Trasportu Ferroviariu Debule in Turchia

I membri di u Cunsigliu di l'UTIKAD di l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu di Spedizioni è Logistiche si sò riuniti cù i membri di a stampa u marti 6 di ferraghju 2018. In a cunferenza di stampa tenuta in l'Hotel InterContinental Istanbul, u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD, Emre Eldener, hà spartutu i punti impurtanti di l'agenda riguardanti l'industria logistica turca cù i membri di a stampa.

U presidente di UTIKAD Emre Eldener, chì hà iniziatu a so presentazione cù valutazioni nantu à u cummerciu esteru di Turchia, hà valutatu l'economia turca è u settore logisticu à a luce di l'indici internaziunali. Eldener hà ancu spartutu l'obiettivi ecunomichi è di u cummerciu esteru di Turchia, i sviluppi in u settore in 2017, è l'iniziativi è l'aspettattivi di UTIKAD in quantu à u settore logisticu in 2018.

UTIKAD, l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu di Spedizioni è Logistiche, hà espresu a so valutazione 2017 di u settore logisticu è e so aspettative 2018 in a cunferenza di stampa. I membri di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD si sò riuniti cù i membri di a stampa u marti 6 di ferraghju à l'Hotel InterContinental. À a cunferenza di stampa di u colazione, u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Emre Eldener hà fattu una presentazione dettagliata nantu à a situazione di l'industria.

Dichjarà chì a dimensione globale di u settore logisticu hè di circa 7,5 trilioni di dollari, u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Emre Eldener; "In u 2023, a dimensione di l'industria logistica glubale hè prevista di più di 15 trilioni di USD. A dimensione di u settore logisticu in u nostru paese currisponde à 300 miliardi TL è custituisce circa 12% di u PIB. Circa 50% di l'attività in u settore di a logistica sò realizati direttamente da e cumpagnie di logistica, è l'altru 50% da l'industria è l'imprese di cummerciale.

Dichjarà chì ùn hè micca pussibule di valutà u settore logisticu indipindentamente da u cummerciu esteru, u presidente di UTIKAD Eldener hà dettu: "Quandu analizemu a distribuzione di u cummerciu esteru secondu i modi di trasportu nantu à a basa di u valore, vedemu chì u 62 per centu di i spedizioni sò fatti. per mare, 23 per centu per strada, è 14 per centu per aria. Sfurtunatamente, u trasportu ferroviariu, chì l'impurtanza avemu citatu in ogni puntu, hà una tarifa di solu 1 per centu. Quandu avemu esaminatu sti rapporti nantu à a basa di u pesu, a tavula ùn mostra micca assai differenza. Avemu osservatu chì mentre a via marittima piglia u primu postu cù una tarifa di 88 per centu, u trasportu stradale hà una parte di u 10 per centu, è i trasporti aerei è ferroviari anu una parte di solu 1 per centu ", disse.

L'INTERVENZIONI PUBBLICHE IMPRESSIONE A COMPETITIVITÀ, SECONU L'INDICE GLOBAL DI COMPETITIVITÀ

Eldener hà sottolineatu chì anu ancu cunsideratu indici internaziunali mentre evaluanu u settore logisticu per 2017; "Secunnu l'Indice di Competitività Globale preparatu da u Forum Economicu Mundiale, Turchia hà classificatu 137th trà 2016 paesi in 2017-55; Hè cullatu à u 2017e postu in 2018-53. Tuttavia, ùn pudia vultà à u locu 2013 in 2014-45. U Rapportu di l'Indice di Competitività Globale dichjara i seguenti per Turchia; "Deve rinfurzà a so struttura istituziunale, facilità l'ingressu à u mercatu di u travagliu, assicurà l'efficienza è a stabilità di i mercati finanziarii". Inoltre, l'inestabilità in e pulitiche amministrative, l'accessu à i finanzii, a forza di travagliu senza educazione è e pulitiche di cambiu stranieri sò dichjarati cum'è fattori chì affettanu negativamente l'ambiente cummerciale in u studiu. Fighjendu sta stampa, ùn saria micca sbagliatu di dì chì e pratiche è l'intervenzioni publiche chì impediscenu a cumpetitività in e cundizioni di u mercatu liberu dannu a struttura cumpetitiva di Turchia in l'arena glubale.

