Bursa, u capu di l'esportazioni di l'automobile

Bursa, u capu di l'esportazioni di l'automobile: Circa u 35 per centu di l'esportazioni da l'automobile, chì hè u settore di locomotive di l'esportazioni di Turchia, sò stati fatti da Bursa.
Mentre chì 11 miliardi 717 milioni 709 mila dollari di esportazioni di l'automobile sò stati fatti in a prima mità di l'annu, 35 miliardi 4 milioni 20 mila dollari di esportazioni, chì custituiscenu circa 273 per centu di questu, sò stati fatti da Bursa.
Bursa, induve e cumpagnie automobilistiche impurtanti cum'è Oyak Renault, Tofaş è Karsan producianu, è chì anu ancu una forte industria di l'automobile cù a so subindustria, riceve a "parte di leone" cù u so tassu d'esportazione. Sicondu i dati ottenuti da l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM), 2 billion 31 million 817 mille dollars d'esportazioni sò stati fatti in Turchia in June. Mentri l'espurtazioni di l'automobile ammontanu à 6 miliardi 10 milioni 542 mila dollari in i primi 676 mesi di l'annu passatu, questu annu, l'espurtazioni anu aumentatu da 11 per centu in u stessu periodu è righjunghji 11 miliardi 717 milioni 709 mila dollari.
"SUPERAREmu L'OBJECTIU È ARRIVAREmu à 23 MILIARDI DI DOLLARI DI ESPORTAZIONI"
L'esportazioni per 6 miliardi 4 milioni 20 mila dollari sò stati fatti da Bursa, chì hà una parte significativa in l'industria di l'automobile, in i primi 273 mesi di l'annu. Facendu una valutazione di l'esportazioni, Orhan Sabuncu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di l'Esportatori di l'Industria Automobilistica (OİB), hà ricurdatu chì anu stabilitu un scopu di esportazione di 21.5 miliardi di dollari per a fine di l'annu è hà dettu:
"Se avemu esportatu 6 miliardi 11 milioni di dollari in i primi 717 mesi di l'annu, ghjunghjeremu 12 miliardi di dollari à a fine di 23 mesi. Aostu hè un mese di vacanze per l'industria di l'automobile. "Pudemu sperienze un pocu di recessione stu mese, ma avemu da ottene una tarifa d'esportazione di 23 miliardi di dollari".
"I PROBLEMI IN I PAESI CIRCANI ÙN AFFECTU TROPPO U SETTORE"
Enfatizendu chì l'esportazioni à i paesi di l'UE sò in boni cundizioni, Sabuncu hà dettu chì ùn s'aspittavanu micca difficultà ecunomiche in i mesi à vene. Sabuncu hà nutatu chì ci sò qualchi prublemi ligati à l'affari interni in i paesi vicini, ma sta situazione ùn avarà micca assai u settore.
"Ci hè un declinu in u mercatu domesticu"
Ricordendu chì Bursa hè una cità impurtante cù u so principale è u subsettore di l'automobile, Sabuncu hà nutatu chì ci hè un certu rendimentu è questu hè mantinutu. Dichjarà chì u mercatu domesticu hè stagnatu è l'esportazioni, Sabuncu hà dettu chì una diminuzione di circa 25 per centu hè stata registrata. Sabuncu insistia chì SCT deve esse ridutta gradualmente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*