U cinturione di sicurezza ch'ellu hà cacciatu da a vittura di u ziu hà cambiatu a so vita !

A cintura di sicurezza chì u so ziu hà cacciatu da a so vittura hà cambiatu a so vita
A cintura di sicurezza chì u so ziu hà cacciatu da a so vittura hà cambiatu a so vita

Yusuf Ziya Kasım, chì hà purtatu un approcciu innovativu à u so pruduttu ispiratu da a cintura di sicurezza chì u so cugnatu hà pigliatu da a so vittura, esporta in 28 paesi oghje. U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà visitatu a fabbrica di Kasım in Kocaeli, l'unicu fabricatore di cinture di sicurezza naziunale è naziunale di Turchia. Enfatizendu chì i cuncurrenti ùn sò micca superati solu cù u vantaghju di a produzzione è di u prezzu, u Ministru Varank hà dettu: "Pudete fà u vostru pruduttu assai più innovativu è cumbatte i vostri cuncurrenti". disse.

U Ministru Varank hà fattu investigazioni in Ark Pres Safety Belts Inc. in Kartepe in u quadru di a so visita à Kocaeli. Varank, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à l'attività da u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Yusuf Ziya Kasım, hà fattu una presentazione nantu à u travagliu fattu. U guvernatore di Kocaeli Seddar Yavuz è u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Tahir Büyükakın, anu accumpagnatu a visita.

Varank hà dichjaratu chì i cinture di sicurezza di i veiculi cummirciali, in particulare, sò cuncepiti, sviluppati è pruduciuti in u locu è naziunale in l'impresa, "Aghju intesu da sta cumpagnia attraversu un missaghju di e social media. U subdirector generale di a cumpagnia hà mandatu un missaghju. "Caru Ministru, servemu l'industria di l'automobile in Turchia, esportemu. Vulete ancu visità noi ? anu dettu ". usatu a frasa.

Nutendu chì Kasım, u pruprietariu di a cumpagnia, hè un industriale per 52 anni, Varank hà dettu: "A nostra cumpagnia pò pruduce prudutti in u settore di l'automobile è veiculi cummirciali è cumpete cù i so cuncurrenti globali. Inoltre, portanu i so prughjetti per l'industria aerospaziale è di difesa quì ". disse.

Spieghendu chì Turchia hè un paese industriale impurtante è chì hà una forte infrastruttura, Varank hà dettu: "Mentre a nostra cumpagnia sviluppava sti prudutti, hà ancu stabilitu l'infrastruttura per i so testi. Pò esse esportatu in u mondu. U prossimu scopu hè, pudemu trasportà sti prudutti à vitture di passageri ? Mi dumandu ciò chì sta cumpagnia pò sviluppà naziunale è naziunale per i vitture di passageri? Avemu ancu evaluatu questu cù i nostri amichi ". disse.

Enfatizendu chì Kocaeli hè u core di l'industria turca, Varank hà dettu: "Mentre risponde à i bisogni di a Turchia cù l'industria domestica, hè ancu un centru impurtante d'esportazione. Sostenendu e cumpagnie cum'è questu, ci sforzeremu di fà elli attori globali ". disse.

Sottulineendu chì a cumpagnia hà un competitore glubale chì opera in Turchia, Varank hà dettu: "Ùn ci hè nisun esempiu di a nostra cumpagnia, chì s'hè sviluppata da zero cum'è una sola naziunale è naziunale. I so cuncurrenti glubale sò investitori stranieri. Di sicuru, postu ch'elli pruducianu ancu in u nostru paese, simu cuntenti di accoglielli quì. Ma di sicuru, vulemu ancu chì i ghjucatori lucali si sviluppanu. disse.

Mencionendu chì a cintura di sicurezza hè una zona impurtante micca solu per l'automobile, ma ancu per u settore di l'aviazione è ancu di u spaziu, Varank hà dettu: "I numeri in u settore di l'aviazione sò abbastanza altu. Hè di sicuru preziosu per pudè sviluppà alternative à questi. Seremu à pusà è discuterà cù sta cumpagnia in u periodu à vene s'ellu pò pruduce sia cum'è una infrastruttura di prova è in altri rami di l'industria. Cum'è u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, furnimu una larga gamma di supporti per sviluppà l'industria domestica. Cumu pudemu sviluppà sta cumpagnia? Travaremu nantu à questu ". hà fattu a so valutazione.

Varank hà dettu chì i cuncurrenti ùn sò micca stati superati solu cù u vantaghju di a produzzione o di u prezzu è hà cuntinuatu cusì: Questa cumpagnia hà stabilitu un centru di R&D. Questu significa "Avemu travagliendu versu a produzzione à valore aghjuntu. Avemu travagliatu per sviluppà u nostru pruduttu in una manera innovativa. significa. Ùn si tratta micca solu di u prezzu. Pudete fà u vostru pruduttu assai più innovativu è cumpete cù i vostri cuncurrenti. Hè ancu impurtante chì sta cumpagnia rializeghja questu è stabilisce un centru di R&D sustinutu da u nostru ministeru.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Yusuf Ziya Kasım, hà dettu a storia di successu di a so cumpagnia cù queste parolle: In u 1973, aghju pruduttu u primu cinturione di sicurezza. À quellu tempu era cunnisciutu solu a cintura di i pantaloni. Dapoi u 1976, avemu cuminciatu à dà cinture à TOFAŞ è Renault. À u tempu, aghju cuminciatu à dispiace sti cinture. Perchè avemu fattu cinture statiche. Un ghjornu, u mo ziu hà compru una Mercedes. Se ti tira lentu ùn si tene, se ti tira prestu, si ferma. "Chì tipu di cintura?" disse. U mo cugnatu pigliò u cinturione è mi l'hà datu : "Fate ! " disse. Hè cusì chì avemu principiatu. Avà esportemu à parechje cumpagnie cum'è Mercedes. Esportemu 30 per centu di a nostra pruduzzione à circa 28 paesi. Esportamu à l'Europa, l'America, i cuntinenti di l'Australia è in tuttu u mondu. U valore di l'espurtazioni di u nostru paese per kilogramu hè di circa 1.5 dollari. Esportemu una cintura per 8-9 dollars. U nostru valore d'esportazione per kilogramu hè altu.

Dichjarà chì producenu 2 è 500 mila cinture à ghjornu in un unicu turnu, Kasım hà dettu: "Pudemu aumentà questu à dui o trè turni. Semu vantaghji in quantu à u prezzu, ma i nostri cuncurrenti stranieri sò cumpressione un pocu. S'è avemu u sustegnu - ùn vulemu soldi, ùn mi sbagliate micca - "Vai, coach! solu per esse dettu. Ùn vulemu nunda di più ". disse.

U Diputatu General Manager di a cumpagnia Eyüp Sabri İshakoğlu, chì hà invitatu u Ministru Varank cun un missaghju di e social media, hà dettu: "Trè ghjorni dopu à u missaghju chì aghju scrittu, u ministru hè ghjuntu à visità a nostra attività. Sapemu chì u nostru ministru era assai attivu, ma ùn avemu micca aspittatu chì vene cusì prestu. Hè stata una grande fonte di orgogliu per noi ". disse.

İshakoğlu, Vice Direttore Generale, hà sottolineatu chì producenu cinture di sicurezza sottu 4 rubriche principali è hà dettu: "Producemu vicinu à 1 milione di pezzi annu. Avemu a capacità di aumentà questu à 3 milioni ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*