Prima misura nantu à a strada Yalıkavak - Gundogan

Prima precauzione nantu à a strada Yalıkavak - Gündoğan: In u distrittu di Bodrum di Muğla, i travaglii sò cuminciati à prevene l'aumentu di l'accidenti di trafficu in l'autostrada Yalıkavak-Gündoğan.
E prime precauzioni sò state pigliate nantu à a strada trà Yalıkavak è Gündoğan, chì hè stata à l'agenda per via di l'accidenti in l'ultimi ghjorni. Dopu à u protokollu elaboratu trà u Ministeru di u Turismu è a 2a Direzzione Regiunale di l'Autostrade, chì hè sottu à e dispusizioni è pruposte di u Ministeru di u Turismu, sò stati fatti i primi studii per prevene l'accidenti nantu à a strada asfaltata.
Dopu à l'ispezioni realizate da u Capu di a 26ª Branca di u Governatore di Muğla è di l'Autostrade, a Cummissione Pruvinciale di Traffico di Muğla hà separatu l'autostrada di 3 metri cù 600 buttuni di strada, cunnisciuti colloquialmente cum'è ochji di gattu. Dopu chì i buttuni di a strada sò stati installati, u prucessu di separazione di a strada hè stata cumpletata cù 500 delineators (bollards di partizione di strada rossa).
Sottu u cuntrollu di l'autostrade, e squadre di a municipalità di Bodrum installanu ancu 500 buttoni di vetru di strada bianca è elementi di separatori di corsia nantu à e strade esterne di a piattaforma stradale in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*