U vaccinu VLP sviluppatu contr'à u coronavirus si prepara à a fase di fase

Fase di vaccinu vlp U vaccinu vlp sviluppatu contr'à coronavirus hè preparatu per a fase di fase
Fase di vaccinu vlp U vaccinu vlp sviluppatu contr'à coronavirus hè preparatu per a fase di fase

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà visitatu a stallazione induve sò state realizate e teste di tossicità di unu di i studii innovativi di vaccini basati in particelle simili à virus (VLP) sviluppate contr'à u novu tipu di coronavirus (Kovid-19). Dichjarà chì i risultati intermedii di sti testi devenu esse ottenuti per chì a vacuna passa à i studii di Fase-1, Varank hà dettu: "Sperendu, cum'è avemu previstu, à a fine di stu mese o à l'iniziu di ferraghju, questi risultati di teste. sò pusitivi, è un studiu di vaccinazione in Turchia cù l'appruvazioni di l'Agenzia Turca di Medicina è Dispositivi Medici (TİTCK). Sarà in a fase di più fasi ". disse.

U Ministru Varank hà esaminatu i studii in u laboratoriu induve e teste di tossicità di certi prughjetti di vaccini è droghe nantu à a piattaforma Covid-19 Turchia di TUBITAK sò state realizate. Visità u Laboratoriu di Animali Sperimentali di porcu di Guinea AŞ in METU Teknokent OSTİM Center, Varank hà ricevutu infurmazioni nantu à i studii realizati da u fundatore di a cumpagnia, u Veterinariu Begüm Buğdaycı Açıkkol.

Varank, in a so valutazione dopu i so esami quì, hà dettu chì Kobay AŞ hè u primu laboratoriu certificatu GLP (bone pratiche di laboratoriu) di u settore privatu di Turchia.

Cù l'emergenza di Kovid-19 cum'è un prublema in u mondu sanu, Varank hà rimarcatu chì, cum'è un paese, facenu studii scientifichi per cumbatte u virus, enfatizendu chì anu mobilizatu tutte e capacità in Turchia in questu cuntestu.

Nutendu chì i testi di toxicità sò una parte impurtante di i studii di droghe è vaccini in corso, Varank hà dettu: "Avete bisognu di facilità cù certi standard per fà queste. Avemu una infrastruttura simile à u Centru di Biomedicina è Genoma di İzmir, chì hè basatu annantu à a Legge di Supportu à l'Infrastrutture di Ricerca. U nostru Ministeru di a Salute hà ancu una facilità chì pò realizà testi di toxicità cù certificatu GLP in questu modu, ma avemu vistu chì ci hè ancu un investimentu di u settore privatu in questu campu in Turchia ". disse.

In riferimentu à i studii realizati in u laboratoriu, Varank hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Femu studii di toxicità di unu di i studii di vaccini più innovatori in u mondu basatu annantu à particelle simili à virus in questa facilità certificata GLP. I risultati interim di sti testi devenu esse cunclusi per passà à a fase 1 di sta vacuna. Spergu chì, cum'è avemu previstu, à a fine di stu mese o à l'iniziu di ferraghju, cù questi risultati di teste pusitivi è cù l'appruvazioni di TITCK, un studiu di vaccinazione in Turchia serà in a fase di fase. U nostru Ministeru di a Salute seguita ancu u prublema assai da vicinu ".

"Avemu GRANDI CAPACITÀ IN L'AREA SCIENTIFICA"

Esprimendu chì a facilità hè nata cù l'idea di un ghjovanu imprenditore, Varank hà dettu: "U fattu chì u settore privatu hà investitu in una zona cusì strategica in Turchia è chì ci sò offerte per travaglià cù sta cumpagnia da u mondu sanu m'intrigatu. ancu. Aghju vistu queste strutture è li felicita per avè u so certificati GLP. hà fattu a so valutazione.

Enfatizendu chì a Turchia hà grandi capacità in u campu scentificu è chì questu hè vistu in studii di vaccini è droghe, Varank hà dettu:

"Cù a capacità chì avemu custruitu inseme in Turchia, puderemu vede u nostru paese cum'è un paese forte in u campu di a salute in u periodu à vene. Sò cuntentu chì una tale facilità esiste in Ankara è chì hè implementata da un ghjovanu imprenditore. Testi nantu à altri studii di vaccini sò ancu fatti quì. Continueremu à serve tutta a Turchia è a regione aumentendu u numeru di tali strutture ".

"Avemu ESPORTATU U PRIMU ANIMALE SPERIMENTALE DI TURCHIA"

Begüm Buğdaycı Açıkkol hà participatu ancu à u "Avete una idea?" Ellu disse chì hà vintu u primu postu in a cumpetizione.

Esprimendu chì u settore privatu hà stabilitu u primu laboratoriu di pruduzzione animale sperimentale in u 2008, Açıkkol hà dichjaratu chì un annu dopu, anu stabilitu u laboratoriu di ricerca in u scopu di u Cumitatu di Etica Locale, induve studii di R&D ponu esse realizati cù u sustegnu di TÜBİTAK.

Açıkkol hà dettu chì anu messu l'impurtazioni di animali sperimentali inaccessibili à u serviziu di i circadori è hà dettu: "Avemu fattu a prima esportazione di Turchia di animali sperimentali in Uruguay. Avemu assicuratu chì i topi fatti in Turchia sò stati esportati à una cumpagnia farmaceutica in Ungheria cù e so licenze è utilizati in studii ". disse.

Enfatizendu chì si sò cuncentrati nantu à e boni pratiche di laboratoriu dopu, Açıkkol hà dettu:

"Avemu sviluppatu a nostra infrastruttura annantu à questu tema da 2017. Quandu i studii di vaccinazione cuminciaru, avemu fattu a nostra dumanda à l'Agenzia di Accreditazione Turca (TÜRKAK). Avemu ricevutu u nostru certificatu dopu l'auditi chì avemu passatu in quantu à i nostri travaglii valutati in u scopu di GLP. Avemu cuminciatu à serve in questu campu cù tossicità cronica, tossicità di dosi ripetute, studii GLP in vitro è in vivo ".

"CIRCEMU A ELIMINARE A DIPENDENZA OLTRE MARE IN I SORCI UMANIZATI"

Açıkkol hà dichjaratu chì l'esperimenti di 19 vaccini è un studiu di droga contr'à Kovid-4 cuntinueghjanu in i so laboratorii è anu utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"In parte di u nostru prughjettu TÜBİTAK di novu appruvatu, Prof. Dr. Pruduceremu topi "umanizzati" cù Güneş Esendağlı. Pruduceremu i topi umanizzati chì sò pruduciuti in Turchia è ponu esse messi à u serviziu di i circadori, è quandu i circadori pruvate i vaccini chì anu sviluppatu nantu à questi topi dopu à i so studii, puderanu risponde cum'è l'omu. In questu sensu, avemu u scopu di eliminà cumplettamente a dependenza straniera. Offremu sti topi, chì sò impurtati à un altu costu, à u serviziu di i circadori à pocu costu.

Dicendu chì pruducenu ancu topi "nudi" utilizati in studii di cancro, Açıkkol hà dettu: "Prima chì avemu avutu una grande capacità di produzzione, i topi nudi sò stati impurtati da l'esteru. In u scopu di u nostru prughjettu TÜBİTAK, avemu pussutu stabilisce una infrastruttura per a pruduzzione, cura è studii di R&D di topi nudi. Per circa 10 anni, avemu fattu i topi nudi dispunibuli sia in studii di ricerca realizati in Kobay AŞ sia à circadori in altre università ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*