Un'altra cattiva nutizia per u prughjettu di a funivia Gökçek Siteler-Karapürçek hè stata fermata

Un'altra cattiva nutizia per Gökçek: U prughjettu di a funivia Siteler-Karapürçek hè stata fermata: Dopu a decisione di piantà u prughjettu Ankapark, una altra mala nutizia hè ghjunta à Melih Gökçek...

Un sughjornu di l'esecuzione hè statu decisu in u casu presentatu da a Càmera di l'Architecti Ankara Branch in quantu à a linea di funivia Siteler-Karapürçek, chì hè trà u pianu di trasportu di Melih Gökçek.

Tezcan Karakuş Candan, presidente di a Camera di l'Architecti, u presidente di a filiale di Ankara, hà dettu in a so dichjarazione scritta: "U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Gökçek, riceve a ricumpensa di a so esclusione di a ragione cù e decisioni ghjudiziarie".

Candan hà dettu: "U tribunale hà dimustratu una volta di più chì senza un pianu maestru di trasportu, senza un accordu in cunfurmità cù i principii di pianificazione, nunda ùn pò succede secondu i desideri di u sindaco, ancu s'ellu hè u sindaco". a linea di telecabina ùn hè micca mostrata fisicamente è schematicamente è ùn hè micca inclusa cum'è sistema di trasportu, invece, a linea di telecabina è stazioni in a nota di u pianu di zoning sò schematiche è a frasa "u locu di e linee è stazioni pò cambià. durante a fase di implementazione" cuntene ambiguità chì permettenu di cambià in pratica i lochi di e linee è stazioni. Per quessa, postu chì l'implementazione era contru à a definizione di u pianu di zoning, a decisione di u Cunsigliu in quantu à a scala 2015/1 è 25.000/2023 U cambiamentu di u pianu in quistione ùn era micca in cunfurmità cù i principii di pianificazione urbana è i principii di pianificazione, è hà decisu di eseguisce i piani. "Quelli chì escludenu a ragione è a scienza perderanu oghje cum'è ieri", disse.