A dumanda d'investimentu logisticu in Çorlu

A dumanda d'investimentu logisticu in Çorlu: U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria (TSO) di Çorlu, Enis Sülün, hà dettu: "A Turchia hà bisognu di un investimentu logisticu significativu per ghjunghje à a so exportazione di 2023 miliardi di dollari è 500 trilioni di dollari di u cummerciu esteru in 1,1".
À a cunferenza di stampa tenuta in un hotel in u distrittu, Sülün hà dettu chì preparanu prughjetti assai impurtanti, in particulare u stabilimentu di una università in u distrittu. Sülün hà dichjaratu chì ognunu hà bisognu di una bona educazione per pudè pruduce qualcosa è revelà i valori di a vita è hà dettu:
"Pensemu chì i travaglii più grandi è più preziosi sò quelli fatti per l'educazione. Credu chì l'istituzione di una università tecnica in u nostru distrittu darà grandi benefici per a realizazione di l'interazzione università-città è università-industria. Hè per quessa chì a creazione di l'università in Çorlu hè impurtante. L'università deve esse inclusa in u prugramma di u guvernu è deve esse custruitu cù risorse di u guvernu. "In Nuvembre, andemu à Ankara cù i nostri membri di u cunsigliu in quantu à sta questione è faremu riunioni cù i nostri deputati regiunale è i ministeri pertinenti è esprimeremu a necessità in questu tema".
Sülün hà dettu chì Çorlu hè una di e principali cità industriali di Turchia. Dichjarà chì un grande centru logisticu deve esse stabilitu in a regione, Sülün hà dettu:
"A dimensione di destinazione 2013 di u settore logisticu, chì l'investimentu tutale in 28 era di 2023 miliardi di dollari, hè di 68 miliardi di dollari. In cunsiquenza, una media di 4 miliardi di dollari deve esse investitu in u campu di a logistica ogni annu, è un investimentu di 10 miliardi di dollari deve esse cumpletu in 40 anni. Avemu finitu u studiu di fattibilità di u paese logisticu di Çorlu cù u prugettu chì avemu preparatu. Avemu da sparte stu rapportu cù u publicu in i ghjorni à vene. Hè di grande impurtanza per noi chì u nostru prughjettu di u paese di logistica di Çorlu, chì u so stabilimentu hè statu ritardatu, diventa operativu u più prestu pussibule. "A Turchia hà bisognu di un investimentu logisticu significativu per ottene u so scopu di esportazione di 2023 miliardi di dollari è u cummerciu esteru di 500 trilioni di dollari in 1,1".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*