CAPITAL STRANIER FLOTTA À L'ESTERO

In riferimentu à l'Indice di Libertà Economica preparatu da The Heritage Foundation è The Wall Street Journal, u presidente UTIKAD hà dettu; "U studiu, chì hè statu preparatu in u quadru di 4 criteri principali cù i dati ottenuti da istituzioni cum'è u Bancu Mundiale è l'IMF, ci face un sorrisu pocu. Perchè, in u risultatu di l'avvenimenti in 2016, avemu passatu à u 79u rangu in questu indice, è in 2017, avemu cullatu à u 170u rangu trà 60 paesi. Tuttavia, sicondu u Rapportu 2017 di l'Indice di Libertà Economica, in Turchia; Ci sò serii ostaculi à l'imprenditorialità, i prezzi per diversi servizii è prudutti sò stabiliti da u statu, è l'inflexibilità di u mercatu di u travagliu impedisce l'emergenza di una ecunumia dinamica. Avemu sottolineatu stu prublema in tutte e nostre dichjarazioni in quantu à a tarifa di u tettu purtata à u documentu di ordine di consegna in i mesi passati. L'intervenzione di u publicu in a dinamica di u mercatu liberu è e sanzioni chì impediscenu l'imprenditorialità, cum'è i tariffi elevati di documenti, portanu u periculu di contrabande di capitali domestici è stranieri à l'esteru per disrupting l'ambienti d'investimentu, è u nostru postu in l'indici falà ancu ", disse.

SATISFACTION ALTA CU TIO SECONDO A LPI SCORING DOMESTICO

U presidente di UTIKAD Eldener hà ancu menzionatu a situazione di Turchia in l'Indice di Prestazione Logistica in a so presentazione è hà dettu: "L'Indice di Prestazione Logistica di u Bancu Mondiale hè cunnisciutu da u publicu. I risultati di stu studiu, chì hè statu realizatu in 2 anni, sò di grande impurtanza per u nostru settore. In questu indice, chì era 2012 in u 27, sfurtunatamenti cascate à u 2016 in u 34. Quandu a sezione "Rendimentu domesticu" in u cuntenutu di questu indice hè esaminata, emergenu risultati sorprendenti. Sicondu i risultati di u studiu di valutazione domestica, ci hè un tassu di satisfaczione di 64% da l'urganizatori di u trasportu. Malgradu questu, i spedizionieri chì ricevenu una valutazione assai alta di 64% in quantu à l'adeguatezza di u serviziu è a qualità in u puntu di l'Indice di Prestazione Logistica domestica, sò custretti à esse limitati da una nova regulazione è paganu tariffi elevati di documenti.

DOING BUSINESS REPORT ùn hè micca basatu annantu à DATI CORRETTI

In a continuazione di u so discorsu, Eldener, chì hà ancu fattu dichjarazioni annantu à u Rapportu Doing Business di u Bancu Mondiale, hà dettu: "U studiu Doing Business: Trading Across Borders preparatu da u Bancu Mondiale misura u tempu è i costi in importazioni è esportazioni in certi scenarii. Cum'è UTIKAD, avemu esaminatu u rapportu preparatu cù u metudu di l'indagine. In u risultatu, avemu rilevatu errori assai gravi. Durante a preparazione di u rapportu, 3 prucessi diffirenti sò esaminati. Quessi sò u prucessu di cunfurmità di documenti, servizii doganali è trasportu internu. Tuttavia, avemu vistu in i nostri investigazioni chì; I ducumenti è e transazzione chì ùn anu micca rispettu à i scenarii d'importazione è di esportazione determinati per Turchia sò inclusi in u rapportu. Inoltre, i prezzi di l'ordine di consegna è i tempi di transazzione in u rapportu ùn rapprisentanu micca e medie è e cundizioni di u mercatu. Tuttavia, ùn ci hè micca una sola cumpagnia di Logistica o Organizer di Trasportu in a lista di quelli chì anu accunsentutu à a divulgazione di i so nomi cuntribuendu à l'indagine ". Enfatizendu chì l'accordi legislativi è e restrizioni di tariffu sò stati fatti in u nostru paese basatu annantu à i rapporti chì ùn sò micca stati preparati nantu à a basa di dati curretti, Eldener cuntinuò e so parolle cusì; "UTIKAD travaglia in cuuperazione cù u Bancu Mondiale, TOBB è YOIKK per assicurà chì i risultati di l'indagine Doing Business cuntenenu dati precisi. Avemu ancu scontru cù u nostru Vice Primu Ministru, Recep Akdağ, annantu à questu sughjettu in i mesi passati è li avemu trasmessu e nostre valutazioni ".

