Catenaria riparata è Eurotunnel torna à u funziunamentu normale

A catenaria hè stata riparata è l'Eurotunnel hà tornatu à u funziunamentu nurmale : u 7 di lugliu, un trenu navetta chì portava passageri hè stata chjappata in u Tunnel di a Manica per parechje ore. A culpa chì hà causatu questu avvenimentu hè stata una interrupzione in a linea elettrica sopra. I travaglii di riparazione di a catenaria aerea di 800 m di lunghezza nantu à a linea di operazione nordu sò stati finiti è l'Eurotunnel hè tornatu à u funziunamentu pienu.

I passageri chjappi in u tunnel durante a rottura sò stati trasferiti à u tunnel sudu cù u tunnel di serviziu. Quì li aspittava un altru trenu di serviziu, è da quì sò stati purtati in Francia.

Ancu dopu à l'incidentu, l'operazione in u Tunnel di u Canale cuntinuau nantu à una sola linea. Ancu durante stu periodu di operazione bassa, 4,860 2,284 vitture di passageri, 51 XNUMX camions, è ancu XNUMX Eurostars è sei treni di merci sò stati trasportati à traversu u Tunnel di u Canale. Tunnel di u Canale U Canale unisce l'Inghilterra à l'Europa cuntinentale cù un tunnel custruitu sottu u fondu di u mari. In più di i passageri, i camioni è i veiculi sò ancu trasportati attraversu stu tunnel.

Yves Szrama, Manager di l'Esperienza Clienti di Eurotunnel, hà dettu: "Per noi, a sicurità di i passageri hè sempre prima. Una volta chì questu hè ottenutu, pruvemu di fà cunfortu è ben infurmatu. Grazie à i servizii di telefonia mobile recentemente stabiliti in u Tunnel di u Canale, avemu statu capace di informà regularmente i passageri durante questu avvenimentu ".

In più di a furmazione di u persunale, Eurotunnel investe un totale di 110 milioni d'euros in u sviluppu è u mantenimentu di a so infrastruttura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*