Green Droplet hè ghjuntu

Green Droplet hè ghjuntu: U travagliu graficu di a 2ª Direzzione Regiunale di l'Autostrade, chì mostra i travaglii di l'area verde da fà in u distrittu di Damlacık, hà revelatu chì e pretese di affittu ùn sò micca fundate.
Ci hè statu un altru sviluppu impurtante chì palesa quantu luntanu da a verità l'affirmazioni di "affittu" fatte in quantu à l'opere di espropriazione iniziate per via di u risicu di a custruzzione di u Tunnel Konak in u distrittu Damlacık di Izmir. Studii grafichi di a valle verde per esse creatu da a 2a Direzzione Regiunale di l'Autostrade in a regione dopu à l'espropriazione palesa chì una valle verde serà stabilita. U Manager Regionale Abdülkadir Uraloğlu hà dichjaratu chì mancu un chiodu ùn serà micca infilatu in a regione per scopi di prufittu, è hà dettu: "I posti chì passanu sottu à i tunnel seranu spazii completamente verdi è i citadini puderanu prufittà".
A prutesta hè stata fatta
Dopu à u travagliu principiatu per l'espropriazione di 65 case in u distrittu di Damlacık, postu chì hè una di e regioni chì dominanu a baia, ci era un ventu di bugie. Ci era ancu l'allegazioni chì l'Autostrade piglianu stu locu da i citadini è u vendenu à l'imprenditori per custruisce ville di lussu cù vista mare uni pochi anni dopu. Hè statu ancu dichjaratu chì u distrittu di Damlacık serà completamente distruttu. Intantu, certi citadini chì vivenu in u vicinatu, cù u sustegnu di u sindaco di Konak Sema Pekdaş, si sò opposti à l'espropriazione è urganizatu una seria di prutestazioni.
A ricerca realizata da Yeni Asır hà revelatu chì questu ùn hè micca u casu. U Direttore Regionale di l'Autostrade, Uraloğlu, hà annunziatu chì ancu un unicu metru quadru di custruzzione ùn serà micca fattu in i lochi induve e case nantu à questu seranu espropriati è seranu trasfurmati in spazii verdi. Inoltre, u capu di quartiere, İbrahim Cebeci, è parechji titulari di diritti anu dichjaratu ch'elli eranu in favore di l'espropriazione, contru à e prutestazioni di certi citadini. Yeni Asır hà fattu i tituli di questi sviluppi cù u titulu "Droplet lie". Dopu à sta nutizia di Yeni Asır, i travaglii grafichi preparati da a Direzzione di l'Autostrade per i travaglii di greening da fà in a regione anu revelatu chì İzmir guadagnerà una valle verde quì. Abdulkadir Uraloğlu hà dichjaratu chì "abbandunà a strada" hè statu scrittu in i registri di u registru di a terra per a regione espropriata è hà dettu: "Nimu ùn deve sente i rumuri infundati chì ville di lussu seranu custruite in a regione espropriata. Per lege, sta persona ùn pò mancu fà un chiovu in l'edificiu quì. I lochi chì passanu sottu à u tunnel seranu spazii cumpletamente verdi ", disse.
"A municipalità di Konak hè ingannosa"
Dichjarà chì l'escavazione di a sezione di 674 metri di u tunnel, chì serà 200 metri di lunghezza secondu u prugettu, hè stata finita finu à avà, Uraloğlu hà dichjaratu chì a Municipalità di Konak hà ingannatu i citadini. Uraloğlu hà dettu: "Questa regione hè in risicu per via di i travaglii di tunnel. Hè per quessa chì sti travaglii di espropriazione sò fatti. Ognunu pò avè un parè. Pò esse ancu quelli chì ùn volenu micca chì u tunelu esiste. Ma e richieste di affittu fatte per l'area espropriata in a regione sò assolutamente infundate ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*