A metro di Istanbul hè custruita da Hyundai Asansor

A Metro d'Istanbul hè stata custruita da Hyundai Asansör: Hyundai Asansör, chì hà vintu l'offerta aperta da Doğuş İnşaat, l'imprenditore di a custruzzione di u metro, hà intrapresu tutti i travaglii di ascensore è scala mobile di u prugettu.

Hyundai Elevator implementerà u so primu prughjettu di metro in Europa cù a linea Üsküdar - Ümraniye - Çekmeköy di u metro di Istanbul. U prugettu hè statu realizatu cù l'accordu d'intenzione firmatu u 15.07.2014 trà Hyundai Asansör è Doğuş İnşaat, chì vincìu l'offerta aperta da Doğuş İnşaat, l'imprenditore di i travaglii di custruzzione di sta linea, per a fornitura è a stallazione di scale mobili, muvimenti. i camini è l'elevatori in u scopu di Üsküdar - Ümraniye - Çekmeköy Metro Construction and Electromechanical Works sò iniziati i preparativi.

Hyundai Elevator furnisce un totale di 20 unità - 16 escalators è 250 ascensori - situate in 189 stazioni nantu à a linea di metro di 61 km. U costu tutale di u prugettu hè di 35 milioni di TL.

Hyundai Elevator Co. Ltd. Parlendu à a cerimonia di firma à a quale hà assistitu u CEO Martin Sangho Han, u direttore generale di Hyundai Elevator Turkey Hakan Add è u presidente di u Gruppu Doğuş Construction Gönül Talu, u direttore generale di Hyundai Elevator Turkey Hakan Add hà dettu: "Stu prughjettu hè u primu prughjettu di metro di Hyundai Elevator in Europa per noi. , hè assai impurtante. Semu assai felici di esse una parte di u prughjettu di u metro, chì hà un postu assai criticu in a suluzione di i crescenti bisogni di trasportu di Istanbul, è di travaglià cù Doğuş Construction nantu à stu prughjettu ".

U presidente di Doğuş Construction Group, Gönül Talu, hà fattu e seguenti valutazioni annantu à u prugettu: "A linea di metro Üsküdar - Ümraniye - Çekmeköy hè un prughjettu chì simu assai sensibili. Questa linea hè unu di i centri più problematici di Istanbul in quantu à u trasportu. Ancu in ore senza trafficu, ci vole à 2 ore per ghjunghje à sta strada in vittura. Questu hè un prublema enormu. Semu piacè di esse realizatu stu prughjettu impurtante chì furnisce una suluzione à stu prublema. L'affidabilità di i nostri partenarii di cummerciale cù quale travagliammu hè assai impurtante per u successu di u prugettu. Cù sta capiscitura, avemu datu l'offerta per l'ascensore è l'escalator di stu prughjettu assai grande à a cumpagnia Hyundai Elevator cun tranquillità. U nostru scopu hè di finisce u prugettu à a fine di u 2015 ", disse.

Venendu in Turchia da Corea di u Sudu per assistisce à a ceremonia di firma, Hyundai Elevator Co. Ltd. CEO Martin Sangho Han; "Prima di tuttu, vogliu ringrazià u presidente di Doğuş Construction Group per avè permessu di participà à stu prughjettu. Cum'è sapete, Hyundai hè una cumpagnia sudcoreana. Avemu una quota di u mercatu lucale di 45% è l'esportazione in più di 60 paesi. Avemu 3 strutture di pruduzzione in Corea di u Sud, Cina è Brasile. Ancu s'è simu una ghjovana cumpagnia di 30 anni, cumpetemu cù cumpagnie di un seculu in u mercatu mundiale. Derivemu u nostru putere cumpetitivu da a nostra alta tecnulugia è sapè fà. Cum'è in tutti i nostri prughjetti, furniremu u produttu di più alta qualità è supportu di assemblea in stu prughjettu, chì avemu da principià cù Doğuş Construction. Cum'è Hyundai, simu felici di participà à stu prughjettu cù Doğuş Construction Group. hà dettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*