U Ministru Elvan hà valutatu l'investimenti

U Ministru Elvan Evaluated Investments: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Lütfi Elvan, hà dettu chì i servizii di treni d'alta velocità trà Karaman è Konya, chì sò in custruzzione, cumincianu da l'annu prossimu, prima di a data di fine di u prugettu di 2017.

Lütfi Elvan, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, chì hè ghjuntu à Karaman per fà una seria di visite è investigazioni, hà scontru cù i membri di a stampa in Polisevi è hà valutatu l'investimenti di trasportu in Karaman.

U Ministru Lütfi Elvan hà dichjaratu chì queste allegazioni ùn sò micca fundate dopu chì un ghjurnalistu hà ricurdatu chì ci sò rumuri chì u trenu hà da cuntinuà a so strada in Ereğli cù l'apertura di a linea di trenu à alta velocità trà Karaman è Ereğli. Esprimendu chì u trenu à alta velocità ghjunghjerà à Ereğli in 2016, u Ministru Elvan hà dettu: "Mi dumandu cumu è in quale modu possu diffamà u travagliu di u ministeru, u travagliu di u guvernu, ci sò certi segmenti chì cercanu di pruvucà u publicu. contru à elli. Ùn fidate micca di elli. Comu sapete, andemu à l'offerta per u prughjettu di u trenu d'alta velocità Karaman-Ereğli-Ulukışla. Dunque, s'ellu ùn ci hè nunda di male quist'annu, avemu da principià a custruzzione. U nostru trenu à grande velocità ferma ancu in Eregli. Ùn ci hè micca prublema cù questu. Avemu acceleratu ancu sti prughjetti. Lasciami sprime chì in particulare. Forse pudemu apre prima di u 2017. Incuragisce sempre i mo amichi. Vulemu soprattuttu chì l'imprese di l'imprenditori travaglianu più veloce è passanu più ore, è avemu vistu i risultati di questu. Comu sapete, u prughjettu di u trenu d'alta velocità trà Karaman è Konya hè quasi vicinu à Çumra. Ci hè assai pocu. U nostru scopu era in realtà di apre u trenu d'alta velocità trà Karaman è Konya in 2016. Ma avemu pigliatu questu un annu fà. Spergu chì apriremu a linea di treni à alta velocità trà Karaman è Konya in 2015. Spergu chì puderemu furnisce u trenu d'alta velocità à Ereğli in 2016 ", disse.

U Ministru Elvan, in quantu à i travaglii di doppia strada in corso trà Karaman è Ereğli, hà dettu: "Avemu ghjuntu à Ayrancı à a fine di questu annu. A sezione finu à Ayrancı serà cumpletata. In 2015, compieremu a seccione trà Ayrancı è Ereğli. Dunque, in l'estiu di 2015, spergu chì avete l'uppurtunità di viaghjà nantu à a strada divisa da Karaman à Ereğli.

