Cummemorati i travagliadori di a ferrovia chì sò morti in l'attaccu terrorista (Galleria di foto)

I travagliadori ferroviari chì morse in l'attaccu terrorista sò stati cummemorati: 11 travagliadori ferroviari chì eranu membri di l'Unioni di l'Impiegati di u Trasportu Uniti (BTS), chì anu persu a vita in l'attaccu perfidu à a manifestazione di pace in Ankara, sò stati cummemorati cù sirene in a Stazione di Adana. , è i garofoli sò stati lasciati nantu à a locomotiva cù i so ritratti.

U gruppu hà accettatu cundolenze in a tenda stallata in Adana Train Station, induve a bandiera nera era appesa, è in a so dichjarazione di stampa, anu cundannatu l'attaccu terrorista in u quale 11 persone, cumprese 97 membri di BTS, anu persu a vita, è esigenu chì quelli rispunsevuli esse trovu. À 10.04, quandu l'attaccu à a Stazione Ferroviaria d'Ankara hè accadutu, u gruppu stava in silenziu mentre i cunduttori sonavanu e so sirene. In seguitu, u gruppu intrì in a stazione di treni cù banners. A folla si riunì intornu à a locomotiva, chì avia a bandiera turca è e ritratti di quelli chì sò morti in l'attaccu, è leghje puesie. Intantu, i culleghi di u mortu sfondanu in lacrime.

U gruppu, cumpresi diversi dirigenti di l'urganisazione non governamentali è membri di u parlamentu, dopu, in lacrime, lasciò garofani nantu à a locomotiva cù e ritratti di quelli chì sò morti. Mentre chì certi citadini pigliavanu ritratti di a locomotiva, certi citadini maledivanu u terrurismu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*