U presidente Polat hà visitatu l'Unione Ferroviaria-İş

U sindaco Polat hà visitatu l'Unione Ferroviaria-İş: U sindaco di Yeşilyurt Hacı Uğur Polat hà visitatu l'Unione Ferroviaria-İş.

U sindaco di Yeşilyurt Hacı Uğur Polat hà visitatu l'Unione Ferroviaria-İş. U sindaco di Yeşilyurt Hacı Uğur Polat hà fattu una visita di felicitazione à Nurettin Öndeş, chì hè statu rielettu presidente di l'Unione Ferroviaria-İş. Polat, chì hà ancu esaminatu Demirspor Facilities durante a visita, hà dichjaratu ch'elli cumincianu à travaglià per eliminà e carenze.

U Sviluppu di a ferrovia hè u sviluppu di u nostru paese
Facendu una dichjarazione durante a visita, Polat hà desideratu à Nurettin Öndeş, chì hè statu rielettu presidente di u cungressu, bona furtuna è hà dettu: "A ferrovia hè un prucessu equivalente à u sviluppu di Turchia. Oghje, vedemu chì e linee di treni d'alta velocità sò disposte in tutta l'Europa è a ghjente viaghja da un locu à l'altru in ferrovia, cum'è u viaghju in aereo. U sviluppu di a ferrovia significa u sviluppu di u nostru paese. Da avà, u travagliu di u nostru paese nant'à i treni d'alta vitezza cuntinuerà senza piantà. Questa hè una vittoria per tutti noi. Vogliu successu à tutti i mo fratelli è surelle chì travaglianu in a ferrovia. Vogliu ancu u successu di u presidente Nurettin in u so novu mandatu. Chì Diu ti benedica cù u vostru successu, è chì u vostru novu mandatu sia benefiziu per tutti voi.

HACI UĞUR POLAT UNA DI NOSTRA FAMIGLIA
Esprimendu a so satisfaczione per a visita di Hacı Uğur Polat, Öndeş hà dettu: "Ùn valutemu micca u nostru presidente puliticamente. U cunsideremu cum'è un membru di a famiglia perchè avemu un amicu chì hà crisciutu in l'ex Boztepe è avà Yeşiltepe. Ci hà fattu assai felici chì un tali membru di a famiglia hè u sindaco di Yeşilyurt. Ùn ci hà micca lasciatu solu in a nostra lotta per i prublemi di serviziu è di ferrovia. Inoltre, avemu avutu prublemi cù Demirspor, è vogliu ringraziallu per visità a nostra unione per esaminà in situ. Chì u mo Signore l'aiuti in u so travagliu ", disse. Dopu a visita, u sindaco di Yeşilyurt Hacı Uğur Polat è u presidente di l'Unione Ferroviaria-İş, Nurettin Öndeş, anu investigatu in e strutture di Demirspor.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*