A storia per Eskişehir hè una tappa per a ferrovia

E Prime Locomotive Naziunali di a Storia Ferroviaria Turca Bozkurt è Karakurt
E Prime Locomotive Naziunali di a Storia Ferroviaria Turca Bozkurt è Karakurt

A storia per Eskişehir hè una tappa per a ferrovia: Per Eskişehir, "storia" hè una tappa per a ferrovia! In 1958, Eskişehir Cer Workshop. Hè urganizatu per scopi novi è grandi sottu u nome di Eskişehir Railway Factory. Stu scopu hè di fabricà a prima locomotiva domestica è in u 1961. U munumentu d'onore di i travagliadori turchi è ingegneri mantene un locu caldu in a fabbrica. Questu hè 1915 horsepower. Pesa 97 tunnillati. Karakurt hè a prima locomotiva turca à vapore capace di accelerà finu à 70 km/h. Karakurt vive oghje a so fiera pensione in u giardinu di Tülomsaş. U sicondu munumentu fieru in u stessu giardinu hè a vittura Devrim.

U primu ministru Erdogan hà apertu a linea YHT Ankara-Istanbul. Erdogan parla à l'apertura. "Cum'è una cità di l'industria, l'università è a cultura, Eskişehir hè diventata u centru di trasportu è una cità di treni à alta velocità. Tülomsaş Railway Factory avia fattu a prima locomotiva a vapore, Karakurt. Avà sta fabbrica hà da cumincià à fabricà i nostri treni d'alta velocità. I prughjetti sò preparati. Eskişehir pruducia avà u trenu naziunale d'alta velocità di Turchia in 2017 ... ", dice. Hè cusì impurtante chì Tülomsaş hà custruitu u primu Trenu Naziunale d'Alta Velocità di Turchia; A fiducia in questa missione hè più preziosa di qualsiasi prughjettu. Fà u trenu d'alta velocità di punta per Tülomsaş, chì hà fattu un novu terrenu, hè in realtà "una nova tappa". Hè assai preziosu per a ferrovia di Eskişehir per inizià stu travagliu è furnisce stu compitu à Eskişehir.

Da una banda, questu hè a ricumpensa di i sforzi di Eskişehir à a ferrovia turca. Questu ùn hè micca scurdatu di Behiç Erkin, chì a tomba hè stata truvata in Enveriye. Intantu, ùn duvemu micca "trascuranu" l'ex Ministru di i Trasporti, Binali Yildirim, chì hà avutu grandi sforzi in a risurrezzione di e ferrovie. Hà assai travagliu. Spergu chì questi sforzi paganu. Spergu chì e ferrovie ùn saranu micca privatizate in u futuru è fermanu sempre "naziunale". U trenu d'alta velocità passa per Eskişehir. Istanbul. Hè impurtante chì hè in u puntu chì u cunnetta à Ankara. Hè ancu assai preziosa per fà l'apertura da quì. Ma ciò chì veramente illumina l'ochji di Eskişehir hè u tentativu di Tulomsaş di custruisce un Trenu d'Alta Velocità. Avemu infurmatu nantu à sti studii parechje volte. Avà, ciò chì resta era a dichjarazione di u "Primu Ministru" chì "u Statu hè daretu à stu travagliu". Era troppu…

Locomotiva Karakurt

Per Eskişehir, a "storia" hè una tappa per a ferrovia! In 1958, Eskişehir Cer Workshop. Hè urganizatu per scopi novi è grandi sottu u nome di Eskişehir Railway Factory. Stu scopu hè di fabricà a prima locomotiva domestica è in u 1961. U munumentu d'onore di i travagliadori turchi è ingegneri mantene un locu caldu in a fabbrica. Questu hè 1915 horsepower. Pesa 97 tunnillati. Karakurt hè a prima locomotiva turca à vapore capace di accelerà finu à 70 km/h. Karakurt vive oghje a so fiera pensione in u giardinu di Tülomsaş. U sicondu munumentu fieru in u stessu giardinu hè a vittura Devrim.

Avà perchè aghju scrittu questu? U primu ministru Erdogan hà apertu a linea YHT Ankara-Istanbul. Erdogan parla à l'apertura. "Cum'è una cità di l'industria, l'università è a cultura, Eskişehir hè diventata u centru di trasportu è una cità di treni à alta velocità. Tülomsaş Railway Factory avia fattu a prima locomotiva a vapore, Karakurt. Avà sta fabbrica hà da cumincià à fabricà i nostri treni d'alta velocità. I prughjetti sò preparati. Eskişehir pruducia avà u trenu naziunale d'alta velocità di Turchia in 2017 ... ", dice. Hè cusì impurtante chì Tülomsaş hà custruitu u primu Trenu Naziunale d'Alta Velocità di Turchia; A fiducia in questa missione hè più preziosa di qualsiasi prughjettu. Fà u trenu d'alta velocità di punta per Tülomsaş, chì hà fattu un novu terrenu, hè in realtà "una nova tappa".

Orgogliu Naziunale TÜLOMSAŞ

Hè assai preziosu per a ferrovia di Eskişehir per inizià stu travagliu è furnisce stu compitu à Eskişehir. Da una banda, questu hè a ricumpensa di i sforzi di Eskişehir à a ferrovia turca. Questu ùn hè micca scurdatu di Behiç Erkin, chì a tomba hè stata truvata in Enveriye. Intantu, ùn duvemu micca "trascuranu" l'ex Ministru di i Trasporti, Binali Yildirim, chì hà avutu grandi sforzi in a risurrezzione di e ferrovie. Hà assai travagliu. Spergu chì questi sforzi anu da pagà. Spergu chì e ferrovie ùn saranu micca privatizate in u futuru è fermanu sempre "naziunale". U trenu d'alta velocità passa per Eskişehir. Istanbul. Hè impurtante chì hè in u puntu chì u cunnetta à Ankara. Hè ancu assai preziosa per fà l'apertura da quì. Ma ciò chì veramente illumina l'ochji di Eskişehir hè u tentativu di Tulomsaş di custruisce un Trenu d'Alta Velocità. Avemu infurmatu nantu à sti studii parechje volte. Avà, ciò chì resta era a dichjarazione di u "Primu Ministru" chì "u Statu hè daretu à stu travagliu". Era troppu…

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*