U sistema ferroviariu in Antalya serà dumandatu à u publicu

U sistema ferroviariu in Antalya serà dumandatu à u publicu: Cuntinuendu e so riunioni cù organizzazioni non governative, u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya Menderes Türel hà datu infurmazioni nantu à a linea di u sistema ferroviariu urdinatu da u Primu Ministru è u candidatu presidenziale Recep Tayyip Erdoğan.
U sindaco Türel hà dettu: "Avemu avutu iniziative impurtanti davanti à u nostru stimatu Primu Ministru è Ministru di i Trasporti. Avemu fattu un sforzu in questu sensu, inseme cù u nostru guvernatore, in u cunsigliu di direttori di l'Expo. I ringraziu ancu elli. Di sicuru, avemu prisentatu à u nostru Primu Ministru inseme cù u nostru Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione è u Ministru di l'Agricultura Mehdi Eker. Aghju avutu l'uppurtunità di valutà stu prublema cù u nostru Primu Ministru parechje volte. "E infine, u weekend scorsu, cù l'istruzzioni di u nostru Primu Ministru, e prucedure per a custruzzione di sta linea cuminciaru", disse.

Dichjarà chì anu iniziatu u travagliu immediatamente dopu à l'istruzzioni di u Primu Ministru, u sindaco Türel hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"Dopu chì aghju ricevutu sta nutizia u venneri, aghju purtatu immediatamente e nostre squadre cù i funzionari di u Ministeru di i Trasporti in Istanbul. Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu preparatu u prugettu basatu annantu à un studiu preliminare, fattibilità è offerta. U compieremu in 3 mesi à u più tardi è u sottumettemu à u nostru Ministeru di i Trasporti, è u Ministeru di i Trasporti metterà l'offerta di custruzzione. Cum'è a Municipalità Metropolitana, furniremu i veiculi è i carri. Avemu da sforzà di compie u prugettu da l'apertura di l'Expo u 23 d'aprile di u 2016. In questu modu, riceveremu di novu u sustegnu di u nostru Primu Ministru cum'è Primu Ministru, à a vigilia di a so Presidenza in Antalya ".

Dichjarà chì anu prumessu di dumandà à u publicu nantu à i prughjetti maiò prima di l'elezzioni, u sindaco Türel hà dettu: "Dumanderemu à u nostru populu nantu à prughjetti impurtanti cum'è u sistema ferroviariu è a trasfurmazioni urbane, è li sparteremu cù u nostru populu. U nostru Primu Ministru hà datu struzzioni, è avemu cuminciatu immediatamente à travaglià per purtà u sistema ferroviariu in Antalya. Ma vogliu ancu avè l'opinione di u nostru populu nantu à sta questione. Hè ciò chì chjamemu i Menderes cambianti. Questu hè u Menderes cambiante. Dumanderà à a ghjente, s’ellu dicenu di fà, a farà, s’ellu ùn dice micca, si dice addiu è si mette. Riguardu à questu, metteremu una urna in ognuna di i nostri uffizii di i nostri capi in i nostri quartieri longu a strada di u sistema ferroviariu, è affideremu e liste di votanti è urne à i nostri capi. Vulete u sistema ferroviariu per i nostri citadini o micca ? Avemu da dumandà. "Se i nostri citadini volenu, hè a nostra rispunsabilità; s'ellu ùn a volenu micca, ùn ci hè nunda di impone a forza ", disse.

In riferimentu à l'interessu di u Primu Ministru è u candidatu presidenziale Recep Tayyip Erdoğan in Antalya, Türel hà dettu:
"I cori di u nostru Primu Ministru tremanu quandu dicemu Antalya. Qualunque cosa avemu dumandatu per Antalya, ùn l'hà micca accettatu. Avemu vintu l'elezzioni municipali, l'avemu persu, po torna vincite. Quandu avemu persu, qualcunu hà dettu immediatamente: "U Primu Ministru era arrabbiatu cù Antalya". I fundazioni di l'Hospital Novu, i tunnelli nantu à a strada di Kemer, e novi intersezioni sò stati custruiti à quellu tempu sottu à l'urdinazioni di u nostru primu ministru. Quelli chì sparghjenu isse bugie è calunnia sò stati una volta di più vergogna. U nostru stimatu Primu Ministru hà una sensibilità significativa versu Antalya, chì deriva da l'impurtanza di Antalya in stu paese. Ringraziemu di novu u nostru Primu Ministru per a so struzzione di u sistema ferroviariu. U nostru duvere casca à noi dumenica versu u nostru primu ministru, chì hà rializatu u so duvere versu Antalya in u megliu modu pussibule. "Cù un bonu risultatu di l'elezzioni, Antalya vincerà di novu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*