Cina hè intervenuta per a ferrovia Trabzon- Batumi !

Cina hè intervenuta per a ferrovia Trabzon-Batumi: U presidente di DKİB Gürdoğan hà annunziatu chì i Cinesi anu purtatu un'offerta per copre u costu di u prughjettu di a ferrovia trà Trabzon-Batumi.

DANNI DENARI
Ahmet Hamdi Gürdoğan, presidente di l'Associazione di l'Esportatori di u Mari Neru Orientale, hà annunziatu a grande dumanda. Dichjarà chì a Cina hè implicata per u prughjettu di a ferrovia, chì hè nantu à l'agenda di Trabzon, Gürdoğan hà dettu: "Anu ancu fattu studii di fattibilità. Vulenu ghjunghje in Trabzon via Batumi in ferrovia è ghjunghje in l'Europa. Ancu anu fattu in silenziu u studiu di fattibilità per questu. Se un accordu hè ghjuntu, custruiranu a ferrovia Batumi-Trabzon per copre tutti i costi (build-operate-transfer).

DEVE ESSERE BATUM-TRABZON
"Parlemu sempre di a Ferrovia di Erzincan Trabzon", disse Gürdoğan. "L'unica scelta deve esse a linea ferroviaria Batumi-Trabzon-Samsun. Avemu bisognu di cunnette cù a Cina cù u 65% di l'usu di ferrovia in Asia. A tarifa di trasportu ferroviariu in Turchia hè di 3%. Averemu una parte da 65% o 3%? Hè impurtante di cunnette cù u mondu o à Erzincan ? Per via di a ferrovia, quanti camioni venenu da Erzincan à Trabzon ? Ch'elli spiegà questu, ciò chì hè pruduttu in Erzincan ?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*