Quanti chilometri restanu in a custruzzione di u Tunnel Ovit ?

Quanti chilometri restanu in a custruzzione di u Tunnel Ovit: A seccione di 2 metri di u Tunnel Ovit, chì hè in custruzzione nantu à a muntagna Ovit à una altitudine di 640 metri nantu à a strada di l'autostrada Rize-Erzurum, hè stata cumpletata.
U tunnel, previstu per esse custruitu nantu à a muntagna Ovit à una altitudine di 2 metri in u distrittu İkizdere di Rize, serà u tunnel più longu in Turchia è unu di i tunnel più longu in u mondu, cù una lunghezza di 640 mila 14 metri. U prughjettu di u tunelu, chì serà custruitu in forma di un tubu doppiu, hè previstu di costu 300 milioni di lire.
Grazie à u tunelu, u trasportu trà u Mari Neru è e regioni di l'Anatolia Orientale è Sud-Est, chì hè stata disturbata durante i mesi d'invernu per via di un periculu eccessivu di neve è di valanga, diventerà ininterrotta è sicura. L'elevazione di l'entrata di u tunnel serà di 1919 metri, l'elevazione di a surtita serà di 2 mila 236 metri è a pendenza longitudinale in u tunnel serà di 2,13 per centu. Cù u tunelu previstu per esse cumpletu à a fine di u 2015, a lunghezza di l'autostrada Rize-Erzurum, chì hè di 250 chilometri, serà ridutta à 200 chilometri.
U guvernatore di Rize Ersin Yazıcı, in a so dichjarazione à u currispundente AA, hà dichjaratu chì u Prughjettu di Tunnel Ovit hè unu di l'investimenti impurtanti è seri di Turchia è hà dettu: "Serà un tunnel di circa 14,3 chilometri cù tunnel di avalanche. In certi punti di u tunnel, a prufundità ghjunghje sin'à 850 metri. "U travagliu cuntinueghja da i dui lati", disse.
Dichjarà chì u Tunnel d'Ovit, chì hè statu un sognu per anni, serà finitu versu a fine di u 2015, Yazıcı hà dettu:
"Ovit Tunnel hè custituitu da dui tubi. 2,5 chilometri di prugressu hè statu fattu da İkizdere è 2,8 chilometri da İspir. In totale, 10,6 chilometri di perforazione sò stati compiuti da i dui lati. Ovit Tunnel hè un investimentu impurtante per u nostru Rize. Cù u Tunnel Ovit, u Mari Neru si scontra cù a Regione Anatolia Orientale è Sud-Est. Una grande zona logistica serà creata in a regione İyidere. Tutti i bisogni di l'Anatolia orientali è sud-est seranu soddisfatti. A creazione di un spaziu logisticu cusì grande in Rize moverà a nostra pruvincia in cima economicamente. "Purgherà a futura pusizione di Rize in un locu diversu".
- "Un prughjettu chì porta Rize à una nova era economicamente"
U guvernatore Yazıcı hà dichjaratu chì l'area più problematica di trasportu trà Rize è Erzurum hè u Monti Ovit è hà dettu:
"Ùn averemu più prublemi cù stu tunnel. Hè un prughjettu chì porta Rize à una nova era economicamente. Grazie à stu tunnel da esse apertu, ci sarà un rinascimentu sfarente in a vita ecunomica di a Regione di l'Anatolia Orientale, postu chì l'importazione è l'esportazione saranu più faciuli. U turismu di Plateau in a regione orientale di u Mari Neru attrae un numeru significativu di turisti, in particulare da i paesi arabi. Pudemu ancu presentà i nostri turisti stranieri in a Regione Anatolia Orientale. A nostra regione urientale hà ancu caratteristiche diverse in quantu à u turismu. E caratteristiche turistiche di u Mari Neru è l'Anatolia Orientale seranu cumminate cù l'apertura di stu tunnel.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*