Autostrade 18. Cuminciati i negoziati di u Cuntrattu Cullitivu

I negoziati di l'accordu cullettivu di l'autostrade sò iniziati
I negoziati di l'accordu cullettivu di l'autostrade sò iniziati

I negoziati di u 18u Terminu di l'accordu di travagliu cullettivu trà i funzionari di l'unione di l'impiegatori publichi di l'industria pesante turca è di u settore di i servizii è i dirigenti di i sindacati Yol-İş anu iniziatu u luni 29 d'aprile à a Sala di riunioni di a Direzzione Generale di l'Autostrade, cù a participazione di u Direttore Generale di l'Autostrade, Abdulkadir URALOĞLU.

In u so discorsu prima di e riunioni, URALOĞLU hà dettu chì a famiglia di l'Autostrade di 28 mila persone, chì u più grande asset hè l'sforzi di i so impiegati, servirà à u nostru paese è a nazione rializendu assai travagli di successu cù ogni membru da avà.

URALOĞLU hà dichjaratu chì u più grande azionista in i servizii furnuti sò i travagliadori di l'autostrada chì travaglianu in cundizioni naturali difficili è hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Evaluendu e cundizioni ecunomiche attuali di u nostru paese, sò stati fatti accordi di negoziazione cullettiva cù u scopu di migliurà a situazione. e cundizioni suciali è ecunomiche di l'impiegati è assicurendu a pace di u travagliu, in u scopu di e pussibilità. " Hè ancu un elementu impurtante di a demucrazia. Dapoi u 24u Cuntrattu cullettivu di travagliu, chì hè statu firmatu per a prima volta u 1964 di ghjugnu di u 1 à u livellu di l'affari, per regulà a situazione ecunomica, suciale è e cundizioni di u travagliu mutuale di i nostri travagliadori è patroni, un totale di 17 Cuntratti cullettivi di travagliu sò stati. fattu finu à avà, 26 di quali sò à u livellu di l'impresa. I negoziati cù l'Unione Turca Yol-İş, chì hà ricivutu l'autorità per fà un Accordu di Travagliu Cullitivu da u Ministeru di u Travagliu è di a Sicurezza Suciali in cunfurmità cù a Legge N ° 6356, hà chjamatu per inizià e negoziazioni per u novu termine Accordu di travagliu cullettivu, anu chjamatu. principiatu oghje in a nostra Direzzione Generale ".

À a fine di u so discorsu, URALOĞLU sperava chì e discussioni seranu benefizii per i dui partiti è hà dichjaratu ch'ellu crede chì ogni prublema è prublema seranu risolti per cunsensu cù a bona vuluntà, a sincerità è l'attitudini constructive è l'approcciu di i partiti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*