Sakarya divintò un centru di l'industria ferroviaria di prima classe

Sakarya hè diventatu un centru di l'industria ferroviaria di prima classe: u Vicepresidentu di a Promozione di u Partitu AK è i Media İhsan Şener hà dettu chì più di 12 miliardi di lire sò stati investiti in Sakarya in l'ultimi 9,5 anni.

In a so dichjarazione scritta, Şener hà dichjaratu chì Sakarya serà u centru di produzzione è di esportazione di i treni naziunali è hà nutatu chì l'architettu di stu successu hè u candidatu presidenziale è u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan.

Enfatizendu chì u Primu Ministru Erdoğan attribuisce impurtanza à Sakarya, Şener hà dettu: "In 12 anni, 9,5 prughjetti sò stati furniti à Sakarya in u turismu, u trasportu, l'educazione, a salute, a ghjustizia, a silvicultura è l'acqua, l'energia, l'agricultura è l'allevamentu di l'animali, l'alloghju, KÖYDES, sport è parechji altri campi.

Şener hà dichjaratu chì 3 miliardi di lire d'investimentu sò stati fatti in u campu di u trasportu è a cumunicazione in a cità, è hà dettu ciò chì segue in a so dichjarazione:

"Sakarya custituisce una di e tappe più impurtanti di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità. Cù u trenu d'alta velocità, Sakarya divintò una cità ferroviaria è ancu una industria. I materiali di prima classe sò pruduciuti per e nostre ferrovie. I treni domestici sò pruduciuti in Sakarya. Grandi investimenti sò stati ancu fatti in autostrade. A reta di l'autostrada hè stata ristrutturata à 688 chilometri. Mentri ci era solu 2002 chilometri di strade divise finu à u 132, altri 12 chilometri sò stati custruiti in 190 anni, aumentendu u totale à 322 chilometri. In u scopu di KÖYDES, nisun paese ùn hè statu lasciatu senza acqua o strade. 2 mila 350 chilometri di strade asfaltate è 150 mila metri quadrati di strade di parquet sò stati custruiti. U prublema di l'acqua potabile di 275 unità hè stata risolta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*