U ponte storicu cunnisciutu cum'è u ponte di Lolo hè per esse demolitu

U ponte storicu cunnisciutu cum'è u Ponte Lolo hè per esse demolitu: U capu di u quartiere, chì hà dettu chì u ponte storicu cunnisciutu cum'è "Ponte Lolo" trà e persone in Bitlis, hè in periculu di esse demolitu, hà reagitu à l'insensibilità. di l'autorità.
Yasin Kırboğa, u capu di u quartiere di Gazibey, hà dettu chì u ponte storicu cunnisciutu cum'è "Lolo Bridge" trà e persone in Bitlis hè in periculu di esse demolitu, è hà attiratu l'attenzione à a cundizione di u ponte storicu scavatu dicendu chì a reta di l'acqua. hè custruitu da e squadre municipali.
Kırboğa hà dichjaratu chì anu spiegatu a situazione à a Direzzione Pruvinciale di Cultura parechje volte è hà dettu: "U ponte storicu chì cunnetta u quartiere à u centru è cunnisciutu cum'è u "Ponte Lolo" trà e persone hè in periculu di colapsà. Nanzu, u travagliu era realizatu da e squadre municipali per via di a rottura di l'acqua. Scavazioni sò state realizate in i culonni di u ponte è in a parti suprana di u ponte. L'opere sò state lasciate cum'è eranu. À quellu tempu, avemu intervenutu mentre u travagliu era fattu. Ma a nostra intervenzione ùn hà micca aiutu ". disse.
Kırboğa hà dettu chì hà dumandatu à a municipalità nantu à a cundizione di u ponte è hà dettu: "A municipalità hà dettu chì a Direzzione Provinciale di Cultura hè interessata à u prublema. Aghju dumandatu à a Direzzione Provinciale di a Cultura parechje volte. Sò insensibili à u prublema dicendu: "Veneremu dumane, micca oghje". Vulemu chì tutti i siti storichi è i ponti chì sò affruntati da l'estinzione quì sò prutetti ". hà manifestatu a so reazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*