Turchia Terza in u mondu in Prughjetti di Vaccine Covid-19

Turkey hè u terzu in u mondu in prughjetti di ribelli covid
Turkey hè u terzu in u mondu in prughjetti di ribelli covid

Nutendu chì 13 candidati à i vaccini sò nantu à a lista di l'Organizazione Mondiale di a Salute, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dettu: "Semu in u 3u paese dopu à l'USA è a Cina, secondu u numeru tutale di prughjetti di vaccina chì realizamu". disse.

Nutendu chì e cumpagnie 3 in Tekirdağ, Kocaeli è Adıyaman anu a capacità di pruduce 160 milioni di dosi di vaccina, u Ministru Varank hà dettu: "Dopu à u disignu, u prototipu di a vacuna è i studii di l'animali, i nostri 4 candidati à i vaccini anu cumpletu cù successu i so esperimenti animali". disse.

U Ministru Varank hà dichjaratu chì, in più di u settore privatu, studii per stabilisce un centru di vaccinazione è di droga sottu u tettu di u TÜBİTAK Marmara Research Center Genetic Engineering Biotechnology Institute, hà dettu: "Spergu, avemu u scopu di cumplettà sta infrastruttura in 1 annu. In questu centru, chì serà stabilitu in cunfurmità cù i normi GMP, studii di vaccinazione è di sviluppu di droghe end-to-end ponu esse realizati per a prima volta in Turchia ". usatu e frasi.

U Ministru Varank hà assistitu à a Cunferenza in Ligna per u Sviluppu di Vaccini è Droghe tenuta sottu u paraplu di a piattaforma TUBITAK COVID-19 Turkey. In u so discorsu quì, u Ministru Varank, chì hà sparte u travagliu fattu nantu à Covid-19, hà dettu brevemente:

L'epidemie glubale ùn si rallenta. Cum'è ogni epidemia, l'epidemie di coronavirus ùn hè micca eterna. Forsi sta agenda sparirà cumplitamenti da a nostra vita dopu à mesi; sarà scurdatu. À a fine di stu prucessu, Turchia resterà un paese capace di sviluppà è pruduce suluzioni domestiche è naziunali in tecnulugia di vaccine. Quì, ogni passu fattu da i scientisti chì travaglianu in a Piattaforma Turchia COVID-19 è in i prughjetti sustinuti da TUSEB farà avanzà l'industria vaccinale è farmaceutica in u nostru paese.

Tutte e diverse tecnulugia di vaccine studiate in u mondu è ancu i metudi più innovatori sò stati ancu studiati da a piattaforma COVID-19 Turchia. In questu cuntestu, cuntinuemu à travaglià nantu à i seguenti tipi di vaccini. Vaccina inattivata, vaccina adenovirus, vaccina basata in particeddi simili à virus, candidatu vaccinu recombinante basatu nantu à a tecnulugia di particella ASC sviluppata per a prima volta in u mondu, vaccini DNA, vaccinu mRNA è vaccinu Recombinant Spike Protein.

Dopu à e tappe di cuncepimentu, vaccine prototipu è studii di l'animali, un totale di 4 candidati à i vaccini anu cumpletu cù successu i so esperimenti animali. I testi di sfida, chì sò una tappa avanzata di esperimenti animali, sò ancu realizati cù successu in TÜBİTAK MAM. Cusì, facemu preparazione per a fase clinica di a Fase 1 oltre a Fase 2. L'appruvazioni di produzzione sicura necessaria per a transizione à i prucessi umani hè stata cuncessa per 2 strutture.

In queste strutture in Tekirdağ è Adıyaman, l'adenovirus è i candidati à i vaccini inattivati ​​seranu pruduciuti à i standard mundiali è cumincianu i studii clinichi umani di Fase-1. Avemu pensatu à inizià studii di fase di altri candidati vaccini innovatori u più prestu pussibule. 13 candidati à i vaccini in u nostru ecosistema sò nantu à a lista di l'Organizazione Mondiale di a Salute. Sicondu u numeru tutale di prughjetti di vaccine chì realizamu, simu u terzu paese dopu à i Stati Uniti è a Cina.

