U periodu di cuntrollu principia in autobus municipali; Clandestini su spine

U periodu di cuntrollu principia in autobus municipali; Clandestini in cima: Berlin City Transport Corporation BVG ùn cede micca à i clandestini in a cità. Grazie à a nova strategia chì hà cuminciatu à esse implementatu à u principiu di l'annu, a tarifa di passageri illegali chì utilizanu veiculi di trasportu publicu senza bigliettu hè cascata sottu à 6 per centu. L'annu passatu, sta tarifa hè stata registrata cum'è 8,5 per centu.
BVG hà annunziatu ch'elli anu strettu i cuntrolli per riduce u numeru di clandestini. Nutendu chì u numeru di cuntrolli di i biglietti in i veiculi di trasportu publicu, cum'è u metro è u tram, serà aumentatu per minimizzà u numeru di passageri illegali, BVG hà annunziatu chì 120 persone verificanu attualmente i biglietti, è questu numeru aumenterà ancu più prestu.
Sicondu l'infurmazioni ottenute, 2 milioni 800 mila passageri sò stati verificati per i biglietti da u principiu di l'annu. Hè statu determinatu chì circa 600 mila passageri eranu illegali. Hè statu amparatu chì e linee di metro più freti in Berlinu sò U 2 è U 9. Nant'à e linee di tram, i cuntrolli di i biglietti sò fatti nantu à a linea M 10 più spessu. Sicondu l'infurmazioni furnite da BVG, ancu s'ellu ci hè ubligatoriu di mustrà un pass o un bigliettu à u cunduttore, i cuntrolli di u bigliettu cumincianu ancu à l'autobus municipali.
Per d 'altra banda, hè statu dichjaratu chì quelli chì utilizanu illegale i veiculi di trasportu publicu cumunicanu per mezu di una pagina cumuna aperta in Facebook, è chì quelli chì sò sottumessi à u cuntrollu di u bigliettu pruvate à impedisce à l'altri di esse catturati da u cuntrollu. i passageri illegali anu inflittu una media di 20 milioni d'euros à BVG ogni annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*