I REGULAMENTI DI LEGISLAZIONE DEVERU SUPPORTU U SECTORE

Ricordendu chì l'obiettivi di Turchia per u 2023 sò di diventà una di e prime 10 ecunumie di u mondu, l'esportazioni ghjunghjenu à 500 miliardi di dollari, u voluminu di u cummerciu esteru per aumentà à 1 trilione di dollari, è u redditu naziunale per capita per aumentà à 25 mila dollari, Eldener hà dettu: "In ordine. per a Turchia per avvicinà i so obiettivi 2023, l'attività di Logistica deve esse rinfurzata. À questu scopu; Per determinà currettamente i bisogni di u settore logisticu è per risponde à i bisogni identificati, deve esse assicurata a coordinazione, a cuuperazione è a cunniscenza cumuna trà u settore è l'amministrazione publica. In listessu tempu, hè di grande impurtanza chì l'accordi legislativi sò fatti per sustene è rinfurzà l'attività di u settore. E restrizioni tariffarie, l'intervenzione publica è l'avvicinamenti di tariffu di documenti di altu costu chì disturbanu a pace di u travagliu è l'ambiente d'investimentu di u settore è impediscenu l'imprenditorialità deve esse abbandunata ", disse.

CHE ASPETTA L'INDUSTRIA LOGISTICA IN 2018 ?

U presidente di UTIKAD, Emre Eldener, hà dichjaratu chì hè prumessu chì 2018 miliardi di TL di u 88.1 miliardi di TL di u bilanciu d'investimentu publicu seranu attribuiti à u Settore di i Trasporti secondu u Programma d'Investimentu 21.4 è hà dettu: "L'investimenti publichi sò necessarii per u cumpletu di i servizii di l'infrastruttura. Tuttavia, per ottene azioni più grandi da "One Belt One Road" è altri prughjetti di corridor di trasportu, i servizii di l'infrastruttura deve esse cumpletu rapidamente. Sfortunatamente, ùn avemu micca una linea ferroviaria ininterrotta nantu à e linee est-ovest è nord-sud. A mancanza di cunnessione ferroviaria in a maiò parte di i nostri porti face chì u trafficu di merci di transitu passa per u nostru paese per passà à rotte alternative. I centri logistichi ùn sò micca previsti per facilità l'integrazione intermodale di merci ".

Eldener hà dettu: "I carichi di transitu anu da esse trasportati in cundizioni più cumpetitive da i paesi circundanti"; "In particulare in i trasporti versu i paesi di a regione, l'equilibriu trà i modi s'hè deterioratu in favore di l'autostrade. U trasportu intermodale deve esse incuraghjitu è ​​u pesu nantu à l'autostrada deve esse spustatu à a ferrovia cum'è una priorità.

Eldener hà cunclusu e so parolle cusì: "E decisioni amministrative riguardanti u settore duveranu esse pigliate inseme cù l'attori di u settore. Basatu nantu à studii cum'è u Doing Business Report, induve i dati utilizati sò ovviamente sbagliati, e decisioni chì dannu l'ambienti di a cuncurrenza libera ùn anu micca solu disturbà a dinamica di u mercatu domesticu, ma ancu ùn serà micca un incitamentu per i investituri stranieri. A professione di spedizioniere, u quadru di quale hè digià statu determinatu da e lege, hè vulsutu esse riurganizatu. I rigulamenti purtati da u Regolamentu nantu à u trasportu di merci portanu una operazione chì hè incompatibile cù a dinamica di u settore di a logistica, è l'ingressu in u settore hè difficiule da i tariffi elevati di documenti. In u quadru di tutti questi sviluppi, cum'è UTIKAD, avemu cuntinuatu u nostru travagliu intensamente cum'è hè statu da 31 anni. Speremu chì in 2018, i passi seranu fatti per assicurà u sviluppu di a nostra industria. Pensu chì passeremu un annu in u quale ùn salmenteremu micca solu in l'indici, ma pruduciaremu suluzioni più permanenti cù i cumpunenti di u settore.

Dopu a presentazione di u presidente Eldener, a sessione di dumande-risposta hà iniziatu. U presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Eldener, i membri di u Cunsigliu di Amministrazione è u Direttore Generale Cavit Uğur anu rispostu à e dumande di i membri di a stampa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*