A linea YHT Ankara-Istanbul di u sognu di Turchia di 70 anni si apre u 25 di lugliu.

A linea YHT Ankara-Istanbul di i sogni di 70 anni di Turchia si apre u 25 di lugliu Si terrà à a Stazione di Eskişehir à 70. L'apertura ufficiale di a linea si terrà à 25 cù una cerimonia in Pendik Station - l'applicazione di prezzu flessibile serà fatta nantu à a linea YHT Ankara-Istanbul. I prezzi di i biglietti previsti per esse annunziatu da u Primu Ministru Erdogan seranu più prezzu in certi ghjorni è ore dopu a messa in serviziu di a linea - U viaghju in trenu à alta velocità serà gratuitu per i titulari di a Medaglia di l'Indipendenza, i disabili di guerra, i veterani feriti o feriti. in a lotta contr'à u terrurismu, è e persone disabile - U tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul hè u primu postu Dopu à 14.30 ore, diminuirà à 18.30 ore in u cortu termini è una media di 3,5 milioni di passageri serà servutu annu.

U sognu di 70 anni di cunnetta Ankara è Istanbul cù un trenu d'alta velocità diventerà realtà cù l'apertura di a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul chì serà custruitu da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan u 25 di lugliu.

Ùn era micca faciule cunnetta a capitale ottomana, Istanbul, è a capitale di a Republica, Ankara, cù a linea di treni d'alta veloce. Ancu l'iniziu di u travagliu nantu à u prughjettu di a ferrovia d'alta velocità Ankara-Istanbul data di l'anni 1940 cù u Prughjettu di a Linea Ferroviaria Arifiye-Sincan Speed ​​​​​​​​​​​​​​, passi concreti nantu à u prugettu puderia esse fattu solu à l'iniziu di l'anni 1970. Cù u Prughjettu di Ferrovia di Velocità Ankara-Istanbul, chì era inclusu in u prugramma d'investimentu in u 1975, u prughjettu di a ferrovia d'alta velocità chì cunnetta e duie cità cù una strada più corta trà Arifiye è Sincan hè ghjuntu à a fase di implementazione.

In u prugettu, a strada trà Arifiye è Sincan hè stata trattata in duie parte, è a custruzzione di a seccione di 85 chilometri, chì custituisce a prima parte, hà iniziatu in u 1977. U travagliu di custruzzione, chì s'intensificava in i primi anni, hà cuminciatu à esse interrotti è fermati spessu perchè i risorsi necessarii ùn sò micca stati trasferiti. Dopu chì u prugettu hè statu definitu cum'è un investimentu prioritariu in u Pianu Maestru di u Trasportu in u 1983, i travaglii di custruzzione acceleranu di novu, è u travagliu hè statu firmatu cumplettamente, per via chì "causa un aumentu di l'inflazione" è cù a decisione di svià e risorse. à l'autostrada. Dopu avè capitu chì u Prughjettu Ferroviariu di Velocità ùn serà micca messu in opera à cortu è mediu termine, TCDD hà avutu un prughjettu di riabilitazione preparatu per a migliurà di a so linea esistente trà Ankara è Istanbul.
Da a Ferrovia Speed ​​​​à Ankara-Istanbul YHT

U Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul hè statu inclusu in u prugramma d'investimentu per a prima volta in u 1994 sottu u nome di "Prughjettu di Migliuramentu di Ferrovia Esistente Ankara-Istanbul". Prughjettu; Questu hà inclusu portà e curve non standard di raghju strettu nantu à a linea esistente à una vitezza di 90-120 km / h è a custruzzione di a seconda linea in alcune sezioni. Nisuna appropriazione hè stata fatta trà 1994-1999. In u 1999, l'Organizazione di Pianificazione di u Statu cuncede una quantità limitata di l'autorizazione di offerta di creditu à TCDD per a riabilitazione di a linea esistente trà Ankara è Istanbul è a custruzzione di a seconda linea.

U prughjettu hè stata iniziata da a sezione di a linea Esenkent-Eskişehir per assicurà chì a quantità di prestitu hè limitata è limitata in u tempu, è per esse usata economicamente è in u modu più appropritatu.

L'offerta includeva a custruzzione in doppia pista di a sezione Esenkent-Eskişehir, adattata per 200 km / h, cù elettricu è signalazione, è l'adattazione di e strutture di segnalazione trà Eskişehir è İnönü à 200 km / h. L'offerta per a custruzzione hè stata fatta u 17 settembre 1999. Sei consorzi anu presentatu offerte per l'offerta.

In u risultatu di a valutazione; A sezione Esenkent-İnönü hè stata offerta à a joint venture Alsim Alarko-A Group u 16 ottobre di u 2000 per un prezzu tutale di 437 milioni 118 mila euro.
A fundazione hè stata stabilita in u 2003

A fundazione di a sezione Esenkent-İnönü hè stata posta l'8 di ghjugnu di u 2003, è u situ hè statu consegnatu u 10 di dicembre di u 2003, è u travagliu principia. A causa di u fattu chì a velocità di e linee di treni d'alta velocità in i paesi sviluppati hè di 250 km / h è sopra, a riabilitazione di a linea esistente hè operata, l'assi Ankara-Istanbul hè l'arteria principale in termini di trasportu è merci. u trasportu di passageri, è u prughjettu di a strada di u prughjettu hè adattatu per 250 km / h, hè destinatu à prutege a linea esistente è In parallelu cù a linea esistente, hè statu decisu di custruisce una nova linea ferroviaria à alta velocità à doppia pista adattata per 250. km/h.

