İsa Apaydın Scopre a Bellezza di l'Inguernu in Ferrovia

Direttore Generale TCDD İsa ApaydınL'articulu intitulatu "Scopri a bellezza di l'inguernu cù a Ferrovia" hè statu publicatu in u ferraghju di a rivista Raillife.

QUÈ L'ARTICULU DI TCDD GENERAL MANAGER APAYDIN

Semu in un periodu di cundizzioni invernu severi in u nostru paese.

Ùn importa micca quantu dure sò e cundizioni staggione, i viaghji grueling cù e ferrovie diventanu piacè.

Facemu un sforzu per offre viaghji piacevuli mostrendu u paisaghju unicu di l'Anatolia coperto cù un pannu biancu.

Tutte e nostre squadre, in particulare in e nostre regioni orientali, cuntinueghjanu à luttà contr'à a neve ghjornu è notte, malgradu i minus 30 gradi di fretu.

L'interessu in i nostri treni d'alta velocità, chì operanu trà Ankara-Istanbul, Ankara-Konya è Konya-Istanbul è serve u 40 per centu di a pupulazione di u nostru paese cù voli cunnessi, cresce ancu di più in a stagione invernale, dotatu di alta tecnulugia è offre. cunfortu superiore.

In più di i nostri treni d'alta velocità, simu cuntenti di l'interessu in i nostri treni chì vanu à e nostre regioni orientali, induve e cundizioni d'invernu sò più severi.

Avemu sperimentatu una splusione di dumanda cumpleta, in particulare in u nostru Eastern Express chì opera trà a capitale Ankara è a nostra cità Serhat Kars.

I nostri passageri di tutti i campi di a vita, cumpresi i membri di a stampa, i scrittori, i fotografi, l'artisti di u cinema è di u teatru, affluiscenu à l'Eastern Express.

E foto chì anu pigliatu durante i so viaghji è sparte nantu à e social media aumentanu ancu l'interessu di u publicu per i treni.

Aghjunghjendu un vagone à l'Eastern Express da a nostra Cumpagnia di Trasportu TCDD, chì hè una Sussidiaria di a nostra Corporazione, più passageri sò offerti l'uppurtunità di viaghjà.

I nostri Ferroviari, chì sò diventati u settore di trasportu preferitu cù l'investimenti chì avemu fattu da u 2003; Başkentray, Ferrovia ad alta velocità Konya-Karaman è Gebze-Halkalı Continuerà à serve più persone cù a so linea suburbana.

Bon viaghju…

1 Comment

  1. U sgiò Isa, quale hè a parte % di a ferrovia in u trasportu di merci è di passageri. Ci vole à spiegà s'ellu ci hè statu un aumentu in l'ultimi anni 10-15 paragunatu à e rotte di l'aria è di u mare.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*