Passa riforme per a ristrutturazione di e ferrovie francesi

Riforme per a ristrutturazione di e ferrovie francesi sò state appruvate : u 10 di lugliu, u Senatu francese hà vutatu u prugettu di legge per a ristrutturazione di l'industria ferroviaria francese. U prugettu hè statu passatu à u Senatu cù 188 voti sì è 150 no. U 24 di ghjugnu à l'Assemblea Naziunale hè stata votata, cù 355 voti sì è 168 no.

U scopu di a lege hè di fusione l'istituzioni di a SNCF è di a Rete Ferroviaria Francesa (RFF) per mette fine à l'accordu esistente chì, sicondu a tesi di u guvernu, hè a causa di i costi addiziunali è di cunfusione.

In stu cuntestu, serà creatu un gruppu ferroviariu publicu chjamatu SNCF. A SNCF serà l'istituzione "mamma" cum'è l'autorità publica è serà rispunsevuli di u cuntrollu strategicu. Ci saranu duie sezioni infrastrutturali sottu; Direzzione Infrastrutture SNCF Réseau è operatore di treni SNCF Mobilités. Una fusione di RFF, opere di mantenimentu SNCF Infra, è a direzzione di cuntrollu di u trafficu DCF hè stata cunsiderata per furmà a direzzione di l'infrastruttura. Per d 'altra banda, l'operatore di treni serà rispunsevule per a gestione di a stazione.

Sta lege hà ancu u scopu di assicurà un accessu liberu è micca discriminatoriu à a reta rinfurzendu u rolu di u regulatore, u Purgatoriu.

U guvernu prevede di risparmià 1,5 miliardi d'euros annu cù sta nova struttura. A lege include ancu novi disposizioni nantu à u cuntrollu di u debitu basatu nantu à i cuntratti di prestazione per l'operatore è a direzzione di l'infrastruttura è nantu à a finanza in i sistemi ferroviari. U regulatore ferroviariu ARAF guadagna un putere supplementu è una indipendenza aumentata. Per d 'altra banda, u guvernu hè dumandatu à preparà un Pianu Naziunale di Trasportu ogni cinque anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*