determinatu chì l'ufficiale o i funzionari TCDD, chì sò stati determinati da i rapporti di l'esperti ùn anu micca rispettu. cù i normi naziunali è internaziunali in l'accidentu durante a fase di persecuzione, eranu in culpa.

In l'accidentu accadutu l'11 di lugliu di u 2012, Ebru Gültekin Ilıcalı, chì prima hà messu u so figliolu Ege di 3 anni in u trenu cù l'aiutu di u guardianu di sicurità in a Stazione Ferroviaria di Feneryolu, è dopu hè stata lasciata fora quandu e porte chjuse. mentre chì circava di cullà in u trenu cù u stroller di u zitellu in manu, hè mortu cascandu in u spaziu trà a piattaforma è u trenu. Dopu à l'incidentu, una demanda hè stata presentata contr'à u macchinista di trenu Abdullah Çiğdem è u cunduttore Süleyman Uğur Özkoç, esigendu una pena di prigiò da 2 à 6 anni per "causà a morte per negligenza".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*