Appruvazioni per u trasferimentu di Derince Port da AGB

Approvazione da ÖYK per u trasferimentu di Derince Port: U 5 di ghjugnu 2014, ÖYK hà appruvatu u trasferimentu di Derince Port à Safi Katı Yakıt Sanayi ve Ticaret AŞ cù l'offerta più alta in l'offerta di privatizazione, 39 milioni di dollari, cù u metudu di "cuncessione". diritti operativi" per un periodo di 543 anni.

U Cunsigliu Superiore di Privatizazione (ÖYK) hà appruvatu u trasferimentu di i diritti operativi di u Portu di Derince di TCDD à u più altu offerente, Safi Katı Yakıt Sanayi ve Ticaret A.Ş.

I cumunicazioni di l'Amministrazione di Privatizazione (ÖİB) in quantu à e Decisioni ÖYK sò stati publicati in a Gazzetta Ufficiale. Di conseguenza, un'offerta hè stata fatta à Safi Katı Yakıt Sanayi ve Ticaret A.Ş., chì hà presentatu l'offerta più alta di 543 milioni di dollari, per a privatizazione di u Portu di Derince, chì appartene à a Direzzione Generale di Ferrovie Statali (TCDD), attraversu U metudu "Grant of Operating Rights" in u quadru di e decisioni sopra citate. U trasferimentu di i diritti operativi hè statu appruvatu in u quadru di e specificazioni.

Se Safi Katı Yakıt Sanayi ve Ticaret A.Ş. s'astenga di firmà u cuntrattu o ùn cumpone micca e so altre obbligazioni, a so garanzia temporale serà registrata cum'è entrate in favore di l'Amministrazione è una chjama serà fatta à Kumport Liman Hizmetleri ve Lojistik Sanayi. ve Ticaret A.Ş., chì hà fattu a seconda offerta, 542 Hè statu decisu di trasferisce i diritti operativi in ​​u quadru di e Specifiche di l'Offerta à Kumport Liman Hizmetleri ve Lojistik Sanayi ve Ticaret A.Ş., chì hà fattu a seconda offerta per un millioni di dollari.

L'offerta hè stata fatta in ghjugnu

U 5 di ghjugnu di u 2014, Safi Katı Yakıt Sanayi ve Ticaret AŞ hà fattu l'offerta più alta in l'offerta di privatizazione di Derince Port per 39 anni cù u metudu di "cuncessione di diritti operativi" cù 543 milioni di dollari.

A negoziazione finale di l'offerta di privatizazione di Derince Port appartene à e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD) per 39 anni cù u metudu di "cuncessione di diritti operativi" hè stata tenuta da i funzionari di Yılport Holding AŞ, Kumport Liman Hizmetleri ve. Lojistik Sanayi ve Ticaret AŞ è Safi Katı Yakıt Sanayi ve Ticaret AŞ. Si hè tenutu cù a participazione di l'Amministrazione di Privatizazione.

In l'asta, chì hè accaduta dopu à i round di non-eliminazione, Yılport Holding AŞ hè statu eliminatu prima. L'asta hè poi cuntinuata trà Kumport Liman Hizmetleri ve Lojistik Sanayi ve Ticaret AŞ è Safi Katı Yakıt Sanayi ve Ticaret AŞ.

L'offerta hè finita cù Safi Katı Yakıt Sanayi ve Ticaret AŞ chì dà l'offerta più alta di 543 milioni di dollari.

Portu di Derince

U portu chì appartene à TCDD hè situatu in Kocaeli, induve l'attività portu di Turchia hè più intensa. U portu, chì attualmente si distingue cù a so carica secca è a manipulazione di l'automobile, hà ottinutu una crescita di carica di 2013 per centu in 20 è hà righjuntu un voluminu di manipulazione di 2 milioni 389 mila 987 tunnellate. Dopu chì u prucessu di privatizazione hè finitu, u portu hè previstu di diventà un portu di punta in Turchia in u campu di u containeru cù u so novu operatore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*