A lotta di l'imprenditori di l'autostrada contr'à u travagliu subcontrattu

Lutta di i travagliadori subcontratti di l'autostrade contr'à a subcontratazione: In u 2010, ci era circa 9 mila travagliadori subcontratti in u corpu di a Direzzione Generale di l'Autostrade. I travagliadori; Anu travagliatu cù u prugramma di u travagliu, a disciplina di u travagliu, i strumenti di travagliu è a ghjerarchia di a Direzzione Generale di l'Autostrade.
Dopu mesi di travagliu meticulosu cù u Cunsigliu di Amministrazione di l'Unione Yol-İş, u Cunsigliu di Presidenti è u so staffu espertu, hè ghjuntu à a cunclusione chì a situazione riguardanti i "travagliatori subcontrattuati" in l'Autostrade hè una collusione. Dopu chì e riunioni sò state realizate cù i travagliadori in 17 diverse regioni, l'urganizazione hè stata cuminciata.
Quandu l'abbonamenti cuminciaru, a pressione cuminciò. Membri di l'Unione Yol-İş; Ripigliò e pressioni cù u slogan "unu per tutti, tutti per unu, unu per tutti". Yol-İş Union hà pigliatu cura di i so membri in ogni tappa.
QUÈ ACCEDU DOPU L'URGANIZZAZIONE
Yol-İş Union hà dumandatu chì i so membri prufittà di l'accordu cullettivu; Hà dumandatu à a Direzzione Generale di l'Autostrade. Hà avutu un rifiutu.
In a prima tappa, u sindicatu hà applicatu à i tribunali in 6400 diverse pruvince in nome di 9 travagliadori. È hà vintu tutti i prucessi presentati. A Direzzione Generale di l'Autostrade hà fattu appellu contr'à queste decisioni è i schedari sò andati à a Corte Suprema. A Corte Suprema hà datu a stessa decisione in tutti i casi; "I travagliadori impiegati cum'è subcontratturi in a Direzzione Generale di l'Autostrade sò travagliadori di a Direzzione Generale di l'Autostrade da a data chì cumincianu à travaglià".
Mentre era necessariu di assicurà chì i travagliadori prufittà di u cuntrattu cullettivu assignendu un quadru è chì i so diritti di l'anni passati devenu esse pagati, ùn sò micca stati fatti !
CONCLUSIONE CHIAVE IN MANU DI OPERE
L'Amministrazione hà cuminciatu à licitare l'opere di tutte l'unità in a Direzzione Generale di l'Autostrade annu, nantu à una basa di turnkey.
It; Per i travagliadori cuntratti, l'incertezza significava chì i travagliadori permanenti è a machina sò stati lasciati à putreri. T. Yol-İş Union; Cunferenze di stampa davanti à a Direzzione Generale di l'Autostrade è à Kızılay Güvenpark, cù dichjarazioni in i posti di travagliu è riunendu direttamente cù u Primu Ministru; pruvatu à spiegà chì era incompatibile cù l'interessi di u paese è l'impiegati.
L'Unione Yol-İş hà mantinutu tutte e tappe in un prucessu demucraticu cù a cunniscenza è a participazione di i so membri. Hà sparte apertamente tutte e so iniziative è tutte e tappe di a so lotta cù i so membri.
Cù a lotta di T. Yol-İş Union, ognunu hà vistu chì; nunda ùn sarà mai u listessu in termini di outsourcing. È u prucessu cuntinueghja. "Questu hè u principiu di cuntinuà à luttà!"
A REALTÀ DI A MORTE IN U TRAVAIL SUBCONTRATED...
L'assassiniu di Soma hà revelatu u fattu chì u travagliu subcontrattu in u nostru paese hè sempre in faccia à a morte.
Travagliu in subcontrattu, accidenti di u travagliu, morti di i travagliadori, disoccupazione, miseria... Tutti questi sò spazii induve e cuntradizioni di u travagliu è di u capitale sò sperimentate in u modu più prufondu.
U Cumitatu Parlamentariu incaricatu di preparà u Progettu di Legge nantu à Soma u 10 di lugliu; Hè statu infurmatu in a stampa chì hà rifiutatu a pruposta di "stabbilisce un salottu in e mine".
It; Ùn hè micca per appruvà a continuazione di l'assassini di i minatori ? U nostru sangue si ghiacciava.
Allora; tutte e cunfederazioni di i travagliadori, tutti i sindacati, tutte e camere prufessiunali, tutte l'istituzioni scientifiche, tutte l'urganisazioni internaziunali di u travagliu, tutti i partiti pulitichi chì rispettanu l'urganisazioni di massa demucratiche, u travagliu è i travagliadori ;

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*