U cuntrollu di u trafficu nantu à l'autobus publichi

U cuntrollu di u trafficu per l'autobus publichi: e squadre di a Direzzione di l'Inspeczione di u Trafficu di Istanbul anu realizatu una applicazione in quantu à l'autobus publichi è i minibus sottu u ponte Topkapı. I capi civili di u trafficu, chì eranu passageri in l'autobus è in u minibus, anu firmatu i cunduttori in u puntu di infurzazioni dopu avè pigliatu nota di e violazioni di i cunduttori longu a strada.
I cunduttori sò stati ammende per parlà à i telefoni cellulari, violazioni di luci rosse è ùn avè micca un estintore. Una fine di 80 TL hè stata ancu imposta à u cunduttore di l'autobus publicu, chì ùn avia micca un extinguisher durante l'ispezione è era pienu di passageri.
I squadre di a Direzzione di l'Inspeczione di u Trafficu di Istanbul anu inspeccionatu l'autobus è i minibusi publichi sottu u ponte Topkapı à 17.30. Durante l'ispezioni, induve u direttore di a filiera di u trafficu d'Istanbul Mesut Gezer è u capu di a polizia di a filiera di u trafficu Tülay Işık eranu ancu presenti, agenti di polizia in civili sò stati imbarcati in autobus publichi è minibus.
Ufficiali di pulizie undercover, chì eranu prisenti cum'è passageri, anu pigliatu nota di e violazioni di i cunduttori, cum'è e telefonate, violazioni di luci rosse, è passaghji pedonali in a strada, è fermanu i cunduttori mostrendu i so ID quandu sò ghjunti à u puntu di applicazione.
80 TL PER BUS SENZA EXTINTORE
In e pratiche realizate, e dumande cum'è l'extinctori di u focu, a licenza di guida è a registrazione sò state richieste da i cunduttori da a polizia. Hè statu vistu chì ùn ci era micca un extinguisher in un autobus publicu chì viaghja trà Eminönü è Esenler. Dopu, e squadre imponenu una multa di 80 TL à u cunduttore.
Per d 'altra banda, ammende sò state imposte à i cunduttori per i sbagli determinati da l'ufficiali civili in i veiculi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*