A piattaforma di Turchia COVID-19 realiza cun successu prughjetti di droga à fiancu à i vaccini. In u scopu di a cooperazione università-industria in i studii farmaceutici, diversi campi di sapè è esperti si sò riuniti per furnisce di novu unità di putere. Sapete, avemu ottenutu u nostru primu risultatu sintetizzandu l'ingredientu attivu Favipiravir in u locu è naziunale. Di novu, per a prima volta in u mondu, i nostri scientisti anu investigatu l'aspettu di arrestu / riduzzione di a molécula di Griffithsin contr'à Covid-19. Sicondu i risultati di l'esperimenti preclinici, hè statu pruvucatu chì hè pussibule di utilizà sta molécula com'è prevenzione di infezzione è contaminante. In questu cuntestu, avemu da principià prestu i studii clinichi di Fase 2 di u candidatu di droga recentemente sviluppatu. Avemu fattu a nostra applicazione.

Recentemente hè stata fatta una dumanda per l'iniziu di prucessi clinichi di Fase 19 per l'ingredientu attivu Ribavirin, chì hà attività antivirale contr'à Covid-3. I studii nantu à altre molécule cuntinueghjanu ancu cun successu. Passemu à e teste di sfida di u candidatu di droga neutralizzante simili à l'anticorpu, chì pò avè un effettu protettivu à cortu termine in i gruppi d'altu risicu, cum'è i prufessiunali di a salute. I plasma cù un altu cuntenutu di anticorpi specifichi Covid-19 sò amministrati cù successu à i pazienti.

Un candidatu di produttu unicu in u prughjettu di l'anticorpu recombinante chì neutralizava Covid-19 hà ancu dimustratu a so efficacità; studi pre-clinici seranu realizati. In novu, avemu ottenutu risultati riesciuti in u candidatu farmacologicu basatu in IL-1Ra recombinante (interleukin 1 receptor alpha) è in stopping the cytokine storm. In più di sti studii, Turchia hà sviluppatu recentemente a so capacità di produzzione di vaccini significativamente. A data, 3 cumpagnie cù centri di produzzione in Tekirdağ, Kocaeli è Adıyaman anu a capacità di pruduce 160 milioni di dosi di vaccina. Di sicuru, vogliu enfatizà chì ponu aumentà a so capacità s'ellu hè dumandatu.

In più di u settore privatu, avemu cuminciatu à travaglià per stabilisce un centru di vaccine è di droga sottu u paraplu di l'Istitutu di Biotecnologia di l'Ingenieria Genetica in u nostru Centru di Ricerca TUBITAK Marmara. Spergu chì u scopu di compie sta infrastruttura in 1 annu. In questu centru, chì serà stabilitu in cunfurmità cù i normi GMP, i studii di u sviluppu di vaccini è di droghe di punta à punta seranu realizati per a prima volta in Turchia. Cù stu centru, Turchia ghjunghje à un livellu assai sfarente in a produzzione di vaccini è di droga.

Tuttu u travagliu di a Plataforma Covid-19 Turchia hè una parte di u Movimentu Tecnologicu Naziunale. Se a Turchia hà da diventà un centru per i studii di vaccini è di droghe, u ghjunghjerà sottu à a dirigenza di questa è e plataforme simili. Grazie à stu spiritu di mubilisazione, u nostru paese averà a capacità di cuncepisce, sviluppà è pruduce i so vaccini.

Avemu riunitu cù i nostri prufessori nantu à sta piattaforma, ognunu hà vistu veramente quantu sò forti l'infrastrutture in Turchia è ciò chì si pò fà inseme. I scientisti travaglianu cun grande curagiu è sacrificiu. A so sola preoccupazione hè di serve u paese è l'umanità.

Ùn avemu micca pussutu amparà esattamente cumu u virus affetterà veramente a malatia, nè a malatia. Ci ponu esse interrogativi in ​​a mente di e persone nantu à i vaccini, ma quandu avemu evaluatu i risichi, a trasparenza di i prucessi quì, è u travagliu fattu, sicuru, ci saranu suluzioni chì guariscenu l'umanità.

U presidente TUBITAK Prof. Dr. Avemu pianificatu di participà à studii di fase di vaccini sviluppati in Turchia cù Hasan Mandal. Avemu l'intenzione di avè a vacuna sparata in u studiu di fase. Hè impurtante chì cuntribuiscemu à studii scientifichi. S'ellu hè necessariu di piglià risichi per u bonu è u benefiziu di l'umanità, avemu bisognu di sustene i nostri scientisti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*