A linea di metro Üçyol-Üçkuyular serà aperta assai prestu

A linea di metro Üçyol-Üçkuyular serà aperta assai prestu: u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu ch'elli attribuinu una grande impurtanza à l'agricultura è à l'industria, u cummerciu, u turismu è i settori di servizii in u sviluppu. Attraversu l'attenzione à e pratiche di fiori, piantini, agricultura biulogica, pruduzzione di cuntratti, è asfaltamentu di e strade di terra in l'agricultura, Kocaoğlu hà dettu chì un pianu strategicu hè statu preparatu per a Peninsula, è hà dettu: "Avemu cartucatu induve una centrale eolica sarà. esse custruitu è ​​induve micca. Determineremu in quale baia seranu i pisci di pisci, quantu luntanu da a costa, quantu luntanu da u mare apertu. Allora sapemu induve oppunà ", disse.

Ùn avete micca u dirittu di scantà

Kocaoğlu hà ancu toccatu alcune nutizie negative nantu à a custruzzione di u metro Üçyol-Üçkuyular, è hà dettu:

"A cumpagnia di l'imprenditore, a municipalità metropolitana, a cumpagnia chì hà realizatu u prugettu è u cuntrollu hà scupertu cumu risolve ogni prublema chì si presenta in ogni tappa, cunsultendu università è esperti in u sughjettu. Firmamu a custruzzione è cuntinuemu dopu chì u prughjettu di suluzione hè statu finitu. Avemu aspittatu 13 mesi per passà l'ultima seccione restante di 9 metri, chì era un prublema. Hè crede in a ragione è a scienza. Avemu fattu dopu. Avà chì u metro hè finitu, i voli di prova sò cuminciati è serà messu in serviziu, e persone è i gruppi chì anu aduttatu u principiu di liberazione di energia negativa in a cità anu iniziatu a propaganda. Pudete criticà noi s'è no simu culpabili, pudete dì i nostri difetti, ma ùn pudete micca spaventà o spaventà 4 milioni di persone chì utilizanu u metro, ùn avete micca u dirittu di fà.

İZBAN à Torbalı

Dichjarà chì a metro hè stata custruita è travaglià in cunfurmità cù u prugettu, Kocaoğlu hà dettu, per u sistema di trasferimentu in u trasportu publicu,

"In Aostu, İZBAN ghjunghjerà à Torbalı prima di l'apertura di e scole. A linea di metro Üçkuyular serà aperta assai prestu. Avemu bisognu di inizià a pratica prima di inizià e scole è eliminà e malatie di a zitiddina ", disse. Kocaoğlu hà dettu chì quandu a linea İZBAN Torbalı hè aperta, quandu a linea di metro Narlıdere è i tramvii sò finiti, u sistema di trasferimentu si stalla più.

U sindaco di Urla, Sibel Uyar, hà enfatizatu l'impurtanza di u cuntrattu di fiori, mentri u presidente di a cooperativa di sviluppu agriculu di Bademler Village, Mehmet Sever, hà dettu: "Travaglieremu ancu nantu à l'alivi, l'oliu d'aliva è l'uva di vinu. Faremu i primi passi di u paese di a vita naturale ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*