Cumu prufittà di u Trenu d'Alta Velocità in Bursa

Cumu prufittà di u Trenu d'Alta Velocità in Bursa: U nostru preziosu Veteranu di Bursa, Mr. Sicondu u missaghju trasmessu à u nostru situ web da Süleyman Eray ÇELİK, prufittà di u trenu d'alta velocità in Bursa hè più faciule ch'è saltà un cammellu attraversu una fossa.

U nostru Veteranu hà dichjaratu chì in u passatu, quandu vulianu andà da Bursa à Ankara in Trenu d'Alta Velocità, andavanu à a Stazione Ferroviaria di Eskişehir in Bus Contracted Kamil Koç è da quì à Ankara. Hà dichjaratu chì Kamil Koç hà emessu biglietti gratuiti per Veterani, ma i Ferrovii statali anu abulitu sta pratica. Sfurtunatamente, anu dichjaratu ch'elli ponu avà carricà una tarifa se volenu cumprà un bigliettu. (!)

U nostru veteranu vole ottene infurmazione chjamendu u Serviziu Clienti di i Ferrovii Statali, pensendu chì ci sarà un sbagliu in questu incidente. A risposta da quì hè a stessa. Puderanu riservà i posti solu per i biglietti pagati ! Siccomu hè gratuitu per i veterani è i disabili, ùn ponu micca fà biglietti o riservazioni ...

U nostru veteranu, Kamil Koç, da Bursa, ghjunghje à a Stazione Ferroviaria di Eskişehir in autobus, 10 o 20 minuti prima di a partenza di u trenu, è dichjara chì ellu è a so famiglia anu pagatu u trenu duie volte postu ch'ellu ùn avia più bigliettu.

Avà vulemu dumandà quì;

Perchè distingue l'applicazioni pagate è gratuite?

E famiglie di veterani, disabili o martiri veneranu à a stazione ore prima per evità di scappà di u spaziu?

Cù quale principiu di raghjoni è cuscenza pudete spiegà questu?

Avemu dumandatu à i nostri anziani statali di investigà immediatamente u prublema è di implementà una applicazione induve Famiglie Martiri, Veterani, Disabili di Guerra è Duty è e persone disabili ponu fà riservazioni anticipate per u trenu d'alta velocità.

 

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*