In quantu à assicurà a continuità di u prugettu; U nome di u "Prughjettu di Migliuramentu Ferroviariu Ankara-Istanbul esistente" hè statu cambiatu in u "Progettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul" pigliendu u prughjettu trà Sincan-Esenkent è Eskişehir-Inönü cù a decisione di u Cunsigliu di i Ministri. u 5 di maghju di u 2005.

A linea Ankara-Eskişehir YHT di 2 chilometri, chì hè a prima tappa di u prugettu custituita da 10 tappe è 245 sezioni separate, Ankara-Eskişehir è Eskişehir-Istanbul, hè stata custruita indipindente da a linea esistente, doppia pista adatta per 250 km / h è altu standard, è fù custruitu u 13 March 2009. fù dinù messu in serviziu.

A custruzzione di Eskişehir-Istanbul, chì hè a seconda fase di a linea Ankara-Eskişehir YHT, hà iniziatu simultaneamente à a sezione Ankara-Eskişehir. Tuttavia, a so custruzzione hà pigliatu più di l'altri linee ferroviarie à alta velocità per via di prucessi ghjudiziali, cundizioni geografiche è fisiche. Cù a dimensione di a custruzzione di a linea è e pruduzzione fatta, hè stata custruita una cità di 500 mila persone. In fatti, sò state custruite 35 opere d'arte, cumpresu 26 tunnel, 52 viadutti, 158 ponti, 83 passaggi sotterranei, 669 passaggi superiori è 1023 canali. A causa di a variabilità di a terra, parechji metudi di custruzzione sò stati utilizati.

Custruita cù l'ultime tecnulugia di treni d'alta velocità, a ferrovia d'alta velocità Eskişehir-Istanbul hè stata cumpletata in a geografia più difficiule di Turchia in a custruzzione ferroviaria, malgradu tutte e difficultà, effettuendu studii di prova è certificazione. Cusì, a linea Ankara-Istanbul YHT, chì hè u sognu di Turchia di 70 anni, hè pronta per l'apertura.
Chì purterà ?

U trenu d'alta velocità riducerà u tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul à 3,5 ore in u primu locu, è dopu à 3 ore à cortu termini. Una media di 7,5 milioni di passageri seranu servuti trà Ankara è Istanbul. A parte di a ferrovia, chì hè 10 per centu in u trasportu di passageri nantu à a strada, aumenterà à 78 per centu. Cù l'introduzione di YHT, u tempu di viaghju trà Ankara è Gebze diminuirà à 2 ore è 30 minuti. U trasportu cumminatu accurtarà ancu u tempu di viaghju in altre cità. Cù a linea per esse integrata cù Marmaray, u trasportu di passageri ininterrotti da l'Asia à l'Europa serà pussibule.

Cù u prugettu, ùn solu u tempu di viaghju trà e duie cità serà scurciatu, ma ancu aghjunghje un valore aghjuntu à parechji spazii da l'ecunumia à a vita suciale è culturale. A ferrovia d'alta velocità Ankara-Istanbul ùn solu cunnetta l'antica è a nova capitale in pocu tempu, ma ancu apre un novu corridor ferroviariu à alta velocità nantu à a moderna strada ferroviaria Silk.
U prezzu flessibile serà applicatu

I treni d'alta velocità chì operanu nantu à a linea Ankara-Istanbul seranu custituiti da 6 vagoni è avarà una capacità di 409 + 2 passageri.

Ancu i prezzi flessibili seranu applicati. I prezzi di i biglietti, chì sò previsti per esse annunziati da u Primu Ministru Erdogan, seranu più prezzu in certi ghjorni è ore dopu chì a linea hè messa in serviziu.

Per incuragisce u trasportu di passageri, 26 per centu ognunu per quelli chì compranu bigliettu andata e ritorno in cunfurmità cù a tarifa di u passageru, i ghjovani à l'età di 60 anni, i prufessori, i passageri militari, i gruppi, i passageri di 20 anni è più, i titulari di carte di stampa. , i passageri di più di 65 anni è di 7-12 anni.I zitelli trà l'età di 50 anu un scontu di XNUMX%. U trenu d'alta velocità serà gratuitu per i titulari di a Medaglia di l'Indipendenza, i disabili, i veterani feriti o feriti in a lotta contru u terrurismu è i disabili.

A prima cerimonia per l'apertura, chì si ferà cù a participazione di 3 mila invitati, si terrà u venneri 25 di lugliu à 14.30 à a stazione di treni Eskişehir. L'apertura ufficiale di a linea si terrà à 18.30 cù una cerimonia in Istanbul Pendik Station.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*