"I PROGETTI DI TRASPORTU SERÀ COMPLETI IN 2 ANNI IN KARAMAN"
Esprimendu chì anu parechji prughjetti cum'è autostrada in Karaman, u Ministru Elvan hà enfatizatu chì stanu prova à compie i prughjetti in 2 anni. U Ministru Elvan hà dettu: "Attualmente, avemu un stock di prughjettu di circa un quadrilione di lira cù soldi vechji. Hè statu u mo impegnu, è aghju sempri daretu. Cumpiteremu tutti sti prughjetti in dui anni. Ùn avete micca esitazione o preoccupate per questu. Ùn importa micca u latu chì guardate, sia l'uscita sud, l'uscita est o l'uscita ovest di Karaman, ci hè un cantiere. Ci hè u travagliu in ogni locu. Stu travagliu cuntinueghja. Cum'è sapete, avemu principiatu u Ring Road di Karaman. Quist'annu, compieremu i travaglii di terra di a seccione di 12 chilometri. Aghju digià datu a data. Speremu, avemu da apre sta parte di u circondu prima di maghju 2015. Cuminciamu cù u restu. Per d 'altra banda, spergu chì avemu da principià a strada trà a strada Ereğli-Konya. Di sicuru, cuntinuemu à travaglià nantu à questu ", disse.
Dichjarà ch'elli allevianu l'uscita di a strada di Mersin Mut cù i travaglii fatti, u Ministru Elvan hà dettu: "Purveremu un passaghju è una uscita quì. U travagliu nantu à questu cuntinueghja intensamente. Sapete, quella zona hè una zona paludosa di un torrente. Hè per quessa chì i pali di più di 20 metri sò stati guidati avà, questu hè un investimentu impurtante per noi. Spergu chì faciliteremu u modu di muti. Averemu realizatu a surtita cum'è una strada divisa. Cumpitemu i nostri travaglii stradali divisi trà Karaman è Konya cum'è BSK, vale à dì, mischju caldu. Anu ancu cuminciatu à travaglià nantu à a mediana. In particulare, vogliu chì u rifugiu mediu di a parte da Kazımkarabekir à Karaman sia foresta. Un altru travagliu di u nostru hè a strada Karaman-Bucakkışla-Ermenek. U nostru travagliu nantu à sta strada cuntinueghja rapidamente. Comu sapete, e cundizioni fisiche di a strada Karaman-Bucakkışla-Ermenek sò abbastanza duru, è hè una regione assai difficiuli in termini di cundizioni geografiche. Dunque, in l'istruzzioni ch'e aghju datu, aghju dettu à i mo amichi: "Devemu definitivamente fà una mistura sana sana quì, soprattuttu chì e cundizioni d'inguernu sò duri in questa regione". Serà un asfaltu di qualità. I nostri amichi sò andati à u so tender. Finu à a fine di questu annu, metteremu in serviziu sta strada passendu Bucakkışla à pochi chilometri. Sapete a strada trà Mut è Ermenek, è u standard di strada era assai bassu. Era una strada assai difficiule. À a fine di questu annu, compieremu tutta a sezione di 45 chilometri cum'è una strada larga cum'è un mischju tutale. L'offerta per a parte finu à Ermenek hè stata ancu fatta. A parte restante serà finita l'annu prossimu ", disse.

INVESTIMENTU IN SARIVELILER DISTRICT
Dichjarà chì ci hè un prublema causatu da l'imprenditore nantu à a strada trà Sarıveliler-Kuşyuvası è chì stanu cercandu di superà stu prublema, u Ministru Elvan hà dettu: "Continuemu a custruzzione di a strada trà Sarıveliler-Çay. In novu, i tunnelli in Kuşyuvası sò quasi finiti. Dui grandi tunnel seranu finiti stu mese. À a fine di stu mese, cumminciaremu à passà per sti tunnel, unu di 1.4 è l'altru 600 metri. Passeremu prubabilmente per l'altri trè tuneli à a fini di sittembri. Un'altra bona nutizia hè chì avemu finitu u prughjettu di a strada trà Kuşyuva è Mahmutlar. Di novu faremu una strada larga di 12 metri nantu à un stand di maglia. In particulare in i zoni muntagnoli, avemu bisognu di fà tuttu stu travagliu di asfaltu caldu. Un altru prughjettu impurtante di u nostru hè l'Eiste Stream. Questa hè una strada di circa 4 chilometri. Andemu intornu à una curva, è ci sò anguli particularmente forti. Traversemu quì cù un viaduttu di 500 metri, è a strada serà accurtata di circa 4 chilometri. U travagliu di u prugettu cuntinueghja. Avemu avutu l'offerta nantu à a parte finu à Sertavul cum'è una mistura calda sana. Ci hè una seccione induve i veiculi stanu nantu à a strada soprattuttu in l'invernu. Sapete ancu quella parte. Travagliemu à un viaduttu è à un tunelu in u locu induve si trova a funtana di stu ziu. Per quessa, nisun veiculu resterà nantu à a strada mentre attraverserà Sertavul. Da a fine di dicembre, andemu in licitazione per u viaduttu è u tunnel. Risolveremu ancu u prublema in quella regione ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*